Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Vs: Kuidas leiutada tavalisele istmele istmesoendust
Meestel rikub vb suguvõimet. Aga selles pole ju midagi halba, kui soojendus teeb istme sõidu alguses soojaks ja siis lülitub välja.
Aga asja juurde. Parandasin enda autol istmesoojendusi ja vaatasin, et seal küttekehaks on kõige tavalisem traat. Nagu valvekaablis on 1 soon, seal oli see lihtsalt sinka-vonka laiali veetud. Takistus oli suht 0 oomi.
Et kas siis sobibki kõige tavalisem värvitraat selleks soojenduseks?
Muidugi see on siin hea idee, et võtta romulast mõni iste, millel soojendus sees ja ümber kruttida.
Vs: Kuidas leiutada tavalisele istmele istmesoendust
Esmalt postitatud Nimeta poolt
Takistus oli suht 0 oomi.
Pinge 12V ja soovid istmesoojendust võimsusega 48W (lihtsalt näide)-
Selleks vajalik takistus R=U*U/P 12*12/48=3 oomi.
Su mõõteriist oli ebatäpne.
Romula on kahtlane- kui see element üldse varem töötas, siis lahtikiskumisega (päris tugeva liimiga kinni) võid ta ikkagi katki teha.
Vs: Kuidas leiutada tavalisele istmele istmesoendust
Esmalt postitatud tiitk poolt
Pinge 12V ja soovid istmesoojendust võimsusega 48W (lihtsalt näide)-
Selleks vajalik takistus R=U*U/P 12*12/48=3 oomi.
Su mõõteriist oli ebatäpne.
Romula on kahtlane- kui see element üldse varem töötas, siis lahtikiskumisega (päris tugeva liimiga kinni) võid ta ikkagi katki teha.
Tänud füüsikakursuse eest. Ehk läheb sel aastal riigieksamil ka vaja :P
Näitena võin tuua SAAB 900 klassik istmesoojenuse - seal on traat suhteliselt lihtsalt kättesaadav. Aga hiljem teise istmesse ümber paigutada, et traadid ilusti rivvi ka jääksid?
Vs: Kuidas leiutada tavalisele istmele istmesoendust
Natuke sellest põrandakütte ideest.
Kui ma maja ehitasin siis sai ka selle küttekaabliga kokku saadud ja
mulle tundub et seal on sees kaks pikka vasktraati mille vahel on selline juhtiv segu.
Pikem jupp kaablit annab küll suurema võimsuse
aga traati jupitades takistus kasvab.
Nt kui 1 m oleks 220V juures 220 w I=1 A; R=220 oomi
siis 0,5 m oleks 440 oomi ja 2 m 110 oomi.
See tähendab seda et võime suvalisele jupile rakendada 220 V ja asi töötab.
Kui seda kaablit kütta 12 V-ga siis 1 m vool oleks 0,05 A ja võimsus 0,65 W.
10 m siis 6,5 W ja 100 m 65 vatti.
Nii tundub mulle see meenuvat. See kaabli "võimsus" on võetud laest.
Arvutus peaks olema enam vähem.
Comment