Teade

Collapse

ELFA veebipoe info

Kui kellelgi on küsimusi, märkusi või ettepanekuid ELFA DISTRELEC veebipoe keskkonna või sealsete kaupade kohta, siis palun esitada need aadressil:

Klienditeenindus
E-R: 09:00-18:00
Tel.: 660 5327
Faks: 660 5326
E-post: eesti@elfa.se
See more
See less

Uuenenud ELFA veebipood

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vs: Uuenenud ELFA veebipood

    Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
    Epood on siiski eestikeelne, tootekirjeldused vast jah enamus inglise keelsed, aga eks seal kehtib ka see 20% klientidest teevad 80% käivet nii et see pole mõeldud umbkeelsele võibolla huvilisele.
    väga ilusti öeldud, eks me siis otsime alternatiive ELFA'le, kui pole vaja väikest klienti, ega peale ka ei suru.

    tänud.

    Comment


      #62
      Vs: Uuenenud ELFA veebipood

      Kamoon te ei mõtle ometi tõsiselt et elfa sihtgrupp peaks olema kohalik hobielektroonik kes välismaakeelset pdf-i ei oska lugeda? See oleks pehmelt öeldes heategevus.
      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

      Comment


        #63
        Vs: Uuenenud ELFA veebipood

        Lisan omalt poolt sellise totruse, et kui liikuda toodete loetelus ja vajutada mingi konkreetse toote peal, siis "back'i" vajutades ei satu ma enam samasse listi vaid kuskile kõrgemasse menüüsse ja kogu järg on sassis. Paistab, et uus pood on nagu meie "vägevas e-riigis" ikka: Tahtsime paremat, aga välja tuli nagu alati.

        Comment


          #64
          Vs: Uuenenud ELFA veebipood

          Esmalt postitatud Ville poolt Vaata postitust
          Lisan omalt poolt sellise totruse, et kui liikuda toodete loetelus ja vajutada mingi konkreetse toote peal, siis "back'i" vajutades ei satu ma enam samasse listi vaid kuskile kõrgemasse menüüsse ja kogu järg on sassis. Paistab, et uus pood on nagu meie "vägevas e-riigis" ikka: Tahtsime paremat, aga välja tuli nagu alati.
          Jagan seda arvamust - kui back-ga tagasi minna siis viskab kohe avalehele. See on natuke jama.
          E: eelpoolsetest postidest ma ei lugenud kusagilt välja, et keegi oleks nõudnud .pdf tõlkimist, seega ma ei saa mõne postituse puhul aru - milles probleem?
          Eks väikeklientidest hoolimine on nagu ta on, see pm. paljudes kohtades nii.
          Minuarvates ainus arvestatav asi on Farnell, sealt kusagilt inglise/USA kontorist on mulle isegi kord helistatud - küsisin ühe jupi kohta mailitsi, eesti esinduse kaudu, minu kontakt anti hoopiski miskise premier Farnelli onudele, ja nad kontakteerusid telefonitsi! See näitab suhtumist - ühe mõneeurise jupi pärast niipalju sebimist...
          Teine on ilmselt digikey - hindades võitmatu isegi tavainimese (hobitrooniku) jaoks.

          Samas ELFAs on käes (loodetavasti mitte jälle ajutiselt???) aeg mil paljud jupid soodsamad kui näit. varemalt soodsalt müünud oomipoe kaudu Farnellist tellides
          -superradical-

          Comment


            #65
            Vs: Uuenenud ELFA veebipood

            Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
            Kamoon te ei mõtle ometi tõsiselt et elfa sihtgrupp peaks olema kohalik hobielektroonik kes välismaakeelset pdf-i ei oska lugeda? See oleks pehmelt öeldes heategevus.
            1.keegi polegi öelnud, et hobitroonik lugeda ei oska
            2.kunagi ei tea millal hobitroonikust keski tähtsam mees saab

            asi on suhtumises.

            Comment


              #66
              Vs: Uuenenud ELFA veebipood

              Esmalt postitatud umbellatus poolt Vaata postitust
              1.keegi polegi öelnud, et hobitroonik lugeda ei oska
              2.kunagi ei tea millal hobitroonikust keski tähtsam mees saab

              asi on suhtumises.

              Lugesin seda tsitaadiosa uuesti ja märkasin, et selles on "ilus" lause: "Kamoon te ei mõtle ometi tõsiselt et elfa sihtgrupp peaks olema kohalik hobielektroonik..."
              Selle peale ma esitaks küsimuse, et: Aga miks ei võiks? Mis selles imelikku / halba oleks?

