Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ford Mondeo pult

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Ford Mondeo pult

    Autoks 1998 aasta Ford Mondeo, millele on paigutatud Serpi Star SP 48 valveseade. Valvet ja kesklukustust juhib Mondeo enda algupärane kaugjuhtimispult.
    Paraku kipub viimane järjest tihedamini ära unustama, mis ta tegema peab. Aitab teenindus, kus puldi uuesti käima saamine käib üsna kähku, kahjuks aga minu silmade eest varjatult.
    Ilmselt tuleb teatud kindla legendi järgi puldi ja autoga toimetada.
    Teab ehk keegi - kuidas täpselt?

    #2
    Originally posted by @ndres@Aug 13 2004, 10:31
    Autoks 1998 aasta Ford Mondeo, millele on paigutatud Serpi Star SP 48 valveseade. Valvet ja kesklukustust juhib Mondeo enda algupärane kaugjuhtimispult.
    Paraku kipub viimane järjest tihedamini ära unustama, mis ta tegema peab. Aitab teenindus, kus puldi uuesti käima saamine käib üsna kähku, kahjuks aga minu silmade eest varjatult.
    Ilmselt tuleb teatud kindla legendi järgi puldi ja autoga toimetada.
    Teab ehk keegi - kuidas täpselt?
    Oleneb mis süsteemis kesklukk on -kas infra-puna (vanem)või raadio teel(uuem) töötav.Kui juhi ja kõrvalistuja välisel ukselingil on mingi silm siis on tegu vanema süsteemiga siis peab võtme keerama süütelukus raadio asendisse (1-asend) ja ootama kunas kellatabloos vilkuv punane lamp(ledi) jääb põlema. Peale seda peab võtma võtme süütelukust ja minema autost välja näitama võtmega välise ukselingi infra puna silma peale ja vajutama esimese nuppu alla, hoida nupp all ,lamp puldi peal vilgub korraks, peale seda vajuta kolm korda teist nuppu (esimene on alla vajutatud kogu aeg) siis vaata autos kellatabloos olevat ledi kas see ka vilgub kolm korda kui jah siis võttis signaali vastu kui ei siis sul on aega minna teisele poole ja proovida sama asi kõrvalistuja poolel(äkki silm on katki juhi poolel). Signaal vastu võetud ootad nii kaua kui ledi hakkab vilkuma-asi korras. Siis uuem on sedasi- keerad võtit süütelukus off- asendist 2-asendisse 5 korda kui kellatabloos punane vilkuv lamp(ledi) jääb põlema jätad võtme 2-asendisse(süüde peal)ja vajutad puldil mingit nuppu, näiteks sulgumisnuppu, peale seda keerad süüte välja ja ootad kui ledi hakkab vilkuma -asi korras- proovi . Minu arust on see jama et fordi services ei avaldata selliseid asju. Siis veel uuemas süsteemis jookseb kesklukuplokk kokku-isegi kui teed puldi progammeerimise ei aita -tuleb lihtsalt plokkist pistikud eemaldada ja tagasi panna (roheline ja sinine )-Proovige!!! asi ei ole mingi top secret! h34r:

    Comment


      #3
      Tegemist siis raadiopuldiga. Esmalt ei tahtnud sugugi õnnestuda, täna proovisin võtit loksutada süüteluku asendite "II" ja "süüde sees" vahel, sain LED-i pidevalt põlema ja edasi läks juhtnööride järgi kuni puldi tööle hakkamiseni.
      Suur tänu abi eest!

      Comment


        #4
        Samas võtmes paikneb lisaks raadiopuldile ka immobilisaatori "võti", mis kujutab endast ca paari cm pikkust ja poole cm läbimõõduga hermeeteliselt suletud klaastorukest. Torukese sees paistab harilikust mähisetraadist poolikene ja mõned elektroonikadetailid.
        Auto käivitub ainult siis, kui selle torukese pooli sisaldav ots on piisavalt süüteluku ligidal ja võti on õige koodiga. Omades nn. peavõtit on võimalik kasutusjuhendi järgi kodeerida asendusvõtmeid või kuni 15 tagavaravõtit.
        Võtmes (toru) sees ilmselt toiteallikat ei ole, samas on sinna võimalik sisestada erinevaid koode ja neid ka lugeda.
        Huvitav, mis põhimõttel asi töötab? Magnetiline induktsioon? Keelatud on igatahes varjata võtit metallobjektidega.

        Comment

        Working...
        X