Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

datalogger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    datalogger

    Valmis nüüd datalogger kiviga max232, et kui proovisin arvuti taha ta panna, aga auto taha veel ei saa testida siis ühendust ei loodud. Kas keegi teab mõnda võimalust kuidas selle töökorda testida ilma autota?

    #2
    Uuema originaal raadioga saad laua peal proovida. Seal peaks K-line pistikus olemas olema.

    Comment


      #3
      hm originaal raadio?
      mis sa sellega silmas pead?

      Comment


        #4
        kysime siis nii: mida selle asjandusega kavatsed peale hakata

        Dixi soovitus on hea, sesm6ttes kui üritad sorida VAG grupi autodes, siis VAG-COM, VDS, VW Tool või mõni muu tarkvara on abiks ja laua peal peaks raadiole yle K line ilusti sisse saama (navidele saab kindlasti ). VW ja Audi raadiotel on kaane peal pistiku layout tavaliselt olemas ja sealt on näha kas on diagnostika liin olemas või mitte.


        parimat
        viirus
        hrrp://www.dialab.ee

        Comment


          #5
          tegemist on mitsubishi 3000gt'ga. ja selle ECU'le tahan ligi saada, aga auto ei ole hetkel käepärast ja ma tahan teada, et kas skeem sai õigesti kokku pandud.
          skeem ise on siin http://mmcdlogger.sourceforge.net/schematics.gif
          ja kivi pinged on ka mõõdetud, et kui nendest abi võiks olla

          pin - ping
          1 - +7,22
          2 - +3,78
          3 - +2,41
          4 - +4,55
          5 - -4,96
          15, 8 - 0
          14, 7, 6 - 9,41
          13 - -0,64
          9-12 - +5
          16 - +5

          Comment


            #6
            mitsu puhul on vilgukoodid abiks olnud, aga eksisteerib ka diagnostikaseadmeid mille hingega ei ole aega olnud tutvuda
            hrrp://www.dialab.ee

            Comment


              #7
              vilgukoodid? osakad sa lähemalt sellest rääkida. Või mõnda lehte anda kus räägib kuidas mis toimub.

              Comment


                #8
                aga räägi mis mure ehk saab niisama abi
                hrrp://www.dialab.ee

                Comment


                  #9
                  ma nüüd homme saan auto peal seda testida seda kaablit, aga mure on turbodega, väikse hoopealt hakkab jõnksutama ei võta turbosid taha ja kaablit oli vaja selleks et rõhku vaadata, et see peaks näitama nagu ma lugenud olen.

                  Comment

                  Working...
                  X