Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Massirelee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by kirilind@Sep 1 2005, 10:08
    miskipärast ei usu,et see relee sobib,sest käivituse momendil langeb aku pinge alla 12 voldi.
    Seepärast jäigi silma, et relee tööpinge oli märgitud alates 6v. Kui juba alla selle langeb siis tuleks kas akut korralikult laadida või välja vahetada.

    Comment


      #17
      See relee ei sobi sest maksab pool auto hinnast.
      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

      Comment


        #18
        Kahjuks see hind ei sobi mulle tõesti, kuid muidu sobiks see relee küll.

        Ja Volga poes käisin ka uurimas, kuid neil polnud ka seda pakkuda.
        RAF-il olevat selline relee olnud kuid seda neil praegu laos polnud.

        Üks idee oleks selline, et paneks mingi väikese mootori mingeid kontakte kinni/lahti liigutama. (näiteks keskluku mootor mõnda mehhaanilist massilülitit liigutama.)

        Comment


          #19
          Starteri tõmberelee sobiks muidu, need 200 eeq ringis, aga palju ta hoidmisel voolu võtab? Äkki põleb maha .
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #20
            Originally posted by allah@Sep 1 2005, 21:00
            Kahjuks see hind ei sobi mulle tõesti, kuid muidu sobiks see relee küll.
            Jah, siis on tõesti ilmselt ainus vastuvõetav variant tuua massilüliti salongi. See oli muidu üsna levinud variant ja sellised lahendused olid tööstuslikul kujul müügil. Oli kunagi Mossel selline. Lülitiks oli üks 7'se vindiga liblikaga polt. See oli vene masinatel suht haruldane mõõt ja seega toimis ka mingil tasemel ärandamisvastase seadmena. Kuna siis hakkasid levima ka elektroonilised kellad siis nende toiteks oli mõne amprine kaitse. Kellad/raadiod töötasid.

            Comment


              #21
              Originally posted by es3at@Sep 2 2005, 09:35
              Lülitiks oli üks 7'se vindiga liblikaga polt. See oli vene masinatel suht haruldane mõõt ja seega toimis ka mingil tasemel ärandamisvastase seadmena. Kuna siis hakkasid levima ka elektroonilised kellad siis nende toiteks oli mõne amprine kaitse. Kellad/raadiod töötasid.
              Täpselt selline asi ongi mul kapotti all. Kuid nii tihedast kapoti avamisest kulub ära kapoti lukk, eriti just see metall aas mis kapoti küljes (see mul juba pooleldi läbi kulunud).

              Comment


                #22
                Originally posted by allah@Sep 2 2005, 19:12
                Täpselt selline asi ongi mul kapotti all.
                Originaalis oli tal suht pikk kaabel millega ta lahedasti salongi sai paigutada. Kui sul kaabel lühem siis pikenda kaablit (või pane üldse uuus). Muidugi vaata, et ühendused oleks head, voolud on käivitamisel ju korralikud.

                Comment


                  #23
                  Väidetavalt on massilülitist rohkem autosid maha põlenud kui muude elektriprobleemidega.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #24
                    Pane üks 50A relee + juhtmele vahele ja mure lahendatud. Peaks 50 krooni sisse jääma. Ühendused peavad head olema. "Jõu" otsad mina joodaksin relee külge.
                    Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

                    Comment


                      #25
                      Mõtleme natuke,starteri vool jaapanlasel umbes 60-80A,eurokatel keskmiselt 100A,diislil kuni 150A.Ma kardan et 50A relee jääb küll ära.

                      Comment


                        #26
                        just sellepärast plussile et jäme juhe starterile jääb ilma katkestuseta ja kogu ülejäänud süsteemile relee vahele. massi ei saa lahutada
                        Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

                        Comment


                          #27
                          Härrased!Mis on teema autori soovi sisuline mõte ikkagi? Kas MASSI lüliti,või mingi + ahela katkestamine?Kui on sooviks kogu autos vool katkestada (ka starteris) siis tuleks panna MASSI lüliti.Kui relee kujul pole seda saada,siis pane mehhaaniline lüliti,otsaga salongi (et poleks vaja kapoti all käia.) + juhtme katkestamisel pole erilist mõtet,sest starteri vooluotsa ei saa katkestada (pole sellist lülitit/releed),autoraadiole võiks ju ka mälu otsa peale vool jääda (muidu häälesta raadio iga kord uuesti).Jääb järele ainult mõned armatuuripirnid,millest siis saaks voolu välja võtta (sest 01 pole lihtsalt erilist elektroonikat).Kas on mõtet selle paari pirni pärast nii palju vaeva näha?
                          Vana helitehnika remont Pärnus

                          Comment


                            #28
                            Aga seda ei karda va,et starteri tõmberelee kinni põleb lühises starteri korral ja väike põleng tekib.ah?Ja reeglina eurokatel jookseb geneka peavool otse starterilt(miinus dioodi lühis võib tekitada õlise gene korral korraliku põlengu).

                            Comment


                              #29
                              Originally posted by Ints@Sep 3 2005, 20:16
                              ...autoraadiole võiks ju ka mälu otsa peale vool jääda (muidu häälesta raadio iga kord uuesti).
                              Seejuures tuleb raadiole eraldi "-" akule vedada ja vaadata, et raadio kusagilt mujalt massi ei saa (antennikaabli varjestuse kaudu näiteks). Muidu muutub raadio "massijuhtmeks" ja oh seda tossu. (on olnud selliseid juhuseid minu praktikas).
                              Harjutamine teeb harjutajaks.

                              Comment


                                #30
                                Originally posted by Padasonic+Sep 3 2005, 20:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Padasonic @ Sep 3 2005, 20:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Ints@Sep 3 2005, 20:16
                                ...autoraadiole võiks ju ka mälu otsa peale vool jääda (muidu häälesta raadio iga kord uuesti).
                                Seejuures tuleb raadiole eraldi "-" akule vedada ja vaadata, et raadio kusagilt mujalt massi ei saa (antennikaabli varjestuse kaudu näiteks). Muidu muutub raadio "massijuhtmeks" ja oh seda tossu. (on olnud selliseid juhuseid minu praktikas). [/b][/quote]
                                Mul õnneks autoraadio keertavate nuppudega ja mälu tal pole.
                                Kuid autol on kesklukk mis toidet tahaks.
                                Ja arvatavasti tuleb kunagi ka signa.

                                Comment

                                Working...
                                X