Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

süüteluku eemaldamine ja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    süüteluku eemaldamine ja...

    Tere

    idee tekkis nimelt sellest, et kurikaelad käivad oma kuuskandist käiatud tükkidega ringi ja teevad teadagi mida. hea üllatus oleks see, kui pätirsk istub autosse ja ...suprais, polegi oma rauatükki kuhugi pista! B-) nüüd asja juurde... kuna süütelukust käivad suhteliselt suured voolud läbi, siis millega oleks mõtekas originaali asendada? kas tavalisest u40kr 30A releedest piisab? asi peaks ju väga töökindel olema. releesid paneks juhtima mõne tavalise lüliti autos või siis üldsegi signapuldist läbi distantskävitusploki, kuna seal juba piisav elektroonika sees, siis poleks üldse vaja midagi juurde aretada ja asi toimiks enam-vähem nagu uuematel mersudel 97a alates milledel on smartkey. roolilukk tuleb ilmselt eemaldada, sest sellest pole ju niikuinii midagi kasu.

    ma arvan, et mõttetu oleks panna 2 lisalülitit ju ka, ühest kust lülitad süüte sisse ja teisest annad starterit... lisaks muidugi herkonid/transponderid värgid. samas vaevalt enamus pätinägusid üldse elektrist midagi jagavad...

    mida siinsed elektroonikud üldse ideest arvavad?

    #2
    Idee iseenesest hea. Üks tuttav elektroonikahuviline tegi nii, et pisikese magnetiga sai autot käivitada. Muud juhtmed koos releede ja venelaste lihtloogikagas vedas kapoti alla.
    Suurem probleem on aga ülevaatusest läbisaamine.
    Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

    Comment


      #3
      võid ju vana lugu kogu oma funktsionaalsuses alles jätta ja aretada täiendava blokeeringu. kahtlust tekitab ka - kuidas ülevaatus süüteluku eemaldamisse suhtuks?

      Comment


        #4
        no mis see nende pe*set peaks torkima, tegu ju ärandamisvastase seadmega... uued "konnasöödikud" käivad ju ka nupust "start/stop"... mersudel vabsjee keyless go. ÜV pärast muretsen ma kõige vähem kui aus olla. B-)

        1 variant on muidugi tõesti panna süüteluku asemele suur ümmargune nupp

        Comment


          #5
          oleneb ikka sellest kah mis auto sul on. tänapäeva autodel ju tehaseimmod peal, siis pead võtmepea ka kuskile ää peitma

          Comment


            #6
            Minu teada nõutakse autolt vähemalt ühte mehaanilist ärandamisvastast seadet.On ju müügis igasugu roolilukud, mis näitamiseks kaasas hoida.

            Comment


              #7
              140-l see süütelukk koos oma kinnitusjalaga paras kurikas ja võtab pool roolisammast. saad 50kilo kergemaks ka kohe auto

              a njah ise mõtlesin kah et miskine saatja taskusse ja autosse sisenedes aktiviseerib käivitusloa ja nii kui kangi N-i tõmbad paneb auto ise käima. Kuna mul on distantskäivitus olemas, siis on käivitusmoodul standardina peal et ühest ipulsist ise hoiab kuni mootor käima läheb. Kui sul kah võtit keerates ainult impulsist käivitab siis asi lihtne. Pole suurt miskit enam aretada vaja.

              ja põmst rooliluku keelele võib ka solenoidi pista
              Kõik, mis on väljaspool loogikat ei pea olema tingimata võimatu.
              __________________

              Comment


                #8
                manuaalkastil kaugkäivitust ei soovitaks. enamasti pole neil ju käiguandurit ja siis võib juhtuda, et paned ato käima, käik sees. paha lugu, kui sõitval autol kedagi roolis pole
                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                Comment


                  #9
                  võta rool kaasa, kui autost minema lähed...
                  Erilahendused.
                  PS või mail.

