Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mis moodi töötab autol laadimise märgutuli?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mis moodi töötab autol laadimise märgutuli?

    Tere
    Mind hakkas huvitama et kuidas töötab autol geneka laadimise tuli. Ntks. Golf 2 l --- genekasse käheb ju ainult 2 juhet Süüde ja akuplussklemm. Et mille järgi siis see tuli töötab?
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    #2
    Kui juba golf 2 juurde jutt läx siis mind huvitax ,kas laadimise tuli peab põlema ,kui mootor ei käi ja süüde on sees. Või on seal mingi ime asi ,mis paneb tule põlema siis ,kui aku juba tyhi on.
    Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

    Comment


      #3
      Ehk pole Golfil asi kuidagi teisiti lahendatud, aga üldiselt see "Süüde" juhe (peenike) läheb laadimise tule ühele otsale ja tule teine ots +12V peale, kus vaid siis pinge, kui süüde sees. Ehk kui generaator ei lae, on sellel "peenemal" juhtmel 0 potensiaal ja tuli põleb, kui aga laeb, siis +12V potensiaal ja tuli kustu.
      Kui mootor ei käi, peab tuli põlema.Aku tühi, siis pole seal mingit imeasja...lamp võtab lihtsalt väga vähe voolu, seepärast põlebki.

      Comment


        #4
        Kas siis on nii et see pingeregulaator saab + pinget üle laadimise tule?
        Ja siis kui genekas laeb saab pinge regulaator(sisseehitatud) pinge nendelt kolmelt väikselt lisadioodilt?
        Muud moodi ma niisugust süstaimpsi seletada ei oska.
        Vanal Zigulli genekal seda kasutada ei saaks vist.
        Maailm oleks puhas ja süüta
        kui poleks õllejogurtit
        - Õ.Õ.

        Comment


          #5
          Kas siis on nii et see pingeregulaator saab + pinget üle laadimise tule?
          Jah, aga saab oma +12V ka jämedast juhtmest, mis aku plussi (ja starteriga) ühenduses. Seetõttu peaks laadimine toimuma ka siis kui märgutuli läbi põlenud...vähemalt tundub nii .
          Aga kas Ziguli genekal polnud lisajuhet (-klemmi) märgutule jaoks? Mitte ei mäleta...muidu sai omal ajal küll ringi kihutatud .

          Comment


            #6
            Kui ta sellest jämedast otse akule minevast juhtmest ergutust saaks siis oleks ju ergutus kogu aeg peal kui akul juhtmed peal. Süüte sisselükkamine ei muudaks siis midagi. Muudkui ergutab!
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #7
              golfi skeem on volkswagen.msk.ru saidilt täitsa saadaval.

              Comment


                #8
                Kui ta sellest jämedast otse akule minevast juhtmest ergutust saaks siis oleks ju ergutus kogu aeg peal kui akul juhtmed peal. Süüte sisselükkamine ei muudaks siis midagi. Muudkui ergutab!
                Jah, muidugi
                Palju just startereid lahti kistud...generaatoritega (õnneks?) ei ole probleeme olnud ega muidu poleks nii viltuse loogikaga välja tulnudki B-) .
                Praegu näiteks Saabi elektriskeem ees...selle genekas (Bosch) saab oma ergutuse ikka läbi märgutule, kui süüde sees.

                Comment


                  #9
                  genekad on ikka kõiks ühe põhimõttega...st olgu ta aastast 80 või edasi...
                  geneka mähistest saadakse algselt vahelduv vool mis dioodigega tehakse alalisvooluks...ja pingeregulaatoriga hoitakse teda 13+V kandis...
                  selleks ,et genekas üldse midagi välja andma hakkaks on vaja ergutust...mille saab rootor signaal lambist...ja kui genekas on ise voolu tootma hakanud siis pole ergutust enam vaja läbi signaal lambi...lamp kustub kuna genekast algselt tulnud - muutub +'iks kui genekas on laadima hakanud...
                  umbkaudu sedasi peaksid nad toimima...
                  mossel oli vist isegi nii ,et pingeregulaator asus genekast üldse väljaspool...ja seda laadimis tuld reguleeris ka mingi lisarelee...

                  Comment


                    #10
                    Genekad ei ole mitte kõik yhe moodi tehtud . Osadel genekatel näiteks
                    minu kawasaki omal on asi niimoodi lahendatud-
                    --laadimisrelee asub kyll genekas aga lisadioodid puuduvad hoopis.
                    Kogu ergutusvool tuleb otse läbi syyteluku gene tableti + otsale.
                    Jaapanlastel on vist mingi vase kokkuhoiuprogramm - juhtmed ylipeened tehtud. Ajajooksul syytelyliti kontaktid ei muutu ka just mitte paremaks.
                    ja kuna tablett saab võrdludpinge läbi mitme yhenduskleemmmi /peene juhtme/ja syytelyliti on tagajärjeks aku ylelaadimine/tyhjakskeetmine.Olen päris mitmel rattal probleemi lahendanud generaatori ymberehitamisega Boschilaadseks.Just selliseks nagu eelkirjutajad ära tähendasid.

                    niiet ettevaatust jaapanlastega!

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by anku@Jan 12 2005, 18:21
                      Genekad ei ole mitte kõik yhe moodi tehtud . Osadel genekatel näiteks
                      minu kawasaki omal on asi niimoodi lahendatud-
                      --laadimisrelee asub kyll genekas aga lisadioodid puuduvad hoopis.
                      Kogu ergutusvool tuleb otse läbi syyteluku gene tableti + otsale.
                      Jaapanlastel on vist mingi vase kokkuhoiuprogramm - juhtmed ylipeened tehtud. Ajajooksul syytelyliti kontaktid ei muutu ka just mitte paremaks.
                      ja kuna tablett saab võrdludpinge läbi mitme yhenduskleemmmi /peene juhtme/ja syytelyliti on tagajärjeks aku ylelaadimine/tyhjakskeetmine.Olen päris mitmel rattal probleemi lahendanud generaatori ymberehitamisega Boschilaadseks.Just selliseks nagu eelkirjutajad ära tähendasid.

                      niiet ettevaatust jaapanlastega!
                      ...väga võimalik...a ma rääkisin auto genekatest...

                      Comment

                      Working...
                      X