Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Webasto + MB W212 salongipuhur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Webasto + MB W212 salongipuhur

    Tere

    Paigaldasin autole Webasto seisusoojendi. Enamuses asi funkab, jahutusvedeliku soojendab kenasti üles.
    Aga hätta jäin salongiventilaatori ühendamisega. Vallaline roheline juhe täiesti olemas, tuleb sealt otsast +12V. Kas oskab keegi kommenteerida, kuivõrd on IPCU relee ning selle autole sobivaks tuunimine?
    Ehk on alternatiivseid variante?

    Teine küsimus: Kellast tuleb välja (või läheb sisse) violetne juhe. Kuhu see ühendada?

    Lisan lingi sarnasele paigaldusmanualile:
    ???? ProtectedPool ➤ Web3 Smart DeFi Wallet ???? . Your New DeFi Experience:: ???? Secure, Smart, Simple. Double Approvals. Add extra confirmation of any transaction with 2FA solutions including Google Authenticator or hardware security keys. Self-custodial Solutions. Protected Pool is built on smart contracts that interact with wallets, not persons or companies. A new wallet - a new smart-contract. Zero Trust Protocol. No one can be trusted unless verified. Your wallet is the only way to get access to your funds.



    UT

    #2
    Tervitus,
    Sinu manualis ilusti IPCU andmed olemas. Kui vaja IPCU-d seadistada, siis saan Tartus aidata. Olemas vastav seade. Ja seda violetset juhet pole sul vaja. Suvel Sa vaevalt hakkad seda ventileerimist kasutama.

    Comment


      #3
      Häälestamise võimalus endal, samuti mõningate webasto ja eberite ajudele ligipääs.
      Hetkel panen teema lukku. Kahjuks ilma IPCU'ta ikka normaalselt salongi soojendama ei saandu. Ventika saab küll käima aga klappe ei liiguta

      Comment


        #4
        Ega IPCU klappe ei liiguta. See paneb ainult ventika teatul kiirusel tööle(sellisel kiirusel, mis numbrid on IPCU-sse sisestatud). Skeemilt näha, et klappide jaoks on relee K2. Süüte väljakeeramisel katkestab relee K2 klappide juhtimise ahela. Klapid jäävad sellisesse asendisse nagu nad olid enne süüte väljakeeramist. Ega muidu juhendites kirjas poleks, et soovitav on enne süüte välja keeramist panna salongi temp. max asendisse ja suunata õhk esiklaasile. Siis ongi klapid õiges asendis.
        Kui ventika said soovitud kiirusel puhkuma, siis pane ainult relee K2 ka, nagu skeemil näidatud. Siis peaks asi korras olema.

        Comment


          #5
          Esmalt postitatud heigo poolt Vaata postitust
          Klapid jäävad sellisesse asendisse nagu nad olid enne süüte väljakeeramist.
          See ongi saadanast. Ma olen seda sorti, kes hoiab salongi tempi / ventikat "AUTO" asendis. Auto pole just kõige uuem aga mõistus võiks ikka olla niipalju arenendud, et ma õhtul autot parkides ei peaks veel mingit käsitööd tegema. Ma olen MODE nupust esiklaasile puhumise jätnud aga proovin seda MAX varianti ka. No ja muidugi ka seda, et lükkan soojenduse põhja. REST funktsiooni kasutan ka suht sagedasti.
          Aga tänud kaasamõtlemast, homme hommikul vaatan mis näoga auto mulle vastu vaatab;-)
          Eks saan veel nii ja naa katsetada, samas loodan, et kevad pole mägede tagai

          Comment

          Working...
          X