Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Sissepritse 250cm3 moootorile?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Sissepritse 250cm3 moootorile?

    Originaalis oli K-16M karburaator, mis on iga mootori otsas täielik ikaldus. Siis sai Proovitud Weberi WC65G karburaatorit ja käivitusomadused kohe paranesid. Siis sai sellele remondikomplekt ostetud, mis K65T oma aga seal õnnestus ära kaotada enne proovimist nõelklapi tihend, mis ise seibi moodi. Nüüd sai nii siiber sellest, et isegi täis peaga ei suuda endam edasi mõelda. Kas on mõni tnapäevane mootor mida nn doonorina kasutada, et nt sissepritset proovida? Tegemist UD25 mootoriga, mis sisuliselt poolik Zaz-966 mootor. Olen lugenud ka neid eestikeelseid teemasid, kus mainiti sissepritset, paraku küsida nagu polnud kelleltki, foorumite moded laisa võitu, et registreerida, või vandenõu minu vastu tehtud. Tore oleks kui saaks Mtz-012 traktoriga juba järgisel suvel heina niita, käru vedada või muid töid teha, mida suure traktoriga ei ole väga mõeldav teha.
    Kuna nt Honda mootrorid on kalli võitu ja ka mingi odavam hiina koopiaga asendamisega ei saa piirduda ainult mootori vahetusega vaid ka sidurikoja väljavahetusega, ja kui palju seda motoplokki ikka nii väga vaja kasutada on... Samas Ud-25 mootori ümber ehitamine oleks ka palju lubav, ainsad reaalsed asjad mis vaja teha oleks, on surveastme tõstmne ja ventilaaatori asemele arerada treiali abil rihmaseib, sealt edasi siis saab nt panna sapaka ventilaatori, et 12V peale edasi minna.
    Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

    #2
    Karpaga lihtne. Või kui mingi kiti leiab...Custom pritsega hunnik juhtmeid vedada + vaja mässata kütte tabelid paika jne.

    Comment


      #3
      Sisuliselt ongi jah ühe silindri töömaht 250cm3. Sissepritse teadmiste kohaselt must maa, nii et ei teagi, mis andureid sinna veel juurde vaja on konkreetse lahenduse jaoks. Karburaatori ainukeseks miinuseks on praegu see, et karburaatori suhtes kõrvale kallutades uputab aga ette ja taha kallutades ei kujuta, ette mis toimub. Või on tootjate poolt tehtud elektroonilist ujuki süsteemi, kus gravitatsioon ei saa rolli mängida?
      Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

      Comment


        #4
        Proovi sobiva mõõduga mootorratta karburaatorit. Need peaks suht igast asendist käima. Pritsele ilmselt vaja ka toidet, mida sul selle imelooma peal võtta pole.

        Comment


          #5
          Vabavaraline Arduino baasil süsteem
          Speeduino is the leading open source engine management system (EMS / ECU)


          Keegi proovib 2 taktilisele seda

          Comment


            #6
            Esmalt postitatud kellakägu poolt Vaata postitust
            Proovi sobiva mõõduga mootorratta karburaatorit. Need peaks suht igast asendist käima. Pritsele ilmselt vaja ka toidet, mida sul selle imelooma peal võtta pole.
            Kui sa loed uuesti läbi, siis leiad siit ka mainitud mootorratta karburaatori samuti ka võimaluse rihmaseibi jaoks. Viisin mootori juba remonti, kes saab tõsta surveastet ja ventilaatorile soone treida.
            Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

            Comment

            Working...
            X