Autoks on volvo 740 D õues külma -6 kui käivitasin ,Aku ka ikka pea 800 A ja uus, aga vot käima ei lähe ,natukene uriseb ,et nagu hakkaks minema siis kustub ära, milles on probleem.Kas probleem võib olla selles et kütusefilter on must ja see sodi külmub sinna ära ja kütus ei lähe läbi või eelsüüteküünlad.Igastahes eelmine aasta -20 läks käima kuigi oli ainult 540 A aku.Aidake.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
volvo 740 käivitamis probleem
Collapse
X
-
viga v6ib olla eelsoojenduskyynaldes kyll...endal volvo ja kui ntx kahel silindril j2rjest olid kyynlad l2bi siis miinuskraadidega k2ima ajada suhteliselt raske...kui k2iad ja mingites silindrites kyynlad ei t88ta siis l2heb asi l6puks t2is...eriti kui k2ivitades vajutad gaasi...kui ise vahetad kyynlad siis 5 ja 6 kyynla vahetamise puhul tunnen kaasa-asi ikka paras n....!
Comment
-
kontrolli ära eelsüüte küünlad. siis veel ka käivitamise momendil tuleb pinge küünla otstele. kuidas on lugu küttega, kas on korralik küte ja veel millises seisukorras on kütte filter kuna vahetatud, ehk oled vett saanud ja istub see vesi filtris külmunud olekus ja seega ei pääse kütus korralikult läbi. kui küünlad on tipp-topp korras ja filtrid vahetatud ja ikka käima ei saa siis pöördu diagnostikassevõib olla mõni pihusti ei tööta korralikult, või on küsimus kõrgsurve pumbas. need probleemid tekivad halvast kütusest, Juhul, kui oled punast või pestud kütust kasutanud siis on kõik sellised probleemid võimalikud, mis puudutab pihusteid ja kõrgsurve pumpa, On ka veel üks võimalus, kui läbisõit on suur, siis millises seisus on kolvigrupp? Kui mootor on muutunud hõredaks siis on ka käivitamine miinus kraadidel raskendatud. pluss kraadidel see tunda ei anna. Kaldun arvama et on mingi probleem just eelsüüte küünaldega või selles ahelas oleva juhtplokiga, et lihtsalt ei tööta mingil põhjusel eelsüüte küünlad, see on kõige sagedamini esinev probleem. Küünlaid saad kontrollida kui juhtmed aitab ainult ühe juhtme eemaldamisest konkreetsel küünlal, oommeetriga, kas on mingi takistus olemas või on küünal katkestuses. kui takistust ei näta siis on sellega kõik. aitab ainult vahetus. takistus mõõda massi ja küünla kuuma otsa vahel.
Comment
-
Originally posted by brand11@Nov 24 2004, 19:54
kui k2iad ja mingites silindrites kyynlad ei t88ta siis l2heb asi l6puks t2is...eriti kui k2ivitades vajutad gaasi...
Kuula humaxit ja lase kontrollida silindrite tihedust ja kõrgsurvepumpa. Hõreda mootori või kehva survepumba puhul käivitades (eriti veel kehva aku puhul) ei pruugi tekkida plahvatuseks vajalikku rõhku. Diisleid käivitati ka enne eelsüüteküünalde leiutamist...
Ja igaks juhuks ütlen veel, et toodet "Powerstart" võid kasutada vene traktoritel ja korra kaks ka enda autol võib-olla. Eriti kehvasti mõjub see toode lühikese kolvikäiguga diislite puhul (kepsud külje pealt väljas jne)
Comment
-
Auto oli vahel tuttava käes nii et ei tea mis kütet ta sisse pani aga tundub et oli sinine ja see pole ju talve lisanditega. -2 kraadi juures läks veel tööle aga nüüd pole tükk aega nii soe olnud, aga pöörded jube madalad ja gaas pühjas tõusid need vähe.kui sööjaks läks töötas hästi.Aga kui ma kallan korraliku talvekütte sisse kas see seguneb nii ära et ta vätab seda talve kütust sisse või on kütuse torustikus vana ees ja talve oma ei saa ikka ennem peale kui aku tühi.Proovin täna pidi 0 kraadi olema tartus äkki on lootust
Comment
-
Üks puht praktiline nõuanne diiselmootoriga autode kasutajatele. Kui tuled sõidust siis enne mootori seiskamist, lase 2-3min. töötada mootoril tühikäigul.Sellega ühtlustub mootori töötemperatuur mootori eri osades, klapi pesad , plokikaan, kolvi pead jne. samuti taastub ühtlane õli kate silindri pindadel. ka selliselt loodud olukord soodustab mootori käivitamist miinustemperatuuril ja mõjub mootorile soodsalt samuti pikendab mootori tööiga.Sama kehtib ka bensiinimootorite kohta.Hommikul mootorit käivitades ära anna kunagi mootorile suuri pöördeid,eriti diisel mootori korral. Pöördeid võib tõsta kuni 1000-1200 p.min. alles siis kui mootor on veidi soojenenud ca. 5 min peale kävitamist.Eriti seda ajal, kui välistemperatuur on miinuskraadides.Ära alusta enne liikumist kui mootori temperatuur on vähemalt 40 kraadi.Eriti tundliks on selles suhtes Mersu. Ei soovita üldse kasutada lisandeid ja aerosoole käivitamisel, kui siis ainult erandjuhul ja kui temperatuur on alla miinus 20 kraadi, kui kõik on korras siis seda vajadust tavaliselt ei teki.veoautol olen seda praktiseerinud ainult häda korral ja tõesti ainult siis kui teisiti ei saa, kuid küll on valus kuulata kui siis käima hüppab.Kogemus selles valdkonnas 1965 aastast ja harva kui pole autot käima saanud ja miinus 30 kraadiga pole eriti üritanud enne kui karteri leeklambiga soojaks ajanud ja seda veoauto puhul.Väiksed plõkatsid kävad nagu kellavärk, nupumäng ja kummivuhin.Eelduseks, enne külmade tulekut korralik profülaktika filtrid ja kõik, mis sinna kuulub ja kindlasti korralik talve kütus ja ainult Nestest. juba sellest ajast kui see meile tuli, samuti pole probleeme olnud ka Statolist .Pettumusi pole olnud.Nurgataga tankimas ei käi ja teepeal ei istu.Puksiirköis on olemas ainult teiste vedamiseks.
Edu Teile.
Comment
Comment