Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

    Tojota 4AF-E mootoril on üks klapp mis lüitab sisse laske kollektori ringi 6000p/min juures. Sellele mootorile 8000 peale anda pole mingi probleem. Vingemas varjandis tal polegi kati ega lambdat. See mootor ärkabki ellu üle 5000p/min. Algselt paigaldati tagaveolisele Corollale. Esiveolisel on kohitsetud varjant. Minuteada Eestis on 2 Estfildi nende mootoritega, ühele tegin juhtmestiku. Muidu ei teaks.

    Comment


      #32
      Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

      Vahelduseks pildid minu vennast ja tema autost :P

      Kaasa lükkasid ise kokkulaotud Megasquirt ECU ja isetehtud sisselase.


      viimati muutis kasutaja andreie; 19 m 2007, 13:56.
      If you think education is expensive, try ignorance.

      Comment


        #33
        Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

        Kõige kiirem tuuning-prindi endale uued tahhoka ja spidomeetri tagataustad, täpselt sellise jaotusega nagu sulle meeldib, 20 km/h asemel võiksid näiteks panna kohe 50 ja siis 50-ne kaupa seda jaotist suurendama hakata, toimib kohe esimesel korral...[/quote]


        Järjekordne näide: kellelgi on hea idee, tahab oma kätega midagi teha, aga mõni peab ikka ära rikkuma ja paukuma hakkama. Küll on tore siin foorumis
        Tsiteeritud postitus tundub üldiselt OT, kas mõni moderaator oleks nii kena ja kustutaks selle ära.

        Teemasse: tepm. anduri mõte on küll hea, aga mootor hakkab ikka loomamoodi kütust võtma. Hea näide talvel külmaga lühikesi otsi sõita.
        Intel inside.. Idiot outside...

        Comment


          #34
          Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

          Esmalt postitatud mcgangsta poolt
          Teema otsisin üles sellepärast, et panin autole turbo ja otsin inimest kes aju natuke programmeeriks aga tundub, et siit pole mõtet otsida.
          Natuke programmeeriks on pehmelt öeldud. Peab tundma vastava auto ECU fuel table-t, niisama ei saa mäludes olevat .bin faili kuidagi muuta.
          Miks räägin...no vahepeal palju vett merre voolanud ja enda autol ka uus soft mootorit (turbot) juhtimas. 170hj pealt u. 250hj peale viidud ja seda puhtalt softiga. Olemas üsna mitu komplekti firmwaret ECU-le, aga mis salata: vastavaid teadmisi mitteomades on pea võimatu neid isegi võrrelda.
          Näide:


          Tabeli tegin Saab 9000 Aero ECU mäludes oleva .bin faili põhjal.
          Vastav fuel card oli neist juba välja toodud.
          Ise kahjuks disassemblerit sedavõrd kasutada ei oska, et teistest
          failidest samasugune info kätte saada.

          Comment


            #35
            Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

            Esmalt postitatud sebastian poolt
            N
            Miks räägin...no vahepeal palju vett merre voolanud ja enda autol ka uus soft mootorit (turbot) juhtimas. 170hj pealt u. 250hj peale viidud ja seda puhtalt softiga.
            Ilma dynos käimata ma küll sellist asja välja öelda ei julgeks... miks kahtlen? vaata ükskõik millise korralike firmade poolt pakutavaid chipe, võtame nt SKNi poolt pakutavad SAABILE, mitte ükski pakutav ei anna juurde üle 30KW ja sina väidad, et said ainult softiga juurde lausa ~59KW??? dynod on sellejaoks välja mõeldud, mitte persetunne või mõte.

            Comment


              #36
              Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

              Esmalt postitatud ranz poolt
              Ilma dynos käimata ma küll sellist asja välja öelda ei julgeks... miks kahtlen? vaata ükskõik millise korralike firmade poolt pakutavaid chipe, võtame nt SKNi poolt pakutavad SAABILE, mitte ükski pakutav ei anna juurde üle 30KW ja sina väidad, et said ainult softiga juurde lausa ~59KW??? dynod on sellejaoks välja mõeldud, mitte persetunne või mõte.
              No antud juhul vaata ikka rohkem neid firmasid, mis peamiselt Saabile spetsialiseeruvad.
              Näiteks: http://www.maptun.com/webshop/produc...9&listorder=23

              Klõpsi sealt lahti diagram effect..

              Nagu isegi näed on asi puhtalt softi värk. Solenoid valve ja solenoid valve kit on mul juba tehase poolt peal. Sarnane on ka enamustel teistel full pressure turbo masinatel tehase poolt olemas. Selleta ei oskaks ECU kuidagi kompressiooni reguleerida.
              On suur vahe kas firma teeb tuuningusofte "kõikidele autodele" või on eritiliselt pühendunud Saabi Trionic ECU tuunimisele. Küsimus lihtsalt selles, kas masina mootor, käigukast, turbo jne. üldse vastu peavad piisavalt kaua. Saabidel vastupidavuse probleeme õnneks eriliselt pole kui välja arvata stock Garrett GT25 kompressor, mille võiks vähe kobedama Mitsubishi vastu vahetada, aga ei pea tingimata.

