Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

kes leiaks vea toyotal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    kes leiaks vea toyotal

    n2htus on s6ltuvuses temperatuurist. kui hakkan kodust s6itma kuiva p2ikesepaistelise kevadilmaga (+10-+15 kraadi) siis kuskil 5-6km p2rast sureb mootor v2lja, vahet pole kas parajasti s6idan 110km/h v6i tiksun foori taga. peale seda k2ivitub ja sureb kohe uuesti, peab ootama 2-5 minutit, siis l2heb ja j22b k2ima ja enam samal p2eval ei jama.

    teine variant on, et peale seisma j2tmist v6i p2ikese k2es peale s6itu mingit aega seistes, kui temperatuur on samuti selline poolsoe, ei saa k2ivitada, k2itub samuti kui peale seda iseeneslikku v2ljasuremist.

    diagnostika ajal on alati k6ik parameetrid korras ja viga ei esine, truumuga vahetasime IG anduri, syytepooli, kyynlad, enne vahetasin ise kyttefiltri, ei midagi, ikka sama. viga ei leidnud ka bosch ega tempti toyo labori mehed.

    kui vaadata ringi netis, siis ameerikas on tuhandeid inimesi selliste probleemidega, peamiselt just camrydega. kuid olgugi et foorumi teemasid leiab kymneid ja kymneid, lahendust ei n2i keegi leidvat, viga on kyljes kuude ja aastate kaupa, ei aita ykski mehaanik ega esindus.

    ega ma eriti midagi ei looda, aga igaks juhuks siis kysin siin ka, 2kki keegi kommenteerib. muidugi v6ib alati yles lugeda k6ik jupid mis auto kyljes on ja pakkuda, et viga on yhes neist, aga sellisest l2henemisest pole eriti kasu. mootor on siis 4A-FE 84kW 1997

    #2
    kuna tegemist on bensiini mootoriga on esimene diagnostika lihtne:
    Tuleb kindlaks teha millesse ta Sul sureb, kas ei saa bensiin v6i pole s2det.
    Selle kindlaks tegemiseks on mitmeid mooduseid, yks lihtsamaid on v6tta stardi gaasi e. siis eetrit kuskilt bensukast yks purgi jagu ja kui v2lja sureb siis õhu filtri juurest natuke sisse lasta ja proovida käivitada. Kui käima läheb ilma probleemideta, siis on bensunälg, aga kui edasi on häda küljes, pole järelikult s2det.
    See oleks esimene soovitus tegemaks kindlaks millesse ta Sul sureb.

    parimat
    viirus
    hrrp://www.dialab.ee

    Comment


      #3
      suht keeruline variant tuvastamiseks 97 a atol ei kujuta seda elektrisüsteemi eriti ette, aga eeldame, et tal on süütepool oma ehedal kujul olemas.Siis võiks sealt toite juurest salongi vedada juge ja nähtavale kohale väike pirnike panna.Mass tuleb mujalt võtta(sigari süütajast).Mootor välja sureb ja tuluke ka kustub, on viga süütes.Ära pahanda kui ma liiga lolli juttu ajan, aga enda vanal autol teeksin küll nii.
      No eks arvata võib, et aju või anduri jama sul on.
      muusika on kuulamiseks

      Comment


        #4
        meenub mingi diagnostikaseade VAZ aegadest, mis käis küünlajuhtmete külge ja indikatsiooniplokk oli salongis. sealt pealt hea vaadata, kas säde kaob?

        Comment


          #5
          Eheee.Seda vene aegset diagnostikaseadet ma küll ei soovitaks omale installida.Sai ka kunagi sellist asja proovitud.Salongis vilkusid küll ilusasti 4 huumlampi,aga kogu mootori töö läks tänu sellisele seadele hulka viletsamaks.
          Vana helitehnika remont Pärnus

          Comment


            #6
            Stardigaas ei vaja süttimiseks sädet, kuna on tegemist põhiliselt eetriga.

            Jäi veel segaseks, kas mootor jääb seisma järsku(nagu kaoks säde) või enne päris seiskumist kaob jõud sujuvalt kiiresti kuni seiskumiseni(bensiini kadumine).

