terv,
mure siis järgmine, et praegu on masinal (kadettE) peal originaal CheckControl + pisike Siemensi kompuutrike (opeli varuosakood 90 245 245).
aga olemas on ka AstraF kompuuter (VDO (aka Siemens??) toode, Opeli varuosakood 90 434 120).
kuna mõlemad on sama mootoriga isenditelt (pritsetüüp võib ainult erinev olla, Bosch Motronic 2.5 vs Simtec ...), peaks asjad idee järgi 1:1 ühildatavad olema?
olen Astral mingi orienteeruva pin-layouti kaardistanud, aga see on vaid sellel tasemel, et millised juhtmed kaitsmeplokki lähevad ja millised mitte (sain koos kompuga kaasa läbilõigatud juhtmestiku)... Kadetil kui "töötaval lahendusel" saan muidugi katse-eksitusmeetodil määrata, mis andur millise juhtme taga on, aga ega seegi päris täppisteadus pole
kadetil on 8+13=21 pini (8CC ja 13kompuuter), Astral kahel erineval konnektoril kokku 29tk. 3 neist on roolilt juhtimine (tean, millised), 3tk on tehas jätnud raadio valguse vms juhtimiseks (tundusid maki kanti "õhku" suubuvat). Ehk on 1 veel ABS ning 1 Check Engine jaoks - siis oleks asjad täitsa võrdsed.
ok, jõuame lõpuks küsimusteni:
1) kas on kusagilt võimalik pin-layoute leida
2) ...ja kui mitte, siis:
kui hakata katse-eksitusmeetodil alalispinget andma - siis ega see midagi läbi ei saa põletada? Idee järgi peaks ju õhulugeja jms andurite signaalid kah kompuutrisse tulema - aga mis kujul see signaal on? Kas alalispinge kujul mass+andurile jääv pinge? Et vooluring käib läbi kompuutri ning et mõõdetakse kompuutris mingile takile jäävat pinget?
igsugused kogemuse jagamised-suunamised on väga teretulnud
teet
mure siis järgmine, et praegu on masinal (kadettE) peal originaal CheckControl + pisike Siemensi kompuutrike (opeli varuosakood 90 245 245).
aga olemas on ka AstraF kompuuter (VDO (aka Siemens??) toode, Opeli varuosakood 90 434 120).
kuna mõlemad on sama mootoriga isenditelt (pritsetüüp võib ainult erinev olla, Bosch Motronic 2.5 vs Simtec ...), peaks asjad idee järgi 1:1 ühildatavad olema?
olen Astral mingi orienteeruva pin-layouti kaardistanud, aga see on vaid sellel tasemel, et millised juhtmed kaitsmeplokki lähevad ja millised mitte (sain koos kompuga kaasa läbilõigatud juhtmestiku)... Kadetil kui "töötaval lahendusel" saan muidugi katse-eksitusmeetodil määrata, mis andur millise juhtme taga on, aga ega seegi päris täppisteadus pole
kadetil on 8+13=21 pini (8CC ja 13kompuuter), Astral kahel erineval konnektoril kokku 29tk. 3 neist on roolilt juhtimine (tean, millised), 3tk on tehas jätnud raadio valguse vms juhtimiseks (tundusid maki kanti "õhku" suubuvat). Ehk on 1 veel ABS ning 1 Check Engine jaoks - siis oleks asjad täitsa võrdsed.
ok, jõuame lõpuks küsimusteni:
1) kas on kusagilt võimalik pin-layoute leida
2) ...ja kui mitte, siis:
kui hakata katse-eksitusmeetodil alalispinget andma - siis ega see midagi läbi ei saa põletada? Idee järgi peaks ju õhulugeja jms andurite signaalid kah kompuutrisse tulema - aga mis kujul see signaal on? Kas alalispinge kujul mass+andurile jääv pinge? Et vooluring käib läbi kompuutri ning et mõõdetakse kompuutris mingile takile jäävat pinget?
igsugused kogemuse jagamised-suunamised on väga teretulnud
teet
Comment