Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Turvapadja vea tuvastamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mõõtsin veelkord testriga pingeid aju klemmidelt.
    Kõrvalistuja padja esimesel padrunil oli mõlemal klemmil (11, 12) +20V (ilmselt toimub seal plokis lisaks ka pinge ülesvise).
    Kõigil teistel ahelatel 0,7V
    Tellisin Leedust aju ja vahetasin ära, tuli ikka ära ei kustu. Anomaalseid pingeid (pin 11, 12) enam pole.
    Ehk siis, kas on see aju ka rikkis või vajab nullimist.


    Comment


      #17
      Muideks, kui on võimekust sõita Rocca al mare Rimi parklasse siis seal on üks aparaat mis võimaldab enamlevinud autode diagnostikat. Raha tahab muidugi kah.

      Comment


        #18
        Uus veateade on: MODULE NOT CONFIGURED FOR SAB

        Comment


          #19
          Приветствую. На Chrysler Pt Cruiser 2004 года поставили ECU и иммо с ключами с другого авто теперь блок аирбага ругается module not configured for SAB.. предположительно из за различия вина. реально ли переложить вин руками ? и если есть у кого фото ECU без гадости буду благодарен..

          Comment


            #20
            Seekord lõppes see siis nii, et vanast plokist joodeti mälukaheksajalg maha ja paigaldati uude plokki.

            Comment

            Working...
            X