Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pagassi avamine salongist

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pagassi avamine salongist

    Tere!Mure siis selline,et tekkis vajadus kaotada ära tagant see pagasniku lukk.Tahaks panna salongi lüliti,ning sellega avanema panna.Kuid ma ei tea,mis lüliti on vaja sinna vahele panna ning ka kui jämedad juhtmed seal olema peavad?!
    Praegu on pagassil kesklukumootor olemas,ka juhtmed.Kui juhtmed ära ühendada,siis hakkab see lukk plõksima,st hakkab avama ja sulgema!Kui lahti ühendan,siis saan avada vaid võtmest :angry: Kas lukk on tuksis,või on mõni muu probleem?Tahaks enne külmade ilmade tulekut asjaga ühele poole saada.Oskab keegi ehk aidata?
    Autoks on muidu luukpära scorpio

    #2
    Praegu on pagassil kesklukumootor olemas,ka juhtmed.Kui juhtmed ära ühendada,siis hakkab see lukk plõksima,st hakkab avama ja sulgema!Kui lahti ühendan,siis saan avada vaid võtmest
    Kindlalt ei tea, aga ilmselt kesklukk vigane. Seal peaks olema mingid kontaktid, mis lahutatakse teineteisest, kui lukk sulgunud. Analoogselt elektriantennile...antakse pinge peale, see tõuseb üles, siis kontaktid lahutatakse, muidu jääkski mootor põrisema.
    Ilmselt kontaktid mustad või kulunud.
    See muidugi ainult arvamus .

    Comment


      #3
      Kuidas ma seda kontrollida saaks?Ma elektroonikas suht nõrk.Kas on mõni inimene,kes seda kontrollida oskaks?Kuskile teenindusse pole mõtet vist sellise asjaga pöörduda,pigem juba mõne teadjama inimese poole :unsure:

      Comment


        #4
        Kas leiutasid ise selle mootori sinna, või on see, mis originaalis oli ja lihtsalt ei tööta? mul kunagi oli ford, millel oli tagaluugis kaks mootorit, üks kesklukku oma ja teine luugiavaja.

        Mitu juhet mootoril on ja kas on mootor, või on elektromagnet, minul oli luugiavamiseks magnet.
        Põhimõtteliselt ju luugi avamiseks on vaja ainult ühe korra tõmmata.

        Comment


          #5
          Seal on see mootor originaalis,mina pole midagi leiutanud(veel)Ja ma ei tea,kas see töötab või ei,sest praegu saan lahti ainult võtmega,isegi nupp,mis peaks käima sissevajutamisega ei toimi,sest see nupp on ilmselt kuidagi ropult mustust täis...Ja sinna luku sisse minevate juhtmete kohta ma kahjuks ei osaka midagi öelda.Tean,et sinna läheb 1 juhe,kus küljes on pistik.Eeldan,et seal on ka vool sees,massi saamise kohta ei oska midagi öelda...praegu mul see pistik lahti ühendatud,et see ei plõksiks,kui pistiku ühendan,siis hakkab jälle plõksima....

          Comment


            #6
            Siis sul ikka vist tegemist elektromagnetiga, kui kindlasti ainult üks juhe sinna sisse läheb. Mina vaataks üle selle lülit, kust kohast luuki avatakse, sest see juhe ei tohiks nagu koguaeg voolu all olla. aga kas muidu luugi lahti teeb, kui ära ühendada see pistik, mis lahti on?

            Comment


              #7
              Muidu lahti teeb aga siis jääb plõksima-kinni lahti,kinni lahti,sellepärast see mul lahti ühendatud ongi......kas äkki ehk on viga mootoris hoopis?

              Comment


                #8
                Kui on kindel, et ainult üks juhe läheb mootorisse(tegelikult elektromagnetise), siis sellisel juhul on ju viga ikka selles, et selles juhtmes, mis elektromagnetisse läheb, ei tohiks koguaeg "voolu sees" olla. Kõige lihtsam katsetada on nii -

                Tõmba lüliti küljest otsad lahti ja pane siis see pistik kokku, kui siis "mootor" enam ei plõksi, siis on lüliti tuuga.

                Selles juhtmes peaks ju vool sees olema ainult siis, kui lüliti alla vajutad, see plõksimine ei pruugi päris õige olla, aga luugi avamist ta ju otseselt ei sega, sest ta peaks plõksima ainult siis kui lüliti all - sekund, või alla selle.

                Comment


                  #9
                  ILMSELT ON SUL TEGEMIST MOOTORREDUKTORIGA JA REDUKTORI HAMMAS VISKAB ÜLE MISTÕTTU EI LÕPETA TEEKONALÜLITI MOOTORI TÖÖD.SELLEST KA SEE PLÕKSIMINE.

                  Comment


                    #10
                    Viga on justnimelt nupus. Fordi ( konkreetselt Scorpa ) puhul olen sama viga kohanud. Nimelt kui Sul nupp väga sodi täis on ja lõpuni välja ei tule siis hakkabki lukk plõksima. Asi selles et selle sama avamisnupu taga on ka lüliti, mis sedasama eliktrilist asja ka lülib.

                    Lihtne testida kui üritad mingi konksuga nupu lõpuni välja tõmmata. Võtmega ei soovita, võid ära lõhkuda.

                    Minu soovitus on see lukukrempel maha monteerida ja ära puhastada/õlitada korralikult. Peale seda hakkab asi toimima. EELMISES POSTIS OLEVA KARJUVA JUTU KIRJUTAJALE: Kui kindel ei ole ära kasuta suurtähti.

                    Comment


                      #11
                      Aga kui ma selle lukuosa üldse eemaldaksin sealt tagant?Kas sellest oleks kasu?
                      Või on olemas mõnel masina margil ka valmis süsteem juba,mida saaks peale aretada?

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by exess@Dec 2 2004, 16:19
                        Aga kui ma selle lukuosa üldse eemaldaksin sealt tagant?Kas sellest oleks kasu?
                        Või on olemas mõnel masina margil ka valmis süsteem juba,mida saaks peale aretada?
                        Hmm, sa kasuta neid samu mootorajameid, millega sul tagaiste liigub. Saad elektriga kinni ja lahti. Ajamid hangi romulast. Selle saab ühendada nende sangade külge, mis luuki tõstab. Luku võid minema visata, kuna see jääb segama. Ajam on piisavalt jäik, et mingi nipiga luuki käsitsi lahti ei kanguta.
                        Kõik, mis on väljaspool loogikat ei pea olema tingimata võimatu.
                        __________________

                        Comment

                        Working...
                        X