Loen siin, et mitmetel uutel autodel tuleb akuvahetus registreerida/programmeerida.
Sisestad akukood, mahutavus, käivitusvool, samuti pidavat osad autod arvestama aku vanust ja seetõttu erinevalt laadima seda.
Oskab keegi rääkida laias laastus, kuidas see erinevatel uutel autodel toimib ja kui levinud see on, kui palju on alles vanu häid uusi autosid, mis akut klassikaliselt laevad?
Eriti mõtlen olukorda, kui ma näiteks uuel autol, millel on see akukontroll peab ja akuprogrammeerimise vajadus, vahetan aku ära salamisi, mis auto teeb selle peale ?
Nii ühe variandina laadija pealt vool peal kogu aeg, et ei katke ja teise variandina aku lahti ühendamine.
Olen kuulnud, et osadel autodel ei tohi akut üldse lahti ühendada, mis tundub mulle väga suure probleemina, kui aku peaks mingil põhjusel tühjaks saama.
Sisestad akukood, mahutavus, käivitusvool, samuti pidavat osad autod arvestama aku vanust ja seetõttu erinevalt laadima seda.
Oskab keegi rääkida laias laastus, kuidas see erinevatel uutel autodel toimib ja kui levinud see on, kui palju on alles vanu häid uusi autosid, mis akut klassikaliselt laevad?
Eriti mõtlen olukorda, kui ma näiteks uuel autol, millel on see akukontroll peab ja akuprogrammeerimise vajadus, vahetan aku ära salamisi, mis auto teeb selle peale ?
Nii ühe variandina laadija pealt vool peal kogu aeg, et ei katke ja teise variandina aku lahti ühendamine.
Olen kuulnud, et osadel autodel ei tohi akut üldse lahti ühendada, mis tundub mulle väga suure probleemina, kui aku peaks mingil põhjusel tühjaks saama.
Comment