Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Nissan Sunny aju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ma arvan et sa mõtled selle asja all TPSi jah ega kui sealt pinget välja tule ei käivitu ka mootor.

    Comment


      #17
      Autodata 2004 sai ka tulema pandud

      Comment


        #18
        Nii, nüüd on mul see vigane osa siin käes kah.
        Tegu on mingisuguse potensiomeetriga (3 klemmiga), mille takistus siis muutub ja aju juhib vastavalt takistusele siis muid asju. Takistus vist muutub gaasitrossi asendi muutusele, muud ei oska leida.

        Igaljuhul asi on selline jubin (asub autol samas kohas nagu pildil ja koosneb samuti juhtme otsas olevast klemmist + karp ise kus pote asub):

        Ärge pange noolt pildil tähele, see ei ole midagi.

        http://kriku.gameland.ee/pote.JPG

        Ühes kõige äärmises pote asendis on 2 klemmi (mitte nende juhtme otsas olevate klemmide, vaid pote enda küljes olevate klemmide) pildilt vaadates keskmise ja parempoolse vaheline takistus suts alla 1 oomi. Muudes asendites on täielik katkestus sees, takistus megaoomides.
        Mingites muudes pote asendites ei ole ma ükskkõik missugusel klemmil takistust saanud mõõta (katkestus).

        Karpi pole veel lahti kiskunud. Huvitab hoopis kuidas sellist karpi täpsemalt nimetatakse, et tellides oskaks õiget asja küsida. Samuti huvitaks millist takistuste vahemikku see jubin reguleerib (ühes asendis siis 1 oom ja teises asendis mingi teine takistus?).

        Comment


          #19
          see asi on TPS.sul on vist Autodata olemas sealt saad täpselt teada millised on täpsed väärtused peavad olema min ja max asendis.Aga takistus peab muutuma ühtlaselt katkeid ei tohi sees olla.

          Comment


            #20
            Soovitaks selle poteka lahti kiskuda. Olen mitu inimest rõõmsaks teinud, sest selgus, et seal olid külmjooted pote otstel. Remondifirmas selliste asjadega ei viitsita tegeleda, vaid tellitakse kohe uus. Ja vahel võib hind ühe poteka kohta ehmatav olla.
            Võimalik, et pääsed kolme tilga metalliga.
            Nissani omi pole vist küll käinud, sest enamasti on omanik jõudnud juba suure töö ära teha ja poteka laiali lammutada. Pole iga kord küsinud, millelt see pärit on.
            Harjutamine teeb harjutajaks.

            Comment


              #21
              Olen ise ka seda mõelnud, aga just selles ongi naljakas asi, et seda on parandatud ja nüüd on mingi hermeetikuga kinni lastud. Aga noh - tükki küljest ei võta see kui ma asja laiali lammutan, nagunii autot käima sellega ei pane
              Hea, et lõpuks elektroonika komponent on see milles viga - elektriteemat ma ikka väheke jagan

              Comment


                #22
                Siiani pole mu jõud asjast üle käinud, ei taba ma ära mis moodi see plastmassist kate tal peal kinni on. Olen juba selle ääred mõnevõrra ära lõhkunud.
                Mingid 2 neeti nagu lähevad sealt plastik katte pealt sisse kuid neid eemaldada on nagu võimatu.

                Comment


                  #23
                  Okei, ajad on edasi läinud, poteka vahetus tehtud (mis oli ka vigane jupp, sest vanal oli mingist kohast alates katkestus sees).
                  Nüüd sai leidud uus süüdlane:

                  Pihusti eeltakisti, mis paikneb omadega esiklaasi all kapoti all seina küljes mis eraldab salongi ja mootoriruumi. Pihusti takistus pidi olema 1-2 oomi, mis ka nii oli nagu mõõtmised näitasid. Selle eeltakisti takistus aga 1,2k oomi. Siiski naljakas, et kas on loogiline see, et pihusti nii väikese vooluga töötab? Aga jupp ise on ikka vigane sest ta on läbi roostetanud ja katkestus sees. Asi ise on päris pirakas kah.

                  Comment


                    #24
                    Ja oligi see sama eeltakisti - täna autovabal päeval sain mina oma auto korda lõpuks

                    Comment

                    Working...
                    X