Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Alaldi 24vst 12v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mnjaa, Kreeklane, hästi elad - kasutad veel vaskplekist radikaid Mina eelistaks siiski valmis radikaid, kus juba transside jaoks freesitud kohad olemas. Vilguleht alla ja olemas. Vase soojusjuhtivus muidugi vaieldamatult parem alumiiniumist.
    Loodetavasti ei ajanud nüüd küsijat veel rohkem segadusse. Kui on olemas sobiv radikas, siis transid sellele. Kui pole, siis tuleb plekki lõikuma hakata või poe poole radika järele kapata. Sobib ka alumiiniumplekk aga see peab veidi suurem olema. Ja poleks paha, kui karbi seinad on perforeeritud.
    Harjutamine teeb harjutajaks.

    Comment


      #17
      Võibolla on see rumal ettepanek, kuid ma mäletan et kunagi mingil rekkal oli autoraadio jaoks +12 volti võetud 2 aku vahelt. Mingi releega saaks selle pinge panna ka sõltuma süütest, et süstaimpsid sisse ei jääks.
      Maailm oleks puhas ja süüta
      kui poleks õllejogurtit
      - Õ.Õ.

      Comment


        #18
        Eraldi akult 12 v võttes koormab ühe aku liialt üle ja varsti on aku otsas ja tuleb akud välja vahetada,odavam on adapter ehitada või osta.ca 500eeki rahuldava ploki eest,mis need riistad ära toidab.

        Comment


          #19
          Kahe aku vahelt toite võtmisel on veel see oht, et kui mingil põhjusel "alumise" aku "-" lahti pääseb (massilüliti või lihtsalt vilets akuklemm), siis läheb kogu "ülemise" aku vool läbi autoraadio ja muu 12V ahela (miinuspinge, kusjuures). Tulemuseks tossupilv. Isegi antennikaabli varjestus on mõnikord ära põlenud, kui raadiol polnud muud massijuhet.
          Harjutamine teeb harjutajaks.

          Comment


            #20
            To Padasonic
            Sul on tõepoolest õigus, ma ei mõelnud läbi neid olukordi.
            Kuid siit tekib mul üks küsimus - kui ühelt akult tarbitakse ca 5 A rohkem, siis teine aku laadub rohkem. Et kas siis see aku mis vajab vähem laadimist laetakse kogu aeg korralikult ja tühjem aku laetakse selle võrra vähem. Et kui akude paigaldamise ajal oli näiteks üks aku pooltühi siis see aku jääbki tühjaks? Ma pole 24V autodega kokkupuutund eriti - võibolla ongi mingi rusikareegel et akud peavad olema täiesti võrdsed.
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #21
              Jah, akud peavad olema võrdsed ja koormus mõlemal võrdne. Kui ühte koormad rohkem, siis tõesti aku ei laadu täis ja teist laetakse kogu aeg selle voolu võrra üle, mida tarbid. Tulemus - akude eluiga lühem.

              Comment

              Working...
              X