Jah...kui tehnilisel see kaameravärk teostatav, siis autojuhi seisukohast, nagu 14082 ütles, on asi üsna keeruline.
Teed tuleb ikkagi jälgida ja kui selleks peab pidevalt ka kõrvalolevat ekraani piiluma, mis asub kusagil konsoolile kinnitatult roolist paremal, siis muutub juhtimine juba ohtlikuks. Vaateväli on läbi esiklaasi tunduvalt suurem, lisandub ka küljeklaasidest nähtav ja seda kõike ei saa kuvada väikesele LCD-le... kui saabki, muutub pilt väga pisikeseks...raske eraldada mingit liikuvat kogu, mis siis, et see paistab paremini, kui tavalises valguses akendest välja vaadates.
Loomadel on omadus metsast teele joosta tihtipeale nii ootamatult, et ka parema nähtavuse korral on otsustajaks siiski juhi reaktsioonikiirus, aga tihti jääb ka sellest väheks.
Võibolla oleksid heledad lisatuled autole paremaks lahenduseks, kui need koos kaugtuledega toimiksid.
Vastutuleva auto tuled segaksid ka IR kaamerat sedavõrd, et suhteliselt "jahedam" loom eriti välja ei paistaks, nagu Ints ütles.
Teed tuleb ikkagi jälgida ja kui selleks peab pidevalt ka kõrvalolevat ekraani piiluma, mis asub kusagil konsoolile kinnitatult roolist paremal, siis muutub juhtimine juba ohtlikuks. Vaateväli on läbi esiklaasi tunduvalt suurem, lisandub ka küljeklaasidest nähtav ja seda kõike ei saa kuvada väikesele LCD-le... kui saabki, muutub pilt väga pisikeseks...raske eraldada mingit liikuvat kogu, mis siis, et see paistab paremini, kui tavalises valguses akendest välja vaadates.
Loomadel on omadus metsast teele joosta tihtipeale nii ootamatult, et ka parema nähtavuse korral on otsustajaks siiski juhi reaktsioonikiirus, aga tihti jääb ka sellest väheks.
Võibolla oleksid heledad lisatuled autole paremaks lahenduseks, kui need koos kaugtuledega toimiksid.
Vastutuleva auto tuled segaksid ka IR kaamerat sedavõrd, et suhteliselt "jahedam" loom eriti välja ei paistaks, nagu Ints ütles.
Comment