Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

FordEscort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    FordEscort

    Mure selline..1992a. auto, 1,8 doch mootor. Mingi viga on tagumise otsa elektrisüsteemis, sest tagumise akna kojamees jurgib, udutuli..tagumise akna soojendus ka. Nüüd siis tiris aku ööga niivõrd tyhjaks, et kesklukk ei teinud uksi lahti. Tõmbasin need kaitsmed (tagumise klaasi soojendus, udutuli) välja ja asi kuidagi toimib. Oskab keegi juhatada,, kus võiks viga otsida ...Ei leia internetist selle auto elektrisüsteemi skeemi ka.

    #2
    Siin
    http://www.petrunko.aaanet.ru/heynes/escort/0686-12.pdf
    mingi escorti skeemijupp on- ehk on abiks.
    ehh... andrjusa

    Comment


      #3
      Kas sul jäi mingi seade tööle, kui auto seisma jätsid? Kui ikka kõik asjad välja lülitasid, siis ei tohiks see akule mõjuda... ka siis, kui on taga mingi kala juhtmetega.
      Kui sul midagi EI tööta, siis vigasid võib päris mitmes kohas olla. Võimalik, et mingi pistik ei anna ühendust, võimalik et kuskilt on juhtmekimbu ära murdnud jne. Hea mõte oleks omada kontrolllampi, kas siis vastavat indikaatorkruvikeerajat 12V jaoks vms. Lülita asi sisse ja siis hakka juhtmekimpu läbi mudima, pistikuid logistama jne. Kui siis kahtlase koha leiad, hakkad seda täpsemalt uurima.
      Aku tühjaks jooksmine muidugi viitab vigasele lülitile, mis mõnikord ei lülita, mõnikord ei katkesta. Muidugi udutuli, kojamees ja klaasi soojendus peaks käima läbi süüteluku ja seega on asi veelgi kahtlasem.

      Comment


        #4
        nojah. Tagumise klaasi soojenduse lyliti peal (asub armatuuris) on tulukene, mis jäi põlema kui süüte välja võtsin. Seepärast tirisingi selle kaitsme välja. Järsku tõesti on viga vaid tollessamas lylitis....

        Comment


          #5
          Olin mul kord Fordiga (küll sierra) selline viga- generaatoris (vist) diood jukerdas ja selle tõttu said mingid seadmed pinnge peale- töötas vent ja midagi veel. Süütevõti enam nagu kogu süsteemist pinget välja ei lülitanud. Arvatavasti kusagilt läbi ergutuse ahela jooksis pinga tagasi. Soovitan genet kontrollida B) .
          ehh... andrjusa

          Comment


            #6
            sellel autol on lisaks ka see häda, et kui suuremast loigust läbi sõidab,,, siis sõidab mõnda aega kuidagi kehvasti...Järsku ongi see häda, et loobib geneka alt vett täis????

            Comment


              #7
              Geneka niiskusaste nii ruttu mootori näitajaid ei muuda. Küll aga võib vesi genekas alandada mingiks ajaks väljundpinget. Vahest satub vesi kommutaatori või jagaja peale, kus ülelöögid tekivad.
              ehh... andrjusa

              Comment


                #8
                Originally posted by vill147@Oct 24 2004, 20:29
                sellel autol on lisaks ka see häda, et kui suuremast loigust läbi sõidab,,, siis sõidab mõnda aega kuidagi kehvasti...Järsku ongi see häda, et loobib geneka alt vett täis????
                sama jama mul mersuga, niikui vett saab nii on kohe jõuetu, krt seda teab kuhu see vesi seal lendab
                ju siis saab ajuloputust ja keerab lolliks

                Comment


                  #9
                  to-Andy! Aga kui genekas vett saab,,,seal peax see diood ju kuidagipidi sees olema, millest sa siin rääkisid ja mis sinu fordil jukerdas. Seega võib see tekitada minu fordi elektrisüsteemi probleemi???
                  Või on diood kuskil mujal? Seda et jagajasse vett satux....see on ysna ebatõenäoline, sest jagaja on ju yleval ja sinna vesi nii lihtsalt ei satu.

                  Comment


                    #10
                    Aga kui genekas vett saab,,,seal peax see diood ju kuidagipidi sees olema
                    Dioode on genekas vähemalt 6, aga need ei mõjuta otseselt mootori tööd - laadimine võib jääda viletsaks ja kui aku ükskord täiesti tühjaks saab siis jääb mootor seisma. Läbi ergutusahela võib vigas(t)e dioodi(de) kaudu osa tarbijaid toite saada kui süüde väljas - see millest sa algul rääkisid.
                    Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

                    Comment


                      #11
                      Ilmselt ikka kaks erinevat viga.Mootori viga on ilmselt süütesüsteemis.
                      Seda viga võid otsida nii:
                      Kõigepealt võta seisval mootoril piibud maha ja vaata kas on näha ülelöögi jälgi.Need on sinakashallid nired või augud piibu otsas,teinekord on selline jälg küünla isolaatoril näha.
                      Kui midagi ei avasta siis tõmba piibud raskest nõksust üle (nii,et ta oleks kergelt eemaldatav),pane mootor tööle ja tõmba näpitsatega ükshaaval piipe küünaldest kõrgemale,sellisel juhul kasvab pinge küünlajuhtmel kõrgemaks ja tihtipeale annab nõrgem koht ennast ise välja.Vaata kust toimub ülelöök kas piibult küünlale või kuhugi keresse,võrdle erinevaid silindreid.Kui juhe ja piip on korras siis pead kuulma plõksumist küünla ja piibu vahel ja seda umbes 2cm piipu kergitades.Vilund mees näeb sellise meetoodiga kohe kui miskit valesti on ja see võtab aega miski paar minutit,et veale jälile jõuda.Kui sul on tegu DIS süütega siis arvesta ka seda,et näiteks 1 silindri nõrk säde võib olla põhjustatud 4 silindri juhtme katkestusest ja vastupidi ning 2 ja 3 -ga sama lugu.Mõõda sellisel juhul küünlajuhtmete takistused üle.Need peaks olema alla 30 Koomi.Viimane võimalus on süütepool mis on kerge minema kui oled juba kaua sõitnud rikkis süütesüsteemiga.Kui süütevärk korras siis anna teada,sest vea võimalusi on veelgi.
                      Soojenduse kala võib olla ka nii ja naa, kontrolli,et kaitsmeplokki poleks vesi sattund,see on fordile tüüpiline.

                      Comment

                      Working...
                      X