                  Comment


                    #10
                    kui süütelukk puudub siis ülevaatusel ei öelda midagi selle kohta.

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by reuter@Jan 10 2006, 13:11
                      manuaalkastil kaugkäivitust ei soovitaks. enamasti pole neil ju käiguandurit ja siis võib juhtuda, et paned ato käima, käik sees. paha lugu, kui sõitval autol kedagi roolis pole
                      ma pole veel autot näinud, mis lubaks D peal mootorit käivitada.

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by raul+Jan 15 2006, 20:53--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raul &#064; Jan 15 2006, 20:53)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-reuter@Jan 10 2006, 13:11
                        manuaalkastil kaugkäivitust ei soovitaks. enamasti pole neil ju käiguandurit ja siis võib juhtuda, et paned ato käima, käik sees. paha lugu, kui sõitval autol kedagi roolis pole
                        ma pole veel autot näinud, mis lubaks D peal mootorit käivitada. [/b][/quote]
                        Manuaalkastil D?


                        Mul kah oli see probleem. Sai auto eestisse toodud ja mingi esimese kuuga käidi 3 korda sees. Kuna nn sam kompunn ärandamisvastased vahendid on tänapäeva varastele suurim probleem, saigi see neile saatuslikuks ja mulle õnneks - auto siiamaani alles. Süütelukk ja ukselukud keerati puruks. ukselukud asendasin põhimõtteliselt poltidega augu täiteks, süütelukk sai abloy peale ringi tehtud. 2 päeva oli jamamist, kuid asi õnnestus. Näeb välja kui tavaline süütelukk kuid käib abloy võtmega - mida on olulislt raskem jõuga lahti murda. Ja nn tavaline Marsuvaras vaevalt abloy muukimisvahendeid kaasas veab. (Loodan et peale seda postitust nad seda ei tee). Ja asi on juba aasta probleemidevabalt töödanud, ning rohkem pole kellegil soovi olnud näppima ka tulla. Blokeeringu ja signapoole lahendasin releedest tehtud loogikalülitusega - koodlukk pmst.
                        valesti lülid hakkab karjuma ja blokeerib kogu süsteemi lõplikult, kuni on resetitud.

                        Comment


                          #13
                          Vs: süüteluku eemaldamine ja...

                          Mul seisab garaažis &#252;ks Opel Ascona. On sellele mingit head moodust, kuidas soovimatut k&#228;ivitamist v&#228;ltida? Kusagile mingi l&#252;liti vmt vahele. Muud pole midagi, kui et ei taha nagu leida oma suure vaevaga korda tehtud autot kusagilt osside poolt r&#252;&#252;statuna...

                          /edit: Endale on silma j&#228;&#228;nud bensiinipumba l&#252;litamise v&#245;imalus ning j&#228;rgnev:
                          Esmalt postitatud velts poolt
                          Mina kasutan isetehtud lisal&#252;litivaba starteri blokeeringut. Auto k&#228;ivitamiseks tuleb s&#252;&#252;tev&#245;tme "Starter" asendis vajutada hetkeks helisignaali (mida saab teha v&#245;&#245;rale pilgule m&#228;rkamatult). Skeem koosneb K155LA8-st, kahest t&#252;ristorist ja m&#245;nedest takistitest ja &#252;hest dioodist, soovitav kasutada ka &#252;hte releed juhuks, kui aku juhtub viletsake olema. Seade tarbib voolu ainut mootori k&#228;ivitamisel. Helisignaal t&#246;&#246;tab igal muul juhul v.a. "Starter" asendis. L&#228;ksin selle peale v&#228;lja, et ega keegi ikka ei julge signaali n&#228;ppida.
                          Paraku ei tea ma aga kummagi teostamisest midagi. Seega, kui keegi viitsib, siis puust ja punaseks.
                          viimati muutis kasutaja linnumees; 19 m 2006, 19:47.

                          Comment

                          Working...
                          X