Esmalt postitatud OSX poolt
Vaata postitust
Aga nagu Urmas ütles, siis taandub kõik lõpuks sellele, et kas kõik või mitte midagi. Ja lülitadki ektsremreziimi sisse (kui on koht kus lülitada, või on juba vaikimisi selline) ja kõik mis konrtoller kätte saab topib akusse; vahet pole kas 0,1 või 10A.
Ja nii kuust kuusse. Jõudlus muudkui väheneb; algul põlevad tuled laes 8 tundi jutti, siis 6, siis juba vähem.
Siis võtad oma silmini täislaetud aku ja tõstad auto peale; mootor käib starteriga paar korda vooks-vooks ringi ja kogulugu. Siis annad autole täkku, sõidad oma ringi ära ja jälle ei pane aku pealt käima. Siis topid kiirlaadijasse, kruvid maksimumile ja ennäe imet, 1-3A võtab sisse. Ootad tunnikese paar ja siis hakkab asi ellu ärkama, lõpuks sööb üle 10A nagu ludiseb.
Paar päeva auto peal sõidus ja aku jälle nagu uus. Nii sain ka mina palju aastaid tagasi esimese kogemuse..
Kui on suured paneelid, gened vms, voolu lahvelt käes- siis muidugi teine tera.
Nüüd see teema 2 akuga autol laadimisest. Mõned autod ju ongi 2 akuga (tuleb meelde merss ja opel); muidu 12V aga käivitusel starterile 24V.
Ma tõstsin ise autole poola põllumeeste kaltsiumaku. Tõmbab nii diisli ringi et hirm hakkab. Aga, laadimiskoormus on räige ja valik jäi- rihm või genekas. 3 kuu pärast selgus- genekas.
Comment