Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

konditsioneer ei tööta.. korras=lukus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    konditsioneer ei tööta.. korras=lukus

    selline jama et mu autol on 4 asendit konditsioneeris.. esimesed 2 asendit ei tööta (õhk ei hakka ringi käima) aga 3. ja 4. töötavad.. jama selles et kui aken uduseks läheb siis pean alati 3 astme peale keerama aga see puhub liiga kõvasti..
    mis viga võib olla et esimesed astmed ei tööta???

    #2
    Võibolla on selle "keeraja" nupu all olevad kontaktid mustad (kulunud, katki jne.) või siis mingit takistid, mis puhuri kiirust reguleerivad on läbi. Variante on mitmeid, oleneb kuidas antud autol asi lahendatud.

    Comment


      #3
      Oleneb autost,aga valdavalt on seda tüüpi rikkel vigane koormustakisti(spiraal)ja asetseb enamasti ventilaatori lähedal.

      Comment


        #4
        a kust ma selle ventika ja spiraali peaxin leidma.. auto on Ford probe 91 .. kas see ventikas peax siis kuskil armatuuri all asetsema..???

        Comment


          #5
          Probe kohta ei oska täpselt öelda kus asuvad kuna pole probel sellist viga kõrvaldanud,kuid vanematel fordidel asub ventikas kapoti all kojameeste juures.Samas on seal ka koormustakisti.Uematel fordidel asub kõik see kupatus salongis.Takisti või juba elektroonika plokk mis ventika kiirusi regullib peaks asetsema kuskil kaasreisija jalgade lähistel.

          Comment


            #6
            ma arvan et minu autol on ikka vist see takistiga teema.. sest ta ple ju eriti uus..
            ex ma läen nüüd garaazi ja otsin viga.. kui ei leia siis olen jälle platsis ja ootan teie soovitusi kust otsida

            Comment


              #7
              njh.. täna siis lammutasin natuke autot seestpoolt ja kogu poole päeva töö mis ma tegin ja millega oma viimastestki närvidest lahti sain pold midagi kasu..
              nimelt siis kiskusin selle konditsioneeri nupu lahti.. selle jaoks oli vaja terve armatuur maha kiskuda ja õudsalt n...si näha.. aga teema siis selles et nupu viga ei ole.. puhastasin selle seest ära ja mõõtsin ka testriga et kõik astmed töötavad..
              otsisin ülesse ka selle ventika mis asub kõrvalistuja jalgade lähedal.. ja sealt ma küll mingeid takisteid ei leidnud.. ainult toide läheb sisse ja kõik.. (vist)
              olen omadega jälle umikus.. mis edasi teha?? kust nüüd lammutama hakata??
              milles siis ikkagi viga võib seisneda??

              Comment


                #8
                Mõõda testriga lülitisse tulev pinge ja lülitist väljuv pinge ära.Kui ventikasse läheb ainult kaks juhet peab koormustakisti kuskil asetsema.

                Comment


                  #9
                  Lülitist läheb iga positsiooni kohta üks ots... Siis on takistite plokk ja edasi läheb ainult üks ots (lisaks sellele maa ka). See koht otsi nüüd üles. Kui venti läheb terve rida juhtmeid, siis on see takistite plokk kuskile venti korpuse sisse peidetud.

                  Comment


                    #10
                    Tüüpiline Ford Tavaliselt on läbi põlenud ballasttakistite ahelas mingi kaitsejublakas, endal oli sama jama. Escort ´98, ballasttakisti asus kapoti all, ventilaatori ploki peal, ära tunneb selle järgi, et mingi juhtmekimp tuleb sinna ventikaplokki; juhtmed lahti, selle all on klemmid ja see ballasttakistite komplekt asub klemmplaadi all, sellised väikesed spiraalid, kinnitatud oli kahe kruviga vist. Ise ma seda sealt otsida ei osanud ja autopoest ei osatud ka muud mõistlikku öelda kui et ta seal kuskil kapoti all on . Õnneks üks tuttav elektrik näitas näpuga, siis leidsin ülesse. Seda Probet pole ide näinud, aga vast on mingi sarnane lahendus, vaevalt nad seal viitsisid midagi erilist aretada.

                    P.S Ise alustasin ka salongi nupu maha kakkumisest ..

                    Comment


                      #11
                      Väike offtopic.Ford Probe ja Ford Escort on täiesti erinevad autod.Kuigi tegemist on Fordi toodanguga,siis Probe on USA Ford,Escort aga Eurooplane.USA ja Euroopa Fordid on täiesti erinevad masinad (nii autode enda kontseptsioonist kui ehitusest).
                      Vana helitehnika remont Pärnus

                      Comment


                        #12
                        oki ex ma vaatan siis sinna kionditsioneeri ventilaatorisse.. äkki leidub seal mõni katkine spiraal
                        aga kui ventikas ja nupp on ju ise salongis sees , kui suur on siis võimalus et see takistite plokk kuskil kapoti all vedeleb?? :unsure:

                        Comment


                          #13
                          http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?U...on=viewHomePage
                          Siit näpuga järgi ajades võib juhtuda et midagi leiad!

                          Comment


                            #14
                            Kui vent ise on salongis siis on ka koormustakistid salongis.Vaevalt et ükski autotootja vendi ja koormustaki üksteisest ülikaugele paneb,valdavalt on nad lähestikku.Koormustakk võib olla ka mingi korpuse sees.

                            Comment


                              #15
                              okay.. otsin viga siis ikkagi salongist.. see takkide plokk võib ju kuskil armatuuri all olla...
                              aga seda alles siis kui auto remondist tuleb.. juhtus vahepeal väike õnnetus :unsure:

                              Comment

                              Working...
                              X