Kui ahi on varem vee temperatuuri normi kütnud ja nüüd enam ei küta siis võiks viga otsida ahju võimsusest,st põleti osa võib olla mittekorras.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Webasto Thermo Top E
Collapse
X
-
Ahi käib normaalselt oma 30 min. tsükli lõpuni, voolikud ise lähevad suht ruttu soojaks, ainult sooja salongi jõudmine võtab kohutavalt kaua aga. mul on kõigepealt gaasireduktori soojendus, siis salongisoojendus. Kuna ahi on lülitatud ennem soojenduskraani, olen ka seal viga kahtlustanud aga praktikas soojenevad torud ikkagi. Üks probleem võib olla veel katlakiviga ummistunud salongiradikas.
Loogiliselt peaks parim lahendus olema ahju väljund otse salongi radikasse ühendada, jättes kraani eelküttesüsteemist välja ja tekitades eraldi kütteringi. Pole seda veel põhjalikult jõudnud analüüsida - kas asi ka toimiks?
Palju peab olema ahjust väljuva vedeliku temperatuur?
Lisan illustratiivse joonise kust on välja jäetud kraanid ja klapid.
Comment
-
Lugu suht segane, aga võibolla on sama häda mis minu bussil. Mul saavutab ahi 75 kraadi alles tunni aja pärast ja viga soojuskaos. Oleks vaja soojustada pikad lõdvikud, paigaldada põhjakate jne. Võiks võrrelda soojust ahju mineval lõdvikul ja sealt tuleval, sama salongiradiaatoriga.
Vaadates seda joonist tundub et soojust ei reguleerita mitte kraaniga vaid õhusiibriga ja kala võib seal ka olla.
Comment
-
Originally posted by megapets@Dec 21 2004, 00:24
Lugu suht segane, aga võibolla on sama häda mis minu bussil. Mul saavutab ahi 75 kraadi alles tunni aja pärast ja viga soojuskaos. Oleks vaja soojustada pikad lõdvikud, paigaldada põhjakate jne. Võiks võrrelda soojust ahju mineval lõdvikul ja sealt tuleval, sama salongiradiaatoriga.
Comment
-
Vs: Webasto Thermo Top E
veel niipalju täpsustust, et mõningad andmed ka: D5WS , 24V, 5000W,
Tuhnisin niipalju veel välja, et soomlased ütlevad selle veaks järgmist:
Veden kierto heikko. Lämpötilaero vesilämpötunnistimen ja ylikuumenemistunnistimen välillä suurempi kuin 15°C (veden lämpötila väh. 70°C, vesipumppu ja pa-annestelupumppu päällä); tarkista tunnistimet, vastusarvot, ks. diagrammit.
Kas keegi seletaks mulle lahti selle? Mida peaksin tegema?
Comment
-
Vs: Webasto Thermo Top E
nii, sain enda oma nüüd korda...täna terve päev pusimist...ei viitsi kogu juttu kirja panna, lihtsalt nii väsinud olen ja tosooli ja lõdvikuid ei taha tükk aega enam näha. Lõppkokkuvõte oli selline, et saime aru ikka et tegemist on tosoolipumba veaga kuigi alguses ei uskunud seda ja kahtlustasime et õhk on vahel...klapp on kuskil kinni...või et ültse on süsteem valesti...aga kuramus...pump raisk ikkagi...õnneks oli sõbrapoisil kohe võtta mingi analoogne uus 24 v pump (olgu siinklohal öeldud, et mitte sellise lolli ehitusega nagu Eberbrächeri oma). Sai see siis vahele topitud ja voilaaaaa...funkas.
Aga mul -02 sprinter vajas pea iga aasta uue pumba ostmist :S mingi kamm nendega pidevalt...
mina aga sain omale lollikindla bussi peldikukero pumba peale, mis on jäiga tiivikuga ja töökindlam (ja muidugi ei maksnud ma nii palju nagu eberi pump maksb)
pikk jutt - s**t jutt...kerin nüüd magama ja kui homme viitsin, siis võin mõned pildid ka panna kui kedagi huvitab
Comment
-
Vs: Webasto Thermo Top E
Webasto kasutab samasugust pumpa(magnetiga).See magneti süsteem on sinna pandud sellepärast,et ku jahutusvedelik on külmast süldiks läinud,siis ei sulata mootorit ära.Alalisvoolu mootori paha komme on ise ära põleda enne kui kaitse.Audi B4 1,9tdi,1Z mootor,sellel on tehasest jäiga tiivikuga pump väiksel ringil vahel,124 kere mersul on ka veel jäik pump vahel.
Pane sellest org. pumbast mõni pilt.
Comment
Comment