no ei j22 surnuks, k2ivitub alati kohe aga sureb ka kohe v2lja uuesti. kuidas selle gaasiga mootorit pikemat aega t66s hoida, esiteks seda yle normeerides hakkab ju hullult l6hkuma, teiseks mul k2ed ei ole nii pikad, et yhega gaasi pihustada ja teisega v6tit keerata. samas kui ma l2hen kasen 6hupuhastajasse suraka, siis l2hen autosse ja annan v6tit, kas ta peaks siis selle surakaga nii kaua t66tama kuni j6uan minna uut laskma? veel on probleemiks muidugi see, et korollal see 6huv6tu toru teeb sellise ringi, et viimane ots jookseb alt yles. seega sinna sisse startgaasi saada on keeruline, allapoole see gaas ei taha ju vajuda.
mis puutub heietamisse ja arutamisse siis tegelikult algselt m6tlesin, et ehk keegi teab minetada m6nda isikut eestis, kes tunneb konkreetset mootorit ja on huvitatud vea otsimisest. siiamaale ei ole ma leidnud sellist firmat/inimest, vaadatakse, et hetkel t66tab ja sellega edasine huvi kaob, midagi lahti kakutud ja uuritud ei ole. ise m6tlen, et vaja oleks lahti kakkuda sisselaskekollektor, v2ljalaset uurida, andurite signaale yhekaupa ossiga vaadata jne.
mis puutub heietamisse ja arutamisse siis tegelikult algselt m6tlesin, et ehk keegi teab minetada m6nda isikut eestis, kes tunneb konkreetset mootorit ja on huvitatud vea otsimisest. siiamaale ei ole ma leidnud sellist firmat/inimest, vaadatakse, et hetkel t66tab ja sellega edasine huvi kaob, midagi lahti kakutud ja uuritud ei ole. ise m6tlen, et vaja oleks lahti kakkuda sisselaskekollektor, v2ljalaset uurida, andurite signaale yhekaupa ossiga vaadata jne.
Comment