Tere. Oleka vaja Volgale (gaz 24) pööretepiirajat. Oskab keegi midgi soovitada
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
pööretepiiraja Volgale
Collapse
X
-
Elektroonilise piirajaga läheb keeruliseks see piiramise mehhaanika. Seal tuleb ju kuidagi kütet maha keerata, et piirata. Elektrooniline pool oleks kontrolleriga tehtult väga lihtne, pmst üks kontroller, mingi signaal iga mootori ringi pealt kas jagajalt vms ja siis kontroller asja juhtima; kontrollerisse saad siis mistahes programmi sisse kirjutada, mis pöördeid loeb ja vajadusel piirajat lülitab.
Comment
-
Pole just väga elegantne lahendus aga mis oleks kui pöörete minnes üle lubatu lülitaks elektroonika süüteahela lihtsalt välja? Pöörete langedes jälle tagasi, mingi hüstereesi peab ka sisse viima. Mehhaanika jääb ära!- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Täpselt nii seda tehaksegi - süüde välja kuni pöörded jälle ok. Seguga jamada pole mõtet - karburaatori puhul bensiini kinni keeramisega midagi ei saavuta - ujuki kambris on kütust sees ja pöörded tõusevad edasi. Ise soovitaks nii teha, et teatud pööretelt lükatakse süütepooli + toide tagant ära."Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)
Comment
-
oi miehed...ära nii kyll tee, et süüte kinni lükkad, aga benzu mitte.
Nii jookseb segu ots sumparisse ja kui säde tagasi tuleb, siis käib heal
juhul ainult pauguga leek sumparist välja. Kui sumpar pole enam parimates
aastates, siis võib väga vabalt ka lõhkeda paraga miinivälja matakaga.
Usus mind, olen ise näinud...ja pole üldse kena... :P
Nõukogude autodega tegid pullivennad sellist effekti nii,
et sõidu peal lasti süüde välja, lasti vaba jooksu veidi ning
siis jälle sisse.Õppige jootma ja uskuge mind...50% rohkem skeeme hakkab käima
Comment
-
ei usu, et asi niimoodi paukuma hakkaks - pöörded jäävad antud piirile ja kõrgemale ei tõuse ning süüde kaob ka ainult natukeseks. kui süüdet ei ole, siis ei saa mootor kuigi kaua "liiga kiiresti" käia ja pmst on hääl selline nagu wrc stardis.
ma võin ka mööda panna, aga pmst peaks see nii olema.
Comment
-
jutt või asi Gaz-24 mootor ei kannata pöördeid ja kuidas veel, mitu aega sõitnud sellega veepeal, seal on koormus 100% ja kõrgete pööretega 5000-5200 P/min ja seda pikka aega.Seda veel vene õlidega, mille kvaliteet polnud tõesti tipus, sai sõidetud pikka aega kaatriga AMUUR, millele panin Gaz -24 mootori ja veel mahaaetud plokikaanega, seal rakendus väntvõllile tunduvalt suurem koormus, kui tavaliselt. Autol ei saa mootor iialgi sellist koormust nagu veepeal sõites. autol kasutatatakse koormusest heal juhul kuni 65% mootori võimsusest ja seda hetkeliselt suurte pöörete juures.Kui mootor, millel on süsinikterasest kurblivõll ja alumiinium saaled ei pea pööretele vastu siis ütleks et õppige mootorit tundma ja ärge ajage siin rumalat juttu.Õhukeseks treitud hoorattaga ja elektron süütega on sellest mootorist välja pigistatud pika aja jooksul kuni 7000P/min. ja pidas vastu küll. Pole mõtet jahuda kui mootoriga hakkama ei saa.Selleks, et põõrdeid piirata pole midagi muud vaja kui tsentrifugaal regulaatoriga jagajat.Mitu mootorit pehmeks sõitnud keskmise läbisõiduga 350000- 400000km ja pikal trassil lapatsit kõvasti antud ja polnud mingit küsimust, et ei kannata pöördeid. Jutu asemel õppige parem mootorit tegema ja mis üritus see selline on kui on vaja lapatsit anda jookseb kõri kinni.Sõitke siis Bellarussiga või Gaz 51-ga, see ei taha kõrgeid pöördeid.
Comment
Comment