selline jama siis ,et see näidik mis peaks näitama mootori vee temperatuuri tõuseb mootori soenedes kusagil natuke üle veerandi...ja sinna ta jääbki...st olgu mootor kui oe tahes...ei tõuse ta sealt edasi...
isegi siis kui radika jahutus sisse lülitub...siis peaks temp ju kindlasti üle poole skaala näitama...?
sai siis proovitud...et panin reostaadi(kui see nüüd on see muudetava väärtusega takisti vms) kere ja selle anduri juhtme vahele...siis hakkasinvaikselt takistust muutma...temp näidik tõusis samamoodi vaikselt...siis mingi hetk enam ei tõusnud...ja siis hakkas jälle tõusma...st vahepeal on nagu mingi auk...kus takistuse muutmine ei liiguta seda näidikut...
et siit nüüd küsimus ,et kumb siis läbi nüüd olla võiks kas andur...või näidik...
et kuidas näidikut saaks kontrollida? sest ma ise kahtlustan küll ,et näidikul on midagi viga...
st andur maksab 800kr ,et lampi proovima hakata...ja näidiku hinda ma ei teagi....
autoks muidu honda accord 96a kupee... seepärast see nadur nii kallis ongi...
isegi siis kui radika jahutus sisse lülitub...siis peaks temp ju kindlasti üle poole skaala näitama...?
sai siis proovitud...et panin reostaadi(kui see nüüd on see muudetava väärtusega takisti vms) kere ja selle anduri juhtme vahele...siis hakkasinvaikselt takistust muutma...temp näidik tõusis samamoodi vaikselt...siis mingi hetk enam ei tõusnud...ja siis hakkas jälle tõusma...st vahepeal on nagu mingi auk...kus takistuse muutmine ei liiguta seda näidikut...
et siit nüüd küsimus ,et kumb siis läbi nüüd olla võiks kas andur...või näidik...
et kuidas näidikut saaks kontrollida? sest ma ise kahtlustan küll ,et näidikul on midagi viga...
st andur maksab 800kr ,et lampi proovima hakata...ja näidiku hinda ma ei teagi....
autoks muidu honda accord 96a kupee... seepärast see nadur nii kallis ongi...
Comment