Skeem pole segane, lihtsalt küsisin kindluse mõttes üle. Ja teen selle kindlasti, sest jupid juba ootavad kapil
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
"Salaluku" lüliti
Collapse
X
-
Ma tahaks ise ka ehitad autole mingit salalukku ja tahaks seda teha nii et libistan magneti herkonist yle. Kysimus aga selline:..kui ma libistan magneti yle siis ma pean samal ajal ju käivitama kui magnet herkonit lylitab. Kas nii ei saaks teha et herkon käivitaks mingisuguse taimeri, et kui ma lasen mageti yle siis on mingi 5 seki aega auto käivitamiseks ja ma ei peaks samal ajal magnetit vastas hoidma...
Tänan juba ette ära kui keegi aidata oskaks!
S.Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris
Comment
-
starteri otsale herkoni vahele panek niikuii ei oleks lahendus, sest herkon tarbib liiga suurt voolu. Seega relee tuleb kindlasti panna. Lisame siis näiteks ühe transiga võimendusastme, herkon seda transsi lülitama ja kondekas viiteks juure. Ilma transita oleks relee mähise vool vast liiga suur, et mõistliku suurusega kondekaga mõistlikku viidet saada.
Comment
-
ma arvan et bensu pumba katkestus sest on nii et kui starteri katkestus on siis on võimalik weel käima lykata või kuidagi muud moodi aga kui bensu pumba katkestus on siis ei saa suht midagi teha edasi.
Aga ikkagi tahaks sellist viitega lylitit...ei viitsi eriti pidevalt seda magnetit vastas hoida kui käivitan..peale selle on see siis teistele näha...:PViga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris
Comment
-
siis sobib ju relee, mis enda mähise oma kontakti pealt ära blokeerib. Kui pumba pinge jääb peale kohe süüdet sisse lülitades, on skeem eriti lihtne. Pumbale relee kontakt vahele, relee mähise üks ots massi, teisele otsale dioodiga peale pensupumba poolt kontaktilt üks ots ja läbi lüliti teiselt kontaktilt ka üks ots. Süüte sisse lülimise järel on relee lahti ja pump ei tööta. Kui lüliti (herkon vms) kokku lükata, siis relee mähis saab pinget ja asi rakendub. Pärast juba saab relee läbi teise dioodi pumba poolt pinget ja püsib koos. Dioodi on selleks vaja, et sisse lülitamise hetkel (St siis kui herkon just kokku läheb aga relee veel lahti on), siis ei läheks läbi herkoni pisikeste kontaktide kogu pumba vool, vaid pump tõmmatakse järele alles relee kontaktidest.
Comment
-
kas selle skeemi järgi on ka viide lylitusel?...ja veel yx huvitav asi..mul oli kunagi immo aga ma lasin selle välla lylitada sest see hakkas jamama:S..paigaldatud Nissani tehases. Ja kohe syyteluku juures on selline seadeldis et kui vastu lähen spets. võtmega siis muutub tuli roheliseks..ennem oli siis nii et siis sai käivitada.kas seda ei saa kuidagi kasutada?Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris
Comment
-
ma andsin sulle piisavalt selge kirjelduse ja ei viitsi tõesti neid paari juhet skeemiks joonistada. kõik on olemas, loe veel paar korda läbi ja joonista endale maha.
jah... veelkord... kinni jääb küll, kui juba korra on pumbale pinge tulnud. St enne keerad süüte sisse, siis lülitad selle salaluku maha ja siis starterit. See eeldab sellist autot, kus pensupumba pinge jääb süüte sisse lülitamisel kohe peale. Mõnel näiteks tuleb see alles starteri andmise hetkel... pane näiteks pirn pumba otstega paralleeli ja siis jälgi asja käitumist. Kui vaja, siis võib ka blokeerimise teha süüte ahelast, siis vaja ainult kahe kontaktipaariga releed - üks paar lühistab nupu ära(et sisse jääks kui juba korra sisse on lülitanud) ja teine paar lülitab pumba sisse.
Comment
-
Originally posted by Lauri86@Sep 12 2005, 17:25
Tegelikult ei vaiki, kuna kui aku on nii tühi et makki enam taha panna ei saa, siis ei vea ta starterit grammi võrragi, niiet on suht kaval variant. Mina endal teen asja hoopis nii, et lisks makile lisan kuhugile varjulisse kohta ikkagi ühe lüliti veel, et kui makk tõesti peaks vaikima või paneel kuhugile ununema.
Lauri
Comment
Comment