Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

B4 piduri probleemid!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    B4 piduri probleemid!

    B4 piduri probleemid!

    Ühesõnaga siis, pidurid ei võta plokki. vajutad esimene kord, siis õige tuimalt võtab, teistkorda kohe järgi vajutades juba võtab natuke paremini. Aga ikkagi mitte just kõige paremini. Kui täitsa plokki hoopealt panna, siis käib veel mingi kummaline raks pedaali juurest läbi. Süsteemis õhku sees ei ole. Aga probleem tülikas, ja endal ideed otsas. On mõnel äkki vihjeid??
    Ette tänades

    #2
    ABS .otsi abi AUDI teenendusest pidurid pole naljaasi katse eksituse teel remondiks.kindlasti kui lähed kuhugi remonti siis peab sellel firmal olema sellise töö tegemiseks vastav litsens, muidu võid ise lolliks jääda ja asi võib sulle väga kalliks maksma minna.

    Comment


      #3
      üle 40km/h pidruid ei lähegi ju plokki, sellega tegleb abs juba ju, alla 40 ei ole absi. võin kiirusga eksida ka, aga midagi sinna kanti ta oli. sellel ülemineku audi 100'l on ka ni, tean omast käest, et kui pidruti kõvasti vajutada sis hakkab ragistama, absi pärast. minumeelest küll midagi viga nagu pole, kui pidurid ikka hoo peatavad

      Comment


        #4
        Mingi alla 20km/h laseb ABS rattaid plokki. Soovitan ABS-i kaitsme valja vxtta ja proovida siis, nii saab teada kas pidurid ise on ok ja asi ABS-s vxi mitte.

        Comment


          #5
          Te LE olete õppinud? isegi seal on küsimus ABSi blokeerumise kohta, et mis maalt see peab laskma rattad blokki... selleks on 15km/h.
          Tegelt on nii, et kui sinu audil on ABS peal siis on ka armatuuris selle jaoks nupp, millest saab selle välja lülitada, vähemalt minu omal on nii. Samas jändan ka ise natuke tuimade piduritega ja ei ole veel asjale jälile saanud, kuid nii hull asi ei ole, et mitu korda vajutama peaks, lihtsalt liiga tugevalt peab nagu suruma. Blokki saan igal ajal kui ABS välja on lülitatud, kui ABS peal siis tugeva vajutamise korral hakkabki pedaal nagu "ragisema".
          Soovitan sul üle kontrollida tagumiste sadulate töö, see neil tüüpviga, et kipuvad peale kinni jääma. Enda omal võtsin need pealt maha ja lammutasin asja pulkadeks, puhastasin ära ja panin kokku tagasi (kütusekulu langes mõnuga, enne olid liialt peal lihtsalt) Trummelpiduritega süsteemgia sama teema, tuleks laiali asi tagant lammutada, seal on veel see automaatregulaator jne jne
          Samas see tagaotsa mure peaks tekitama vasupidise olukorra... rattad just jäävad kergelt blokki.
          Seda kahjuks foorumi vahendusel korda ei tee, sellega tuleks pöörduda teenendusse, sest pidurid ei ole koht mille pealt viimast senti lugeda ja asjaga venitada.

          Comment


            #6
            Jah jutt õige. ABS käib peale nupust. Nii et ei tohiks sellega nagu probleeme olla. Olen selle teemaga juba niipalju jahund, et tõesti ei oska kuskilt peale hakkata. Ühed räägivad et asi võib olla tagumiste pidurite regulaatoriga, siis veel vaakum pumbaga jne jne. Aga kuna siiski asjas nii koduselt ei tunna ennast siis raske kuskilt peale hakata.
            Jah plaanis omal ka asi teenindusse viia, aga lihtsalt ise nagu kah sooviks asjale selgust saada.