              Vastu selle arvamusekillu esitajale esitaks hoopis küsimuse - keda peab seltsimees "elukaz" üldse kohalikuks ELFA sihtgrupiks?

              Kindlasti ei ole need siinsel orjaturul asjatavad elektroonikafirmad kes juppidest asju toodavad.
              Nemad tarnivad kindlasti soodsamalt omad jupid.

              Samas , Tanel ehk natuke valgustaks - kui suur osa on eraisikuid ja kui suur osa suuremaid firmasid? protsentuaalne oskaal.

              NB! välja tuleks jätta need kes tulevad poodi sooviga osta a la 1 BC 5xx seeria transistor ja seda siis firma (ettevõtte) nimele kes igapäevaelus tegeleb hoopis lillede müügiga või põllumajandusega.
              Neid ei saa pidada "sihtgrupiks" kui firmasid...need oleks pigem valdkonnas tegutsevad tegijad - palju neid ikka on?
              Pean silmas mõtet, et kas on firmasid kes ostavad näit. ütleme sedasama BC5xx seeria transsi tuhandelistes või kümne-tuhandelistes kogustes.
              Palju neid umbes on kui sellest oleks võimalik ülevaadet saada?

              Pigem see keeleteema jääb ikka svenssonite võimuiha taha - kohalikel pole ju enam siinmailmidagi kaasa rääkida, eks suured pomod svenssonitemaal jagavad käske...nagu kõige muuga

              Ja oleks rumal kui keegi püüaks hakata a la .pdf andmelehti siin eestikeelseks tõlkima -ma usun, et pole üheski küsimuses niimoodi lähenetud, esoteeritseda pole kah mõtet...
              viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 01 m 2011, 23:10.
              -superradical-

              Comment


                #67
                Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                ELFA jaoks on olulised kõik kliendid - nii suurettevõtted kui ka hobielektroonikud. Veebipoe kasutusliides on meil eesti, vene ning inglise keeles, tooteinfo hetkel inglise keeles. Arvestades viimase aasta-paari jooksul olulisel määral suurenenud ja uuenenud tootevalikut (praegusel hetkel leiab ELFA tootevalikust juba enam kui 100 000 toodet) on raske jagada lubadusi selles osas, millal kogu tooteinfo saab olema eestikeelne. Sedavõrd suure andmemahu tõlkimine ning edaspidine haldamine on üpris ajamahukas töö. Senini soovitan inglise keele mitte mõistmisel kasutada vajadusel Google teenuseid (http://translate.google.ee) või võtta ühendust meie klienditoega e-posti aadressi eesti@elfa.se või telefoni 660 5327 teel. Kõik ELFA klienditeenindajad valdavad piisaval tasemel inglise keelt, et anda teile adekvaatset ülevaadet toote omadustest. Samuti omavad nad head ülevaadet meie täienenud tootevalikust ja oskavad leida ning soovitada sobilikke tooteid.

                Comment


                  #68
                  Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                  Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt Vaata postitust
                  Kindlasti ei ole need siinsel orjaturul asjatavad elektroonikafirmad kes juppidest asju toodavad.
                  Nemad tarnivad kindlasti soodsamalt omad jupid.
                  Arvad, et siinsetele elektroonikafirmadele müüakse neidsamu bc5xx transse letihinnaga? Oma firma ostupoolelt tean, et elfast tarnitakse omajagu asju ikka (ei suhtle eriti ostumeeskonnaga, aga vanasti tevalo aegadel saime ikka ilusaid kingitusi jõulude ajal, ntx peegelkaamera).

                  Orjaturu definitsiooni oleks ka hea lugeda. palk on alati väike.

                  Comment


                    #69
                    Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                    No eestikeelse otsingu võiks ju lõpuks ikka toimima saada nende aastate jooksul... Proovigu keegi üldtuntud nimetustega ja isegi müügilolevaid mähisetraate või siis mõnda takistustraati otsida, ikka tehakse otsija lolliks:


                    Või kas uuemal ajal keritakse trafodele tõesti juhtmeid?
                    Elektroonika töötab suitsu baasil.
                    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                    Comment


                      #70
                      Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                      Toodete näitamisel oleks vaja lisafiltrit mis näitaks laoseisu, suht nüri on otsida kui tahad ilma tellimata asja kätte saada, aga kuna enamus asju kohapeal ei ole siis ja laoseisu vaatamisega läheb järg sassi siis on suht lootusetu selline otsing.
                      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                      Comment


                        #71
                        Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                        pood on maas, 11.03.11 kell 15.00 seisuga
                        Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

                        Comment


                          #72
                          Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                          Esmalt postitatud tartu pets poolt Vaata postitust
                          pood on maas, 11.03.11 kell 15.00 seisuga
                          Jah, peame vabandama. Meie teenusepakkujal on hetkel võrguprobleeme. Loodetavasti lahenevad need peatselt.

