sissepritsega autodel asub bensiinipump bensiinipaagis. See on seal tavaliselt koos kütuse nivoo anduriga. Paaki läheb tavaliselt 4 juhet - 2 nivoo andurile ja 2 (pluss ja mass) pumbale. Pumbal on ülaosas pistik, mille kaudu saab pump toite. Aga need pistiku klemmid on bensiinile avatud st kui paak täis on või kütus loksub, siis saavad ka klemmid märjaks rääkimata sellest et paak bensiiniaure täis on. Hiljuti keeldus enda Escort käivitumast ja viga oli selles, et bensiinipump ei saanud pistikult ühendust, kuna pistiku massklemm oli plastmassi sisse ära sulanud ja ei andnud ühendust. See peaks siis seda tähendama, et massil oli halb ühendus, millega peaks kaasnema minginegi sädelus.
Sellest siis tekkis küsimus, et kuidas on välistatud võimalus, et pistiku ja pumba klemmide vahel ei tekiks sädelust, millega kaasneks päris kõva pauk?
Sellest siis tekkis küsimus, et kuidas on välistatud võimalus, et pistiku ja pumba klemmide vahel ei tekiks sädelust, millega kaasneks päris kõva pauk?
Comment