Vs: Tevalo poed
Muidugi tuleb Tevalot mõista
Pole just palju firmasid-poode kus huvilist nii põhjalikult viitsitakse teenindada. Igale natukenegi majanduslikult mõtlevale inimesele on selge kui ebarentaabel on üksikute juppide müümiseks raisata müüjate aega või sisse võtta asju "igaks juhuks". Toimib see ka teiste firmadega samamoodi - lähed näiteks poodi sooviga mingi tehnika osta ja tihti on see neil kohapeal viimane. Teeb küll natuke pahaseks, et miks krdi pärast pean ma nüüd ostma selle viimase mida kõik juba näppinud/proovinud, aga samas täiesti loogiline kui edasi mõelda. Lihtsalt tänapäeval mõned ostjad laisad: tahan kohe saada ja kui ootama pean, siis vot ei tahagi või otsin mõne teise poe kus asi letis ja mis sest et natuke kallim.
Millalgi ühelt usa-mehelt pärisin, et miks on neil näiteks RadioShack nii populaarne. Kehitas teine õlgu ja arvas, et küllap siis variant: lähed poodi ja kohe saad ning nö. hard-to-find juppide valik. Nii arvas inimene tänavalt, mitte mingi suurklient. Nende kõnepruugis ongi tavaliselt kasutusel "RadioShack" mitte "elektroonikaäri".
Kuigi jah, firma suurus pole kaugeltki võrreldav siinsetega..
Et siis kokkuvõttes: edasimüüva firma populaarsuse määrab paljus ka kohapeal olevate erinevate toodete rohkus, arvan.
Jaeostjatest võivad edaspidi saada hulgiostjad, noor kes praegu alles õpib elektroonikat ja palub müüjalt skeemi järgi juppe otsida, tellib kunagi oma firmale võibolla miljonite eest ja tal on hästi meeles, millise firma teenuseid ta kunagi kasutas, kus oli valik suurim, kvaliteetsemad tooted jne.
(läheb vist teemast juba välja..)
Muidugi tuleb Tevalot mõista

Pole just palju firmasid-poode kus huvilist nii põhjalikult viitsitakse teenindada. Igale natukenegi majanduslikult mõtlevale inimesele on selge kui ebarentaabel on üksikute juppide müümiseks raisata müüjate aega või sisse võtta asju "igaks juhuks". Toimib see ka teiste firmadega samamoodi - lähed näiteks poodi sooviga mingi tehnika osta ja tihti on see neil kohapeal viimane. Teeb küll natuke pahaseks, et miks krdi pärast pean ma nüüd ostma selle viimase mida kõik juba näppinud/proovinud, aga samas täiesti loogiline kui edasi mõelda. Lihtsalt tänapäeval mõned ostjad laisad: tahan kohe saada ja kui ootama pean, siis vot ei tahagi või otsin mõne teise poe kus asi letis ja mis sest et natuke kallim.
Millalgi ühelt usa-mehelt pärisin, et miks on neil näiteks RadioShack nii populaarne. Kehitas teine õlgu ja arvas, et küllap siis variant: lähed poodi ja kohe saad ning nö. hard-to-find juppide valik. Nii arvas inimene tänavalt, mitte mingi suurklient. Nende kõnepruugis ongi tavaliselt kasutusel "RadioShack" mitte "elektroonikaäri".
Kuigi jah, firma suurus pole kaugeltki võrreldav siinsetega..
Et siis kokkuvõttes: edasimüüva firma populaarsuse määrab paljus ka kohapeal olevate erinevate toodete rohkus, arvan.
Jaeostjatest võivad edaspidi saada hulgiostjad, noor kes praegu alles õpib elektroonikat ja palub müüjalt skeemi järgi juppe otsida, tellib kunagi oma firmale võibolla miljonite eest ja tal on hästi meeles, millise firma teenuseid ta kunagi kasutas, kus oli valik suurim, kvaliteetsemad tooted jne.

(läheb vist teemast juba välja..)
Comment