Njah aga maksab see aku liiga palju ja kohapeal pole. Muide ma mõtlesin, et koormuse tekitamiseks pole ju lisa takistit vaja, kuna R1+R2 on 288 ohmi ja see teeb 1,5 voldi juures 5,2 mA - on mu mõttekäik õige ?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
1,5 V autosse
Collapse
X
-
Pakuks välja lihtsustamise.
Selleks et minimaalset pinget ehk 1,25 volti saada, tuleb pote nulli keerata ehk siis vahelt ära jätta.
Kuna nüüd pingejagurit enam pole siis võib ka teise taki ära jätta.
Et väljund õhku ei jääks siis koormustaki asemel panna hoopis tuli pidevalt põlema ja toide võtta mitte akult vaid süütest. Kuna tegu pole kellaga siis pole ka hullu kui ta vahepeal voolu ei saa.
Tulemuseks on siis ainult LM ja igasugu takid ja optronid jäävad ära.Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
Taramptataa ja ongi asi koku keeratud tegin siis LM317L baasil ja kasutasin täpselt neid juppe mis enne kirjeldatud sai, optoisolaator sai küll vähe teine aga teeb sama töö ära (led`ile sai 1,2 Kohmine takisti ette pistetud) raha kulus 10 krooni ja 50 senti B-) . Voolu tarbimine on 5 mA ja koos taustavalgusega umbes 30 mA. Nüüd vaja termomeeter autosse installida - kuhu panna välistemperatuuri andur (loomulikult mitte kapoti alla)? kas võiks ukse sisse panna või hoopis katuse pleki külge ? Ahjaa Elukaz sinu poot pakutud variant võtta toide süütelt ei sobi kuna see termomeeter vajab käivitumiseks ühte nupule vajutust ning selleks olen ma liiga laisk.....
Comment
Comment