            Comment


              #7
              Mida arvata, kui kogu pidurisüsteemi õli vahetada?
              Kardispordis on vahe ikka päris suur, kui panna uus õli peale 1 hooaega nt
              Samas see pumpamisliigutus viitab just õhule või lihtsalt kinnijäänud asjadele
              Sound Blaster Live! 5.1 + Sansui AU-9500 + TU-9500 + 2xEstonia 35 AC-021
              www.sansui.us/AU-9500.htm

              Comment


                #8
                olen nõus et midagi ehk kinni jäänud, või midagi sarnast,
                aga no õli vahetus?????
                ei saa aru kyll kuidas see minu poolt kirjeldatud probleem õlivahetusele peaks osutama. Õhku sees kah polnud, peale õhutamist asi täpselt sama sugune oli, mitte grammigi ei läind paremaks ega halvemaks.

                Comment


                  #9
                  Piduriõli on kaotanud oma omadused aegamööda.
                  Ütlen veelkord, et kardispordis peab õli vahetama päris tihti, ja alati vahetamisel on õli väga määrdunud.
                  Ja peale uue õli panekut on pidur nagu... noh, raske nüüd sõnadesse panna, aga "pehmem". Pidur võtab nagu pehmelt ja ühtlaselt.
                  Ma ei tea, ehk on autodega sama asi? Välistada ei saa ju
                  Sound Blaster Live! 5.1 + Sansui AU-9500 + TU-9500 + 2xEstonia 35 AC-021
                  www.sansui.us/AU-9500.htm

                  Comment


                    #10
                    Piduriõli TULEB KINDLASTI miski aja tagant vahetada, sest tõesti jah kaotab ta oma omadused ja kuumeneb liialt jne jne, on ka juhuseid kus vananenud piduriõli ajab ABSi lolliks ja see kakkab vigast viskama (ka omal nii oli), peale õli vahetust sai see korda kohe.

                    Comment


                      #11
                      ausalt öeldes ei taha uskuda kyll et minul antud juhul sama asi aitaks. Aga kui vea üks kord olen üles leidnud, siis anna teada

                      Comment


                        #12
                        Mainisid vaakumpumpa ühes postituses. On sul diisel? Bensukal ei tohiks vaakumpumpa olla. Aga kui sul tõesti on diisel siis mina alustaks küll selle pumba juurest vea otsimist
                        Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

                        Comment


                          #13
                          Ka bensukal on vaakumpump täidsa olemas.
                          Jama on selles, et suuremosa raffast koristab selle vaakumpumba tõukuri sealt minema sest see teeb meeletut kolinat tegegelt. Enda masinal piduri murega jõudsin ka sinnamaale et hakkasin vaatama kas tõukur alles, ei olnud :P Sai siis mõne õlle eest see sinna leitud ja vahele pandud, esialgu oli vaikus, ei miskit klõbinat kolinat ja ilusti hakks pump toimima. Samas pidurite juures ei muutunud kottigi Nädala möödudes hakkas selline plagin pihta et hullumaja, hetkeks mõtlesin juba et mootor jookseb kohe kohe kokku, sest heli selline oli küll. Sai see tõukur uuesti ära võetud ja vaikus oli uuest majas.... edasi liiklen ilma selle tõukuritta, sest mootori enda vaakumist piisab täiesti ja lisa ei ole tegelikkuses vaja.

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by mementoxy@Oct 14 2004, 10:14
                            ausalt öeldes ei taha uskuda kyll et minul antud juhul sama asi aitaks. Aga kui vea üks kord olen üles leidnud, siis anna teada
                            samas õlivahetus ei ole ju nii ränk töö, et mitte sellest alustada
                            Sound Blaster Live! 5.1 + Sansui AU-9500 + TU-9500 + 2xEstonia 35 AC-021
                            www.sansui.us/AU-9500.htm

                            Comment


                              #15
                              jah seda tõukuri asja pian kah veel järgi vaatama. Selle kohta paljud rääkind. Et äkki tõesti.
                              Ei väidagi et piduri õli vahetuse raske oleks, lihtsalt ei näe asjal mõttet, kui niikui nii pean asja laiali lammutama, lasen niikui nii õli välja, mis mõte tast niisama ikka edasi-tagasi loksutada on.

                              Comment

                              Working...
                              X