seda mida kasutada, pead küsima nende käest kes müüvad autokeemiat, sest on müügis väga paljude firmade toodangut. olen kasutanud mitme firma aerosooli, oli kunagi mingi soome oma,see oli küll väga hea, kuid rohkem pole seda saanud. mis hinda puutub siis pole selle üle pead vaevanud, kus on soodsam. ühe balooniga olen läbi saanud paar aastat. kindlasti tuleb seda kasutada peale mootori pesu ja enne sügist. kuid seda tuleb pealekanda kui tuled sõidust, lased mootoril jahtudakuni 30 kraadini ja siis. ei tohi kasutada siis kui pinnad on jahtunud ja niiskunud, siis on efekt vastupidine konserveerid niiskuse. olen seda ka lasknud jagaja kaane sisse, siis ei teki seal ülepeksmist.Üldiselt ise olen saksa autokeemia pooldaja, kuid hea on ka inglste toodang.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
mure sierra elektrisüsteemiga vms.
Collapse
X
-
niih, kontrollisin, siis nyyd aku klemmide peal pinget ning tulemused järgmised:
kui mootor ei käi ja koormust taga pole, siis aku klemmidel üpinge = 12,06 V
kui lähi+kaugtuled sees+soojendus ja mootor EI KÄI, siis pinge = 11,24 V
kui mootor käib jalähi+kaugtuled sees+soojendus,, siis pinge = 13,15 V
kui mootor käib ja ainult lähituled peal, siis pinge = 13,40 V
mis sellest siis järeldada võib? genekas pees? harjad läbi või mustad? Või hoopiski kõik ok?
ja 1 kysimus veel... kui ma makil volume yle poole keeran või nuh ligi kolmveeran juba siis displei hakkab vilkuma, kuigi võimasid kõlle nagu taga pole, mingi 6 watised vene lairibad...
kas mul sel juhul massi juhe kehvasti yhendatud? et ei anna hästi kontakti või hoopis toide kehva, või hoopiski võib seda ka põhjustada see geneka pull?+?
ankde nõu palun...
Ette tänades Reixx
Comment
-
Ole päris mureta el. süsteem on autol korras. küsimus on pilli endas, või äärmisel juhul on pilli tulev toitejuhe liiga väikese ristlõikega.kui on aga tehase poolt paigaldatud süsteem siis asi normaalne. mul on sama nähtus ja olen paljusid pille jälginud sama nähtus kui keerad võimsuse juba üle poole siis hakkab displei muusika taktis vilkuma.ilmselt on valmistaja kusagilt natuke ämbrisse astunud või onngi see nii arvestatud. mina sest probleemi ei tee.
vÕID JU +12V ja massi üle vaadata kas on jämedad juhtmed ja pole halbu kontakte toite ahelas.loogiline oleks 2.5ruutu juhe.
Comment
-
Aku klemmipingest niipalju, et töötava mootori korral peaks olema min 13,7v ja max 14,2v. Äsja aetud akul tegelikku pinget saad mõõta alles paari tunni möödumisel ja kui mälu ei peta, siis 100% laetuse korral peaks see olema 12,5v ja alla seda suurust näitab kas poolikule laetusele või aku mahtuvuse vähenemisele. Kui huvitab, siis võin nädalavahetusel suvilas olevalt autovoltmeetrilt vaadata pingete väärtusi mis vastaksid 100%,50%ja 25% laetusele.
Comment
-
velts olexin tänulik
Aga seda ka veel, et kas siis mu gene on ikka korras ve? kardan et harjad läbi vms... On neid harju raske vahetada?
aga humax, maki taga on ju see spets pistik, millel kaablijupid otsas, kus on omakorda klemmliistuga yhendatud kõik kablad... Juba need pistiku kaablid ei ole
2,5 ruutu.... Ma võin ju kontrollida toite ning massi ära....
aga kas oskate nende minu mõõdetud tulemuste kohta veel mingeid arvamusi esitada...
Ette tänades Reixx!!!
Comment
-
Pinged rahuseisus oleksid: 100%-12,5v; 50%-12,25v; 25%-12,0v. Oma Scorpio 2.0 (scorpa 2.0 ja sierra 2,0 mootorid on võrdsed) laadimisega oli minul ka kunagi aastaid tagasi muresid: laadimisel oli pinge 13,6v st. alalaadimine. Kontrollisin alaldi dioode, vahetasin harjad, isegi aku vahetasin- mitte midagi paremuse poole. Ikka 13,6v. Juhtusin siis kuskil 3 aastat tagasi astuma läbi "Volta Auto" kõrval olevast poekesest ja kurtsin seal oma muret. Küsiti, et mis pinge on märgitud minu harjadele? See oli 14,1 (kui mälu ei peta). Selle peale öeldi, et see võib olla saksa kliimas aga mitte meil ning soovitati harjad 14,5v. Peale nende asendamist mul aku ega laadimisega probleeme pole olnud. Vanasti osadel vene regulaatoritest oli isegi võimalus valida kas suvine või talvine laadimisreziim. Aga niiskema ilmaga minul olnud karburaatoriga masinad jooksid küll paremini, kui kuiva ilmaga. Tundsid justnagu mineku kergust ja võimsuse tõusu.
Comment
Comment