Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Audi kotermann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Audi kotermann

    Audi kotermann



    Äkki keegi oskab aidata. Auto on A6 2,6 mootoriga. Ühel hommikul käivitus mootor vaevaliselt ja paar sekundit töötas nagu oleks mõned silindrid tagant ära. Siis hakkas viga süvenema. Nüüd tahab juba pikalt ja mitmeid kordi käivitamist, enne kui lõpuks käivitub. Kui siis kohe välja suretada ja uuesti proovida käivitub kohe. Kuni järgmise hommikuni probleeme pole. Hommikul hakkab sama jama uuesti pihta. VAG veakoode ei näita. Külmast peast andurite näidud normis. Vahetatud on bensiinipump,rõhuregulaator,küünlad,temperatuurian dur,väntvõlliandur,hooratta andur(speed sensor),bensiinifilter, vaakumvoolikud, küünla piipude ümbert on need plekid ära võetud, mis üle kipuvad lööma, bensiinisurve normis.Mootorile igaks juhuks lisamassijuhe pandud.Ajusse MAP sensorisse minev vaakumvoolik puhastatud ja kontrollitud.
    Mõistus on otsas. Äkki keegi oskab head nõu anda.

    #2
    Nähtavasti oled juba enamuse mootorist ära vahetanud .
    Mis veel...võibolla jagaja probleemne. Kaanel mõni pragu sees, kogub niiskust, alguses ei taha käivituda, kui juba soe siis OK.
    Ehk liiga lihtne viga, et tõsi olla aga mine tea .
    Pole ka kindel, kas viga üldse elektroonikas.
    Räägid, et surved normaalsed. Kui käib algul ainult osade silindritega, siis kruti kohe küünlad maha ja vaata kas kütet ikka peale saab, pritsib ehk mõne küünla märjaks...siis vähemalt kindlam, et süüte kamm.

    Comment


      #3
      viga tuleks ilmselt otsida mitte süütesüsteemist vaid toitesüsteemist ......asi ilmselt selles et mingi jubin mis reguleerib mootori külmkäivitusel bensiini ja õhu vahekorda mis silindritesse jõuab...kas siis ei sulge miski asi pealetuleva õhu klappi, (mis on külmkäivitusel tingimata vajalik) ....nagu kunagi vanadel pillidel oli see käsitsi tõmmatav (siksadel näiteks) tulemus ongi selline müdisev käimine ja kui bensiini ja õhu segu vale on siis ei teki arvatavasti silindrites ka bensiini süttimist ja ongi see viga käes et mõned silindrid töötavad ja teised mitte.

      kui oli abi ja aru said siis on hästi ,ega ma ka audit eriti ei tunne aga põhimõte paeks selline olema.

      Comment


        #4
        Vastuseks eelmistele postitajatele: 2,6 mootoril ei ole jagajat vaid on kolm süütepooli (nn DIS süütesüsteem) ka ei ole külmkäivitus pihustit, ega klappi.

        Comment


          #5
          Vastuseks eelmistele postitajatele: 2,6 mootoril ei ole jagajat vaid on kolm süütepooli (nn DIS süütesüsteem) ka ei ole külmkäivitus pihustit, ega klappi.
          Selge, siis midagi analoogset Saabi DI (direct ignition) süsteemiga, kus 4 süütepooli. Äkki DIS-s ongi viga. Kuuldavasti tuleb "piipe" määrida mingi eksootilise dielektrik-määrdega, et need toimiks ja kestaks. Aga jah...Audist küll suurt ei tea.

          Comment


            #6
            Sai ka seda katsetatud. Pihustasin kogu süütesüsteemi käimise ajal üle veega. Tavaliselt hakkab siis mootor vahele jätma, kui poolides või juhtmetes viga.

            Comment


              #7
              sellisel mudelil on diagnostika olemas mida v6iks ka kasutada, et vähendada lambist pakkumisi. sellel masinal on hella kompuuter mis suurt midagi küll ei räägi, aga juhe korra taha panna oleks ehk abiks.

              parimat
              viirus
              hrrp://www.dialab.ee

              Comment


                #8
                VAG COM on korduvalt külge pandud. Veakoode pole ja käimise ajal on ka kõigi andurite lugemid normis.

                Comment


                  #9
                  Kui antud mootoril on õhulugeja andur,võiks seda kahtlustada.

                  Comment


                    #10
                    Õhulugejat ehk MAF andurit pole.

                    Comment


                      #11
                      Mh...kuidas siis rikkamat segu antakse, kas ainult pritside impulsside pikendamisega. Minumeelest peaks mingi lisa-õhuklapp justkui olema. Jahutusvedeliku temp. andur peaks andma ajule käsu selle avamiseks-sulgemiseks vastavalt temperatuurile. Aga noh, kui pole siis pole.
                      Proovida ehk MAP asendada...annab ajule valeinfot rõhu kohta aga diagnostika väidab, et OK.
                      Muidugi täiesti huupi arvamine...ehk tuleb edasi juppe vahetada, kuni miski selgub .

                      Comment


                        #12
                        Surveastet võiks kontrollida, diislil mõjub fataalselt käivitusele, vbl mõjutab bensukat kah.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #13
                          tule läbi, kaeme yle

                          parimat
                          viirus
                          hrrp://www.dialab.ee

                          Comment


                            #14
                            Kuhu tulema peaks ja millal?

                            Comment


                              #15
                              Tartusse, kunagi j2rgmine n2dal.
                              Helista 5089942

                              parimat
                              viirus
                              hrrp://www.dialab.ee

                              Comment

                              Working...
                              X