Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

kes leiaks vea toyotal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    no ei j22 surnuks, k2ivitub alati kohe aga sureb ka kohe v2lja uuesti. kuidas selle gaasiga mootorit pikemat aega t66s hoida, esiteks seda yle normeerides hakkab ju hullult l6hkuma, teiseks mul k2ed ei ole nii pikad, et yhega gaasi pihustada ja teisega v6tit keerata. samas kui ma l2hen kasen 6hupuhastajasse suraka, siis l2hen autosse ja annan v6tit, kas ta peaks siis selle surakaga nii kaua t66tama kuni j6uan minna uut laskma? veel on probleemiks muidugi see, et korollal see 6huv6tu toru teeb sellise ringi, et viimane ots jookseb alt yles. seega sinna sisse startgaasi saada on keeruline, allapoole see gaas ei taha ju vajuda.
    mis puutub heietamisse ja arutamisse siis tegelikult algselt m6tlesin, et ehk keegi teab minetada m6nda isikut eestis, kes tunneb konkreetset mootorit ja on huvitatud vea otsimisest. siiamaale ei ole ma leidnud sellist firmat/inimest, vaadatakse, et hetkel t66tab ja sellega edasine huvi kaob, midagi lahti kakutud ja uuritud ei ole. ise m6tlen, et vaja oleks lahti kakkuda sisselaskekollektor, v2ljalaset uurida, andurite signaale yhekaupa ossiga vaadata jne.

    Comment


      #17
      Originally posted by konn@May 15 2005, 15:42
      n2htus on s6ltuvuses temperatuurist ... ameerikas on tuhandeid inimesi selliste probleemidega ... muidugi v6ib alati yles lugeda k6ik jupid mis auto kyljes on ja pakkuda, et viga on yhes neist, aga sellisest l2henemisest pole eriti kasu ...
      Läheneme siis teisiti, ebatraditsiooniliselt, ulmeliselt, naljaga pooleks.
      Päikese aktiivsus + tundlik automark, ehk "ilmastikutundlik" automark?

      Eelmisel aastal, päikese aktiivsuse ajal läks Kanadas rivist elektrisüsteem (liiga harvade maanduste tõttu kõrgepingeliinidel). Sama nähtus Itaalias rikkus elektroonikaseadmeid.

      Keskmine kaasaegne auto sisaldab ca 20 protsessorit ...
      No ei tea, "ilmastikutundlik" jama mõte ilmselt.

      Comment


        #18
        sesm6ttes et kui huvi on siis v6id auto tartusse tuua ja ennem kätte ei saa kui viga käes
        v6tame s6itmiseks ja uurimise alla, sest kohapeal see viga vist ei avaldu ja lihtsalt garaazis togides seda vist ei saa ka esile kutsuda

        kuskilt otsast peaks alustama

        parimat
        viirus
        hrrp://www.dialab.ee

        Comment


          #19
          a mis firmaga on tegu? kahe tartu firmaga olen juba suhelnud ja samalaadseid pakkumisi saanud, tundub t6esti et pean tartusse tooma. tegelikult nyyd arvan et seda annaks paari katsega esile kutsuda, selliste suveilmadega hommikul k2ima, s6ita mingi 3km ring ja siis tiksuma j2ttes peaks ta mingil hetkel pildi tasku panema. kui ei juhtu esimesel v6i teisel hommikul, siis kolmandal peaks ikka 6nnestuma. samas siis on vea leidmiseks 2 minutit aega, peale seda on teine j2lle p2evaks-paariks kadunud :angry:
          viimaselajal ei ole enam proovinud, aga esimestel kordadel kui ma ei teadnud kuidas ta k2itub, sai ootamata iga natukese aja tagant k2ivitatud ja siis ta ei j22nudki k2ima, enne kui sai ilma proovimata oodata oma minutid. niiet see vist siiki on yks v6imalus viga s2ilitada mingi aeg et uurida.
          btw homme hommikul kell 9 l2heb asi amservi aga see on juba paroodia, ega sealt midagi loota pole.

          Comment


            #20
            helista kui on m6ni teine auto ja selle saab kauemaks uurimisse j2tta

            tel. 50 89942

            parimat
            viirus
            hrrp://www.dialab.ee

            Comment


              #21
              Aga prooovi nii--- töötava mootoriga koputa haamriga õrnalt kopsti mootori aju vastu. Kui ajus mingi kylmjoode siis peaks tunda andma .( sry lolli jutu pärast -aga niimoodi on mõned vead leitud)

              Comment


                #22
                njah peab mainima et soovitused on ikka k6rgelennulised. see aju on seal nimodi peidetud, et selleni p22semiseks tuleb pool autot laiali lammutada. siin on vanemate saksa ja uuemate jaapani autode erinevus, kahjuks kui viimastel kapoti yles t6stad n2ed ise ka, et haamrimeetodil ei ole seal midagi teha samas kylmjoode v6i mingi muu jama ajus on jah v6imalus kyll.
                sellep2rast muidugi peakski esindused, kes selliseid autosid myyvad ja v2idavad, et need on head, olema varustatud v2ga heade spetsialistidega, kuid kahjuks t66tavad nad silmas pidades kommunismi kolme suurt v6itu.

                Comment


                  #23
                  amserv viga ei leidnud. 6eldi, et immo (cobra) bensupumba katkestamise systeem on ennegi jamanud ja selliseid asju esile kutsunud. seega siis yhendati immo katkestus sealt lahti ja bensupumba toide normaalselt kokku. siiski tehti nyyd pakkumine, et kui asi edasi jamab, viin auto neile ja siis pannakse hommikul mobiilne diagnostikaseade peale ja minnakse s6itma. kui m6elda sellele, kuidas asi viimaselajal k2itunud on, siis paari-kolme p2eva jooksul peaks olema v6imalik niimoodi viga reprodutseerida.

                  Comment

                  Working...
                  X