                          Comment


                            #73
                            Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                            Me räägime siin pidevalt välisest kestast aga võiks rääkida sisust. Sisu peaks olema tähtsam. Sisu aga on mäda. Kui mul on tellimuse tegemisest 3 nädalat (ok, 20 päeva täpselt) möödas ja järeltarne tähtaega nihutatakse paari päeva kaupa muudkui edasi, siis on see tarbija petmine. Teie konkurentide käest tellides oleks isegi hoovus suutnud kaugetelt mandritelt kauba kohale toimetada. Äri aluseks peaks olema austus kliendi vastu, ehk kui te ei suuda seda kaupa mulle mõistliku ajaga tarnida, öelge ära, võtan selle konkreetse toote mujalt, aga hoida klienti imepisikese kasumi lootuses lõa otsas ja tema tööd seisavad, see on häbiväärne. Mailidele lõpuks ka enam ei vastata. Viimane kord sellest august tellida.

                            Comment


                              #74
                              Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                              Esmalt postitatud AntiV poolt Vaata postitust
                              Me räägime siin pidevalt välisest kestast aga võiks rääkida sisust. Sisu peaks olema tähtsam. Sisu aga on mäda. Kui mul on tellimuse tegemisest 3 nädalat (ok, 20 päeva täpselt) möödas ja järeltarne tähtaega nihutatakse paari päeva kaupa muudkui edasi, siis on see tarbija petmine. Teie konkurentide käest tellides oleks isegi hoovus suutnud kaugetelt mandritelt kauba kohale toimetada. Äri aluseks peaks olema austus kliendi vastu, ehk kui te ei suuda seda kaupa mulle mõistliku ajaga tarnida, öelge ära, võtan selle konkreetse toote mujalt, aga hoida klienti imepisikese kasumi lootuses lõa otsas ja tema tööd seisavad, see on häbiväärne. Mailidele lõpuks ka enam ei vastata. Viimane kord sellest august tellida.

                              Õigeaegse tarne tagamine on üks meie prioriteete ning meie eesmärk on hoida oma tarnijatena vaid neid, kes suudavad tooted meie ning meie klientideni tuua kokkulepitud ajal. Kuna mul puudub täpsem info Sinu konkreetse juhtumi kohta, siis ei oska ma hetkel antud järeltarne põhjusi kommenteerida.
                              Üldiselt võib käesoleval ajahetkel järeltarnetega enim probleeme esineda Jaapani päritolu toodetega ning sellest oleme oma kliente kodulehe ning ka müügipersonali vahendusel informeerinud.

                              Comment


                                #75
                                Vs: Uuenenud ELFA veebipood

                                Esmalt postitatud tanker poolt Vaata postitust
                                Õigeaegse tarne tagamine on üks meie prioriteete ning meie eesmärk on hoida oma tarnijatena vaid neid, kes suudavad tooted meie ning meie klientideni tuua kokkulepitud ajal. Kuna mul puudub täpsem info Sinu konkreetse juhtumi kohta, siis ei oska ma hetkel antud järeltarne põhjusi kommenteerida.
                                Üldiselt võib käesoleval ajahetkel järeltarnetega enim probleeme esineda Jaapani päritolu toodetega ning sellest oleme oma kliente kodulehe ning ka müügipersonali vahendusel informeerinud.
                                Jah, seda ma vaid sooviksingi, et mulle öeldaks, mis täpselt toimub. Väide, et paari päeva pärast jõuab, viitab faktile, et kaup on siiski olemas ja teele pandud. Ei ole kuulnud, et kuskil olulistel kaubateedel mingid massiivsed transporditöötajate streigid, või jälitaks tsunami järelainetus kaubapaate. Kui kaup on punktist A teele pandud, siis on teada arvutuslik aeg, millal ta peaks punkti B jõudma. Öelgegi mulle see oletatav tähtaeg, mind see paaripäevaste edasilükkuvate pulsilöökide rütm ei rahulda. Puuduolev kaup on naerväärselt väike aga küsimus on põhimõttes. Tellimuse nr on
                                45394976.
                                viimati muutis kasutaja AntiV; 12 m 2011, 11:56. Põhjus: Fondi moondumine

                                Comment

                                Working...
                                X