            Comment


              #7
              startgaas bensu mootori puhul ikka vajab kyll s2det, kuna surve ei ole just kõige suurem
              diisli puhul on tiba teine teema
              võibolla Sul Heinar mingi imeline koostis, aga see mis bensukates myygil on igaljuhul vajab bensumootori puhul s2det

              parimat
              viirus
              hrrp://www.dialab.ee

              Comment


                #8
                Originally posted by heinar16@May 16 2005, 07:49
                Jäi veel segaseks, kas mootor jääb seisma järsku(nagu kaoks säde) või enne päris seiskumist kaob jõud sujuvalt kiiresti kuni seiskumiseni(bensiini kadumine).
                Kui küte laksust kaob jääb ka mootor laksust seisma.Selle järgi vahet ei tee.
                Õigem oleks vist süübida mootorit juhtivate aju/ajude tööpõhimõttele.Äkki annab kuidagi ära lollitadakuidagi?Aga jah see aint mõte :huh:
                muusika on kuulamiseks

                Comment


                  #9
                  milleks vaja lollitada on? kui tegelikult on vaja auto k2ima saada ja reaalne viga v6i vead yles otsida.
                  yritaks nagu alustuseks siiski selgeks teha millesse see masin sureb, kas bensun2lga v6i kaob mingil põhjusel s2de. lihtsalt lampi hakata autokyljes osasid v2lja vahetama on eestis k6ige levinum diagnostika viis, selle asemel et natuke m6telda ja kontrollida milles v6iks probleem tegelikult olla.

                  On see auto Carina E 1,6L?


                  parimat
                  viirus
                  hrrp://www.dialab.ee

                  Comment


                    #10
                    Täpsustaks kõigepealt äkki auto marki ja mootori tüüpi (pritsungiga?milline pritsung?).
                    Vana helitehnika remont Pärnus

                    Comment


                      #11
                      minu postituse l6pus on ju mootor yheselt m22ratletud. mul on selline kahtlane tunne, et inimene kes ei oska seda mootori t2hist mootoriga kokku viia ei suuda ka diagnoosi panna..

                      sureb v2lja j2rsult, aga nagu keegi ytles, ega selle j2rgi jah teada ei saa. kuna viga esineb vahel ainult kord n2dalas, siis suht keeruline on valmistuda seda kuskil keset ummikut foori taga seistes diagnoosima lampide ja otsillograafidega

                      lisaks veel see, et elektrisysteem sellel autol on igas m6ttes raskesti ligipääsetav ja peidetud, syytepool asub ntx jagaja sees, sealt mingit juhet v2lja vedada oleks suht ulmeline. kyynlad asuvad sygaval mootori sees, selleks on vaja spets v6tit, kyynla piip on ka selline et ei v6imalda sul niisama s2det kontrollida.

                      ja kui kuskil viru keskuse kaldtee peal tipptunnil 6nnestuks midagi p2ris tuksi keerata, nii et auto enam 5 minuti p2rast ka k2ima ei l2he, oleks ikka suht ebamugav h34r:

                      kolmap2eval l2hen amservi, ega mul enam muud vist yle ei j22 kui k6iki viisakusreegleid ja k2itumisnorme eirates n6uda esinduselt vea leidmist ja vastutuse enda peale v6tmist, ehk n6uda tasuta kordusremonti kuni asi korras.

                      Comment


                        #12
                        Proovi kontrollida mootori peale minevate juhtmete pistikühendusi,ning releesid.Mul kogemusi selles suhtes ,et jamavad pistikud või releed(oksiid või niiskus vahel).Pole küll tegemist sama mudeliga,aga vead on samad.

                        Comment


                          #13
                          sädeme kadumise jälgimiseks pole vaja ei küünlaid ega süütepooli näha, piisab kui küünlajuhtmetele ligi saab. andur käib sinna peale - töötab induktsiooniga, kontrolljuhtme (indikaator) vead salongi.

                          Comment


                            #14
                            kust sellist aparaati saab? samas, oletame et mootor seiskub kytte, mitte syyte vea p2rast. aga kuna v2lja suremine on 2kiline juhtub sagedamini vabak2iguga seistes, siis kaob ju samal hetkel ka s2de ja mida ma siis ikka sealt vaatan. kui uuesti k2ivitan, siis on s2de olemas, seda tean ju sellest et ta hetkeks k2ivitub. kuidas aga 2ra tabada, kas s2de kaob ja mootor seiskub, v6i mootor seiskub ja kaob ka s2de, kui see k6ik juhtub mingi 1.5 sekundi jooksul?

                            Comment


                              #15
                              nagu ma aru saan sureb see mootor välja ja jääbgi surnuks mõneks minutiks.
                              milline osa oli arusaamatu mu eelnevast jutust et kontrolli kas startdigaasiga läheb käima. KUI LÄHEB on järelikult säde olemas ja bensu pole, KUI EI LÄHE pole sädet ja võibolla ka ei teha bensupumpa. Selle võibolla saab järgmises vaatluses välistada, aga kõigepealt kontrolli see asi ära. Mõtetu on küsida ja heietada seda teemat siin kui reaalselt huvi proovida ei ole ja tahaks lihtsalt arvata et äkki on viga selles et sädet ei ole v6i äkki on bens puudu või äkki mingi kolmas asi.

                              Teooriat on nyyd juba kyllalt olnud, asuks praktika juurde

                              parimat
                              viirus
                              hrrp://www.dialab.ee

                              Comment

                              Working...
                              X