Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Spidomeetri probleemid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Spidomeetri probleemid

    90a Nissanil on probleeme spidomeetriga.
    Sügisel hakkas jama pihta.
    Algul passis ilusti 0 peal aga peale 30 min. sõitu hakkas tõllerdama 200+ kandis ja kui auto seisma jätsin siis jäigi põhja (max kiirus)
    Kilomeetreid luges koguaeg nii nagu peab.
    Vahel ei toiminud spidomeeter alla 50km/h, mingi moment toimis jälle ilust, koputamine ei aidanud. Peale trükiplaadil jalgade üle jootmist hakkas kõik toimetama.
    Kevadel hakkas jälle jebima vahelduva eduga alla 50km/h kiirustel jne. Aga nüüg kui koputada hakkas toimetama.

    Mängisin natukene külmaaerosooliga ja jõudsin järeldusele, et probleemiks on pisikesed kondekad ( probleemiks suurimas punases kastis olevad) kui kondekad ära külmutada siis toimetas spidokas ilusti. (PILT PÄRINEB INTERNETIST)

    Click image for larger version

Name:	286359655_1135170453713293_1777989902985242516_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=r4UQCSl977kAX9eFeTg&_nc_ht=scontent-arn2-2.xx&oh=03_AVL9eUlTs5zwslNCLAkkWM_VD4SaTGjzCOj2ZZQjyPlw4A&oe=62C8EFCC.jpg
Views:	446
Size:	291,9 KB
ID:	1120972


    Kas ma saan kuidagi kindlaks teha nende kondekate mahutavust trükiplaadil, elusalt ma vist neid kätte ei saa...
    Mõistlik ilmselt oleks kõik need pisikesed kondekad välja vahetada?

    #2
    Elusalt saab need kodned kätte väga lihtsalt (kui nad enam muidugi elus on). Võtad vähe jämedama vasktraadi jupi, (isegi 1,5mm2 peaks sobima) murrad kaheks kokku, kerid ümber jootekolvi otsa ja lõikad ning painutad need kaks jäänud traadi otsa täpselt selliseks, et nad lähevad kohakuti konde jootmisväljadega ja võtavad konde kergelt haardesse ning lihtsalt tõstad need kondekad plaadilt ära. Kolb koos tradiga tuleb ka muidugi kuumaks ajada ja õnnestumine eeldab, et plaat ei ole väga kõvasti lakitud.

    Comment


      #3
      Nende kondekate vastasküljel on vist üks kiip. Kahtlustan, et külmaaine mõjub hoopis sellele.

      Oleks vaja skeemi, et vaadata, mis ülesanne nendel kondensaatoritel on.
      73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
      ATiP1pN4XeM

      Comment


        #4
        Jah vastasküljel on kiip. Kui ma teiselt poolt plaati külmaaerosooliga kiipi jahutan siis ei muutu midagi.
        Kahjuks skeemi pole leidnud, kiibil peal kiri BA6708S
        Ainukene muutus on kui jahutada kondekaid ja kui trükiplaati "väntsutada"


        Pilt internetist (punane ring pole oluline!!!)
        Click image for larger version  Name:	286998373_1047790436169524_8425347571620306284_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=XI3URwGQ7M4AX_ScvXK&_nc_ht=scontent-arn2-2.xx&oh=03_AVIqgrzB5dU5TEqUUsUfrlEbFgTnEicrD49U9R73Bun3yA&oe=62CC1EE6.jpg Views:	0 Size:	538,4 KB ID:	1120985




        Interneti avarustes sobrades on enamajaolt probleemiks kas külmjoode või need kondekad. Eriti huvitav on, et neid kondekaid ka lihtsalt eemaldatakse...
        viimati muutis kasutaja turbohoolik; 12 m 2022, 11:02.

        Comment


          #5
          Mis Nissan täpsemalt? Äkki siin skeemi? https://www.drive2.ru/l/465633004954320976/
          Kivi on sama, siis ka skeem enamvähem sama

          Ise käiks kogu plaadi korraliku pasta ja tinaga ning kolviga üle.
          Nii vana spidoka puhul loomulik, et mikropraod ühendustes jms probleemid.

          Comment


            #6
            Mängisin päeval veel spidokaga, igavusest torkisin niisama kondekaid testriga "piiksu" režiimis. Huvitav oli, et C14 ja C15 konded mõlemat pidid mõõtes andsid pidevat "piiksu" teised selles rivis olevad konded ei teinud seda, üks küll korraks piiksatus aga kogu lugu, see juhtus siis kui trükiplaadil oli 12v toide taga. Kui toide tagant võtta siis polnud kuskilpoolt piiksu kuulda.

            Comment


              #7
              Kondekaid mõõdetakse alati ilma toiteta ja skeemist lahtiühendatuna. Vaid nii saab usaldusväärse tulemuse.
              73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
              ATiP1pN4XeM

              Comment


                #8
                Olen kuulnud jah, et mõõdetakse ilma pingeta.
                Elusalt ma neid vanu kondekaid kätte ei saa, nad paistavad olevat ka üsna suure liimikoguse peale paigaldatud.
                Ega vist ei ole mõistliku odavat moodust kuidas ma neid trükiplaadil testida saaksin?
                Kahjuks pole saada 12V kondekaid millega neid asendada, kas 16V võiks sobida?

                Comment


                  #9
                  Jah, pinge võib kondekal suurem olla. Väiksem ei. Kus kandis Sa asud selle plokiga üldse?

                  Oma ploki trükkplaadist ei raatsi pilti teha?
                  Vaatepilt võib olla hoopis teine ja kogenum silm näeb kohe ära probleemi.
                  Suvalise netipildiga ei saa õigest asjast aimu

                  Comment


                    #10
                    Töö ajal näpp peale, kui mõni soojaks läheb siis kanguta maha. Teistele võib lihtsalt peale joota. Kui palju saab ja mõõtetulemust mõjutab on kohe näha.
                    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                    Comment


                      #11
                      Mulle meenub mingi seade, kus sellistel kondekatel hakkas tekkima mingi oksiidikiht pinnapeale, aitas ainult vahetus. Tüüpskeem ette, peaks saama aimu mis väärtused on nõutud. Maha tuleb võtta kuuma õhuga, nii saab ka liimi pehmeks ja saab plaati rikkumata kätte.
                      Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                      Konfutsius

                      Comment

                      Working...
                      X