Sai masin süütevõtmest välja suretatud ja peale seda enam käima ei lähe.Säde on ,kütust peale tuleb,kaitsmed on terved.Võtsin ühe küünla maha ja see oli kuiv. Olen sellel alal võhik ,räägitakse minkist kommutaatorist ja ajust. Auto väljalaskeaasta on-89 galant 2,0. Kui mingi aeg seisab ,siis lööb summarist ainult ühe potsaka.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
MITSUBISHI
Collapse
X
-
Nii,aga mis arvate sellest ,et bensupump ei anna nii tugevalt kütust peale.Ajuga alles tehti midagi(eelmine omanik lasi parandada).Tuli korraks põleb kui süüde sisse panna ja siis kustub,ei tohiks vist ajus viga olla.Sain ka seda teada,et olevat kunagi vahetatud bensupumpa ja pandi mingi hübriid asemele,leidsin mingi semu kes vaatab pumba üle.Eks ,siis paista ole kas on selles asi
Comment
-
ega juhuslikult immot peal ple?|V|355 VV17|-| 7}{3 |3357, [)13 (_1|<3 7]-[3 R357
Kõik õhkrelvadest: www.Field-Target.ee.
Airguns.ee - Eesti ainuke vaid õhkrelvadele pühendatud foorum!
Comment
-
Oma esimeses postituses ütled,et kütus tuleb peale.See tähendab,et bensiinipumbale peaks ju vool peale jõudma?Enne bensupumba lõhkumist mõõda ära bensu surve (enne pihusteid).Kui surve on normis,siis pole viga pumbas.Ütled,et küünlad kuivad?Kui bensiinisurve on normis aga küünlad kuivad,siis viitab see sellele,et pihustid ei avane mingil põhjusel.Vana helitehnika remont Pärnus
Comment
-
Nii,pump vahetatud ,aga ikka sama kaugel.Mis see immo siia asjasse puutub vool tuleb pumbale peale ju ,uue pumbaga surve parem,säde olemas ,küünlad jäävad kuivaks?Filtrist tulevast torust kütet tuleb,aga miskipärast pihustitest enam ei tule?Kas asi mingis voolus?Mingi relee näiteks õhtal?Khm ,minu jaoks asi juba müstika! :huh:
Comment
-
Müstikat ei ole siin midagi.Nagu ma oma eelmises postituses juba mainisin,ei maksa kohe tormata uut pumpa ostma.
Seis siis selline: Bensiini surve on.Säde on.Küünlad on kuivad.Järeldus:Pihustid ei avane mingil põhjusel.Nüüd on tarvis hakata uurima,miks need pihustid ei avane.Pihusteid juhib mootori ECU ehk maakeeli aju.Kõigepealt kontrolli,kas aju saab toitepinge peale.Võimalik,et immoga on seal mõni ahel katkestatud.Sa katsu leida kuskilt oma auto el.skeemi.Siis oskaks selle järgi juhendada,kus kandist viga otsida.
Kaitsmed ikka on kõik terved?Vana helitehnika remont Pärnus
Comment
-
sellisel aastakäigul on tavaliselt 80% juhtudest aju, 10% juhtudest "main" relee, 5% juhtudest kaitsmed ja ylej22nud 5% osavad k2ed ja vilgas tegevus
bensupumpa ei mäleta et oleks olnud, veel vähem 6hulugejat, kyll aga j6utakse selle viimase 5% juures ehk siis vilgas tegevus ja osavad k2ed, potet keerata ja kruvisid siibril
parimat
viirushrrp://www.dialab.ee
Comment
-
Nii, asi nüüd niikaugel ,et kõik said pead valutada,aga asi ikkagi oli selles,et 8 klappi olid pähe jooksnud. :P Ok nüüd vähemalt uus pena pump ja filter,aju sai ka üle vaadatud ,seal oli mingi vidin ka küpse olnud ,pandi uus.Nii,asi oli selles ,mootorit vedas ringi ja starteri pendiksit peksis üle ja ei osanud ültsegi selle peale tulla ,et klapid peas asjal.Oli selle väikse hammasrihma purks löönud ,no krt eelmine aasta eelmisel omanikul oli täpselt sama teema olnud ,väike hammasrihm läks pruks ja viskas selle katkise rihma suure hammasrihma vahele ja lõi üle hammaste ja trahh klapid pähe.Kas asi nüüd selles ,et pandi mingi odav rihm peale mis Hiinas tehtud mingist savist või asi hammaste ambumises uues rihmas seoses selle võlli või mida iganes mis ta on.Sry ,jutt läheb juba segaseks,igatahes mootori remont on käsil
2 nookurit ka õhtal ,ehk on kellegil ära anda mingi papi eest?
Comment
Comment