              Ära seda võta kui ühe automargi kiitmist, lihtsalt tee endale selgeks erinevate softide toimemehanismid ja üsna varsti saad aru, et 60kW "tõus" turbomootoril pole midagi üleloomulikku
              Dynosse kipun alles siis, kui arvatavalt >80kW on juures (ja siis juba muudki kui ainult teine soft), seni aga pean dünotamist lihtsalt raha raiskamiseks. Pe...tunne ütleb nii mõndagi, kui oled ka võimsamaid masinaid proovinud.
              Ja veelkord...jutt ikka turbomootoritest. Vabaltingavad hoopis teine teema, neil softiga palju ära ei tee.
              viimati muutis kasutaja sebastian; 23 m 2007, 22:36.

              Comment


                #37
                Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

                Kipub küll OT-u peale minema aga siiski... õnneks tõid vähemalt suht tõepärase näite mitte ei hakanud niisama midagi lahmima
                Siiski suhtun ise natuke tagasihoidlikumalt lubatud lisa KW mida paberil lubatakse, niipalju kui näinud olen siis päriselus (dynos) need asjad nii roosilised siiski ei ole. Persetunne kusjuures ei ütle mitte kui midagi... olen seda tunda saanud mitme masinaga, nt: kaks sama motoga masinat milledel on erineva tootja softid peal, üks neist rebib miskilt maalt nagu segane edasi ja teine kõrval liigub palju sujuvamalt ja sellist tõmbe effekti pole. Paned mõlemad masinad kõrvuti joonele sõidab see sujuvama ning "tundeliselt" nõrgem masin ikkagi teisel eest ära. Kuna 4WD pink eestis puudub siis ei ole kahjuks saanud chippide lubatud võimsuselisasid ära kontrollida saanud.
                Et siis kui kunagi selle dyno ära teed saada mulle ka pivasse graafik, huviga uuriks

                Comment


                  #38
                  Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

                  Esmalt postitatud ranz poolt
                  Et siis kui kunagi selle dyno ära teed saada mulle ka pivasse graafik, huviga uuriks
                  Seda kindlasti
                  Kui sul viitsimist lugeda, siis ECU näppimisest: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2064
                  ja turbo purustamisest: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492

                  Comment


                    #39
                    Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

                    Esmalt postitatud sebastian poolt
                    Huvitav miks seda just saabi omanikud turbo purustajaks nimetavad? tegelt on ju see ei midagi muud kui manual boost controller...
                    Enda masinal pole selline asi vajalik kuna turborõhu tõstmiseks on muud meetodid, kuuskant võti ja muud polegi vaja

                    Comment


                      #40
                      Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

                      Esmalt postitatud ranz poolt
                      Huvitav miks seda just saabi omanikud turbo purustajaks nimetavad? tegelt on ju see ei midagi muud kui manual boost controller...
                      Enda masinal pole selline asi vajalik kuna turborõhu tõstmiseks on muud meetodid, kuuskant võti ja muud polegi vaja
                      Seepärast, et tehase poolt määratud Garrett turbo pole mõeldud üle 0,9bar rõhkude jaoks. Igamehe enda risk kui palju MBC-d regullida tahab.
                      Turbo peab vastu 100km või 50000km läbisõitu, kunagi täpselt ei tea..
                      Mitu venda oma vurrid parematele jahimaadele saatnud
                      MBC-ga keerab kuni 1,4bar välja ja kui FuelCutDefender vahel siis rohkemgi. Ise olen Garrettiga kuni 1,6bar-ni kruttinud...julgust jätkus küll ainult mõneks sekundiks. Teoorias vastaks see u. 280 hobujõule

                      Comment


                        #41
                        Vs: Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

                        Endal Toyota Corolla 88 aasta GTI mudel.Vist 4A-GE mootoriga.Sellel küll mingit piirajat pole,pöörded lendavad tahhoka järgi 9k peale ära ja puha.Ümber pole midagi teinud ega pole tahtnudki,võimsust on enam kui küll. Ainuke häda on et varuosi pole asjale leida.Kas keegi oskab öelda milline käigukast sellele läheks ja kust sellist leida?Ise pole tänavatel rohkem ühtegi GTi varianti sellest näinud(kere on ikka nagu tavaline järskpära) ja romulates ka keegi ei oska aidata.
                        viimati muutis kasutaja soldat; 04 m 2007, 19:18.

                        Comment

                        Working...
                        X