Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Webasto Thermo Top E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kui ahi on varem vee temperatuuri normi kütnud ja nüüd enam ei küta siis võiks viga otsida ahju võimsusest,st põleti osa võib olla mittekorras.

    Comment


      #17
      Mis ajaga ja mis temperatuurilt ta selle 40 saavutab ja mis ahi edasi teeb - lülitub valja või töötab täiega edasi.

      Comment


        #18
        Ahi käib normaalselt oma 30 min. tsükli lõpuni, voolikud ise lähevad suht ruttu soojaks, ainult sooja salongi jõudmine võtab kohutavalt kaua aga. mul on kõigepealt gaasireduktori soojendus, siis salongisoojendus. Kuna ahi on lülitatud ennem soojenduskraani, olen ka seal viga kahtlustanud aga praktikas soojenevad torud ikkagi. Üks probleem võib olla veel katlakiviga ummistunud salongiradikas.
        Loogiliselt peaks parim lahendus olema ahju väljund otse salongi radikasse ühendada, jättes kraani eelküttesüsteemist välja ja tekitades eraldi kütteringi. Pole seda veel põhjalikult jõudnud analüüsida - kas asi ka toimiks?
        Palju peab olema ahjust väljuva vedeliku temperatuur?

        Lisan illustratiivse joonise kust on välja jäetud kraanid ja klapid.

        Comment


          #19
          Ahi peaks vee kütma ca 80c ja siis välja lülituma ,kui temp .langeb allapoole (alumist piiri hetkel ei mäleta)lülitub ahi uuesti taha.Ega sul ei ole ahi suure ringi peal

          Comment


            #20
            Originally posted by heiki232@Dec 20 2004, 06:20
            .Ega sul ei ole ahi suure ringi peal
            Ei ole, ilmselt on nad ikka termostaadiga lahutatud, nagu tavaliselt ikka

            Comment


              #21
              Lugu suht segane, aga võibolla on sama häda mis minu bussil. Mul saavutab ahi 75 kraadi alles tunni aja pärast ja viga soojuskaos. Oleks vaja soojustada pikad lõdvikud, paigaldada põhjakate jne. Võiks võrrelda soojust ahju mineval lõdvikul ja sealt tuleval, sama salongiradiaatoriga.

              Vaadates seda joonist tundub et soojust ei reguleerita mitte kraaniga vaid õhusiibriga ja kala võib seal ka olla.

              Comment


                #22
                Originally posted by megapets@Dec 21 2004, 00:24
                Lugu suht segane, aga võibolla on sama häda mis minu bussil. Mul saavutab ahi 75 kraadi alles tunni aja pärast ja viga soojuskaos. Oleks vaja soojustada pikad lõdvikud, paigaldada põhjakate jne. Võiks võrrelda soojust ahju mineval lõdvikul ja sealt tuleval, sama salongiradiaatoriga.
                Tundub et soojuskadu on tõesti kõige realsem probleem, lisavoolikuid ~2m, mida pildidil pole. Vahustatud PE torukatteid müüakse, teen mõned katsetused.

                Comment


                  #23
                  Vs: Webasto Thermo Top E

                  Kas on keegi kes remondib elektronplokke ?

                  Comment


                    #24
                    Vs: Webasto Thermo Top E

                    ei tahtnud uut teemat teha ja vaatasin, et kurdan ka siin oma muret.
                    Mul on tegu Eberspächer eelsoojendiga ja kui ahi tööle panna siis töötab mingi 2 minutit ja seejärel lööb veakoodi F14 ette ja jääb seisma. Oskab keegi öelda milles probleem?

                    Comment


                      #25
                      Vs: Webasto Thermo Top E

                      veel niipalju täpsustust, et mõningad andmed ka: D5WS , 24V, 5000W,
                      Tuhnisin niipalju veel välja, et soomlased ütlevad selle veaks järgmist:
                      Veden kierto heikko. Lämpötilaero vesilämpötunnistimen ja ylikuumenemistunnistimen välillä suurempi kuin 15°C (veden lämpötila väh. 70°C, vesipumppu ja pa-annestelupumppu päällä); tarkista tunnistimet, vastusarvot, ks. diagrammit.
                      Kas keegi seletaks mulle lahti selle? Mida peaksin tegema?



                      Comment


                        #26
                        Vs: Webasto Thermo Top E

                        Otsi ülesse elektriline ringvoolu pump.See veakood näitab seadme ülekuumenemist,st.jahutusvedelik ei käi ringi.Muidugi võib olla vigane seadme temp andur aga enamus vead on olnud ikka el. ringvoolu pumbas.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Webasto Thermo Top E

                          Tänud supra!

                          Tundub, et on veepumba viga...pidi kallis lõbu olema
                          Teab äkki keegi kust odavalt võimalik sebida ja kas mingi kasutatud asjaga on ültse mõtet jurama hakata?

                          Comment


                            #28
                            Vs: Webasto Thermo Top E

                            "Odav" on ilmselt romulast uuemad diiselsõidukid, kus elektriline pump peal.
                            Aga mul -02 sprinter vajas pea iga aasta uue pumba ostmist :S mingi kamm nendega pidevalt...

                            Comment


                              #29
                              Vs: Webasto Thermo Top E

                              nii, sain enda oma nüüd korda...täna terve päev pusimist...ei viitsi kogu juttu kirja panna, lihtsalt nii väsinud olen ja tosooli ja lõdvikuid ei taha tükk aega enam näha. Lõppkokkuvõte oli selline, et saime aru ikka et tegemist on tosoolipumba veaga kuigi alguses ei uskunud seda ja kahtlustasime et õhk on vahel...klapp on kuskil kinni...või et ültse on süsteem valesti...aga kuramus...pump raisk ikkagi...õnneks oli sõbrapoisil kohe võtta mingi analoogne uus 24 v pump (olgu siinklohal öeldud, et mitte sellise lolli ehitusega nagu Eberbrächeri oma). Sai see siis vahele topitud ja voilaaaaa...funkas.
                              Aga mul -02 sprinter vajas pea iga aasta uue pumba ostmist :S mingi kamm nendega pidevalt...
                              ...kamm on selles, et eberbrächeril on tosoolipump magnetiga, ehk siis plastmasstiiviku vahel on magnet ja kui peaks olema mingi takistus või tosool natuke sültjam, siis murrab teisest otsast plasmasstihendi ära ja magnet käib tühjalt ringi ning ongi jälle pump peeeez...nii võidki seda vahetama jääda ja rahakotile see eriti hea ei ole.

                              mina aga sain omale lollikindla bussi peldikukero pumba peale, mis on jäiga tiivikuga ja töökindlam (ja muidugi ei maksnud ma nii palju nagu eberi pump maksb)

                              pikk jutt - s**t jutt...kerin nüüd magama ja kui homme viitsin, siis võin mõned pildid ka panna kui kedagi huvitab

                              Comment


                                #30
                                Vs: Webasto Thermo Top E

                                Webasto kasutab samasugust pumpa(magnetiga).See magneti süsteem on sinna pandud sellepärast,et ku jahutusvedelik on külmast süldiks läinud,siis ei sulata mootorit ära.Alalisvoolu mootori paha komme on ise ära põleda enne kui kaitse.Audi B4 1,9tdi,1Z mootor,sellel on tehasest jäiga tiivikuga pump väiksel ringil vahel,124 kere mersul on ka veel jäik pump vahel.
                                Pane sellest org. pumbast mõni pilt.

                                Comment

                                Working...
                                X