Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

algne auto aju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    algne auto aju

    Plaan siis selline ,et tahaks kütust kokku hoida ja selleks on vaja mingit jublakat ,mis lülitaks releed ,kui impulss on umbes 3000 hz ja kui on võimalik ,siis natuke ka reguleeritav.Kui auto sõidab ja järsku pedaal lahti lasta ,siis imeb mõtetult bena sisse ( läbi tühikäigu ) selleks olex vaja jagajaga see aju ühendada ,et kui pöörded on üle 3000hz siis mootor kütust ei saa ,kui pedaal lahti on ning annaks jälle kütust ,kui jagajast tulev sagedus on alla 3000 hz ( tähendab laseb tühikäigu käima) Zigulil puudub hall andur ja seega on tegu kontaktidega jagajaga .
    Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

    #2
    Niisugune asi täitsa olemas, isegi vene Ladadel: tühikäigu ökonomaiser (venek. lühend EPHH), juhib karburaatori magnetklappi.

    Comment


      #3
      http://www.niva.auto.ru/tehnika/elektro/EPHH/buEPHH.htm sain mingi skeemi ( kas keegi oskab seletada ,mida see teeb ( endal venekeel halb) Kas saaab asja ühendada mingi kontaktidega jagaja külge
      Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

      Comment


        #4
        Alumine vasak läheb süütepooli kontaktile, alumine parem maandusse, ülemine vasak karburaatori kontaktile, üleval keskmine +12V ja parem klapile.
        Kondensaatorid: elektrolüüt 47uF/25V ja keraamiline 0,33uF lisatakse siis, kui toitepinges sisalduvad süütepoolist tulevad häired (150...200V)...avaldub selles, et pärast "järsku gaasi" sureb mootor välja.
        Skeem sisaldab mikroskeemi KP1086CC1 - impulssgeneraator, sagadusjagur ja sagedusmõõtja. Lülitustransistori tüüp on KT837

        Comment


          #5
          http://izh.2126.ru/articles/myephh.php veel mingi skeem ( mis arvate???)
          Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

          Comment


            #6
            Töötab karburaatoriga Ozon.

            Muideks, väike abi tõlkimisel http://www.worldlingo.com/wl/translate

            (copy-paste oma vajalik tekstiosa aknasse, vali vajalikud keeled ja siis "Machine Translate"...pole küll parim variant, aga vähemalt aimad, millest jutt. Loodetavasti inglise keelest saad jagu )

            Comment


              #7
              Mis auto sul on? Sain aru, et mingi Lada, sel juhul mis karburaator ja kas seal on see magnetklapp ja lüliti olemas? Siis on ilmselt ka tühikäigu süsteem olemas, kuskil peaks olema miski vastav juhtplokk. Lihtne katse: kui magnetklapi juhtme lahti ühendad, jääb mootor seisma (hea vargakaitse )

              Comment


                #8
                Tegelt on mul päris mitu lada karburaatorit ,kuid auto on põhimõteliselt enda ehitatud ning mingit plokki pole veel näinud ( vähemalt elektrisüsteemi ehituse käigus ei jäänud üleliigseid juhtmeid ja plokke vedelema) Kapa on siis ozon tüüpi 07 oma ,millel on tühikäigu jaoks magnet klapp ( on olemas ka veel lüliti ,mis on karpa küljes ning seda klappi vastavalt pedaali liigutamisele) seda plokki tahan teha selleks ,et kui pedaal lahti ja mootoril pöörded peal ( näiteks allamäge sõidul) ,et siis hoiaks tühikäigu suletuna ning pöörete langedes tühikäiguni laseks tühikäigu jälle käima.
                Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                Comment


                  #9
                  Soovitaks otsida kuskilt (vene saitidelt, näit. www.aport.ru) VAZ-2107 elektriskeemi, leida sealt see EPHH-plokk oma 5 otsaga (+12V, maa, magnetklapp, lüliti, süütepool), autopoest see must karbike hankida, ära ühendada ja tuld! Ei mingit iseehitamist (kui see just omaette eesmärk pole)!

                  Comment


                    #10
                    Kas sellega mingi tuntav kokkuhoid ka saavutatakse?

                    Comment

                    Working...
                    X