Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Turborõhunäidik ja segukell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Turborõhunäidik ja segukell

    Kuna liigun turbomootoriga autoga ja soov katurbonäidik paigaldada,et näha mis pööretel kui palju rõhku sisselaskes on jne siis oleks parim variant osutiga näidik. Tavalisest rehvirõhunäidikust seda aga ei ehita,kuna selle saaks ainult kapotialla organiseerida. On siis äkki mingi andur olemas,mis annab välja pinget et kasutada teda paaris voltmeetriga või mõni muu säärane süsteem. Samas müüakse ka mehaanilisi rõhunäidikuid(mootori sisselaske jaoks) aga pole aru saanud kuidas need paigaldatakse ja kuidas nad täpselt näidata saavad.Aitäh!
    Teine küsimus on A/F kell,mille jaoks on vajalik lambdaandruist tulev signaal,kas samamoodi toimib see ka diiselmootoriga autol(suht moodsal)?

    #2
    A miks sa ei saa manomeetrit armatuuri panna?
    Kardad et pikk voolik rikub rõhu ära?
    Kummi pumpamise omahästi ei sobi, sest vahel on sisselaskes ka alarõhk, mida on kasulik näha ja turbo rõhk jääb kummirõhule alla.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Turborõhu näidik võib vabalt olla lihtne manomeeter ja nii ta üldiselt t.mootoriga autodel ka on...uuematest masinatest ei tea küll öelda. Siis lihtsalt kummivoolik armatuuri manomeetrisse. Ja manomeetri osuti keskel näitamaks algselt nn. nullrõhku. Sõltuvalt küll turbokompressorist (Garrett, Mitsubishi vm.) peaks basic boost, ehk rõhk milleni "aju" langetab pärast kiirendust, olema suurusjärgus 0,3...0,6 baari, tuunitud turbol juba tugevalt üle 1 baari. Tasuks siis otsida manomeetrit mille max. näit on 2 baari.

      Comment


        #4
        Tavaline manomeeter hakkab hüppama ja sealt midagi arusaada on raske. Sellepärast et sisselaskekollektoris rõhk hüppab nii kui klapid sulguvad avanevad jne. midagi paremat oleks vaja. Kusagil nägin elektroonilist isetehtud manot. Kui üles leian siis annan lingi. Kunagi tahtsin teha aga seda andurit kuni 3bar ei leidnud kusagilt eestist.

        Comment


          #5
          aga alati on ka võimalus osta http://www.elkparts.co.uk/product_in...roducts_id/171

          http://www.gaugepods.com/

          Comment


            #6
            Sellepärast turbo manomeetrid ongi väga "laisad", ei hakka iga rõhu kõikumise peale hüppama. Klappide sulgumine-avanemine on siiski üsna kiire protsess, seda ka aeglastel pööretel.
            Midagi sellist tahaks ka ise valmis meisterdada...LPT (low pressure turbo) ei ole kahjuks manomeetrit, kuidagi loll on ilma sõita. ELFA kataloogis täitsa olemas pressure sensors midagi saaks isegi aretada. Elektrooniline ongi mugavam, ei pea voolikut salongi vedama. Pole muidugi odavad asjad .
            edit: huvitav link, patsaan...Saabile vaja olekski .

            Comment


              #7
              http://turboclub.ee/ leiad vbl asjalikku infot.

              Comment


                #8
                on ka olemas näidukid +- 1.5 ati se sobiks turbole ju hästi osuti on keskel siis näeb alarõhku ka ja osuti ei hakka hüppama kui auk parajalt väike on

                Comment


                  #9
                  -1,5 on huvitav rõhk.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #10
                    Miinus 1,5 peale ta ei lähe, aga alla nulli küll. Selleks ongi turbo manomeetrite osuti keskel.

                    Comment

                    Working...
                    X