Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

generaatori korpus mootorrattale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    generaatori korpus mootorrattale

    Tere
    plaan mootorrattale(jawa634) 12Vgeneraator panna 6V asemel.
    probleem selline,et uus gene on suurem ja talle tuleb uus korpus teha.
    originaal oli alumiiniumist,mis sai ära võetud.
    kas võib,siis terasest korpuse teha selle jaoks?
    Või hakkab see midagi segama?

    gene ise on vahelduvvoolu generaator(jawa638 oma),millel ankur on ergutus mähiseks,mähised on ühendatud nagu autol(3 otsa alaldisse ja teised 3 kõik kokku)
    vana 6V alalisvoolu gene oli raud korpusega,uurisin veel,et kõik need vene püsimagnetitega vahelduvvoolu gened on ka terasest korpusega.

    #2
    Kui sa mõtled korpuse all otsakaant, siis see ei sega midagi.

    Comment


      #3
      mitte ainult otsakaas,vaid alumine osa,millega see mähis mootori külge kinnitada ja see osa,mis harju hoiab ja kus impulsiandurid kinnituvad ja need 2 osa saavad selle mähise ümber kokku.
      peab uurima,ehk annab ka seda alumiiniumist originaal korpust kasutada,kui siis tuleb teha ainult mingi terasest vahejupp millega genekas mootori külge läheb.
      kas see tohiks terasest olla?
      impulsiandurite rõngas on terasest ja ei sega midagi.

      Comment


        #4
        ma panin kohe terve auto geneka laibaraudade külge, treisin alumiiniumist rihma ratta mis kontakti korpusesse ilusti ära mahtus muidugi mähise viskasin välja ja töötas ilusti, ees oli 500w tulesid. tühikäigul võttis pöördeid maha üsna palju.

        Comment


          #5
          huvitav lahendus,aga mul peab asi ilusti süütemängukaane alla ära mahtuma.

          see uus gene on 12V 210W
          veel oleks võimalus panna sinna voshodi vahelduvvoolu generaator püsimagnetiga,
          see on 12V 90W,see natuke väiksem ja vähem jama selle hoidja tegemisega,aga kas ta liiga nõrgaks ei jää?
          vana 6V 75W on nõrk igaljuhul.
          see peab ikka korraga kannatama 55W esituld,5Wja 15W tagumist ja pidurituld ja veel suunatulesid 2x21W+väiksed armatuuri lambidx10 kokku siis 140W

          Comment


            #6
            Miks sa gene korpuse ära võtsid?`Omalajal sai genesid kyll ymber istutatud-enam tõesti ei mäleta kas ka 638 oma 634 rattale. Iz jupiter 3 sai kyll jawa 12v gene pandud. Asi käis lihtsalt- karteripool kordinaat treipinki ja mõõdud paika ( äkki sai ka rootosi sisemine koonusava yle treitud)
            .Ainuke jama oli genepoolne kaas hiljem peale saada --seda tuli seestpoolt kõvasti käiata.Äkki sinul aitab ka sarnane tehnoloogia??

            Comment


              #7
              kogu jama ongi selles,et ma ei taha mootorit lahti võtta,et karterit treida,sai ta alles aasta tagasi ehitatud.
              ma just loodan ilma karteri treimiseta hakkama saada.
              väike võimalus on veel see uus gene korpus ümaraks treida ja mingi hoidja ainult teha
              selle alla,peab asja mõõtma,süütemängu kaanest tuleb see vahesein küll eemaldada.

              mind just huvitab,kui ma sinna midagi terasest lasen treida,ega see laadimisele halvasti ei mõju?

              Comment

              Working...
              X