Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

VW Golf II elektroonika jamab....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    VW Golf II elektroonika jamab....

    esitex siis selline jama, et sõidu ajal läheb õli tuli põlema(kuigi õli tase on normis) samas tõsueb ka pinge---> tuled lähevad erksamax, soendus hakkab võimsamalt tööle jne....

    teine jama....kui vahetad täistuledelt pooltuledele ja tümbad lülitit, siis lähevad samuti tuled erksamax....

    kolmas: kaitsme blokist tuleb üx juhe tule lülitisse(armaturi) mis põles läbi, ilma et ühtegi kaitset olex läbi löönud....

    neljas....vasakpoolne tagumine tuli ja park ei põle.....kuigi kaitse on terve....

    viies: tule lüliti juurest lähevad juhtmed maru kuumax.....

    hetkel midagi muud pähe ei tule....kas keegi ostax aidata, et milles viga võib olla

    #2
    mingi juhtmete põlemine viitab ikka lühisele kuskil selle ahela taga. Alusta sellest, et tõmba volkswagen.msk.ru lehelt skeem ja vaata juhtme värvi ja asukoha järgi järgi, mis juhe see ära põles. Siis saab juba mõelda sellele, mis selle taga on. Kõik probleemid ei pruugi olla just ühest veast tingitud aga alustaks vähemalt ühe ravimisest.

    Comment


      #3
      Juhul kui õiget juhtme värvi aru ei saa,siis kontrolli suurematesse tarbijatesse minevaid juhtmeidja selliseid kohti kust juhtmed läbivad metalli või on võimalik hõõrdumine.Vaata ka alusmattide alla,kui juhtmel isolatsioon läbi hõõrdunud,annab niiskusega kontakti edasi,juhe läheb kuumaks kuid kaitset läbi ei põleta.

      Comment


        #4
        Tule lüliti problest saad lihtsalt jagu,puhasta klemmid ja suru neid kokku poole.See on neil tüüpviga(ühendus halb).Õli tulekohta nii palju et tal on kaks andurit:esimene kustutab tule 0,3 atm juures,teine käib läbi öldruck relee.Kui 2000 pöörde juures jääb õlisurve alla 1,8 atm siis lülitatakse tuli hoiatus olekusse(vilgub).Diisli kohta ei mäleta,pöörded olid teised vist,muidu systeem sama.kontrolli testriga andureid.Väikse surve andur lülitab ennast peale käivitamist lahti,kõrgema surve andur lülitab kokku kui 1,8 atm survet peale tuleb.Teise anduri mõõtmisel pead pöördeid jälgima,kui lülitumine toimub kõrgemal kui 2000 rpm siis vaheta andur.kui lülitab õigel pöördel,siis vaheta õlisurve kontroll plokk(asub vanematel golfidel kaitsmeplokis,uuematel näidikuplokis)aastaid ei mäleta millal asukohad muudeti.Kaitsmeplokis oleval on peale kirjutatud öldruck kontrolle....(midagi sellist).Tulede vilkumise jama otsi kere ja mootori massidest ja eel kõneleja juhenditest.Äkki ütled mis aasta golf on siis saab täpsemaid andmeid jagada.Ja äkki saad tuvastada selle maha põlenud juhtme isolatsooni värvi(äkki üldse mingi ise veetud juhe).
        Õli surve mõõtmiseks pead kasutama ka tavalist manomeetrit(viga võib peituda ka mootoris).

        Comment


          #5
          õlitule viga võib vabalt peituda ka õlipumbas või siis on õlivõttur karteri põhjas mingi sodi pärast ummistunud ja nii ei teki piiisavat õlisurvet. remont ei tohiks golf II puhul eriti keeruline olla. peaks põhja alt ilusti ligi saama. kunagi mul oli oopel ja sellel sama viga ...õlituli pidevalt ples. ja see ka et vaata mis õli sul sees on ..kuna tegemist on suht vana autoga siis ega täissünt õli pole mõtet sisse uhada ..see vanadele mootoritele liiga vedel ...pane parem mineraali ja vaheta tihedamini õli ....ja usu mind see soovitus kõigile kel auto vanust üle 10 aasta ...kasutage mineraalõli ja mootor kestab kauem ja töötab tüki maad vaiksemalt. :P
          edu teile !

          Comment

          Working...
          X