Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja
Tojota 4AF-E mootoril on üks klapp mis lüitab sisse laske kollektori ringi 6000p/min juures. Sellele mootorile 8000 peale anda pole mingi probleem. Vingemas varjandis tal polegi kati ega lambdat. See mootor ärkabki ellu üle 5000p/min. Algselt paigaldati tagaveolisele Corollale. Esiveolisel on kohitsetud varjant. Minuteada Eestis on 2 Estfildi nende mootoritega, ühele tegin juhtmestiku. Muidu ei teaks.
Tojota 4AF-E mootoril on üks klapp mis lüitab sisse laske kollektori ringi 6000p/min juures. Sellele mootorile 8000 peale anda pole mingi probleem. Vingemas varjandis tal polegi kati ega lambdat. See mootor ärkabki ellu üle 5000p/min. Algselt paigaldati tagaveolisele Corollale. Esiveolisel on kohitsetud varjant. Minuteada Eestis on 2 Estfildi nende mootoritega, ühele tegin juhtmestiku. Muidu ei teaks.
Comment