Kõigepealt paar pilti/skeemi:
Küsimus, et mida täpselt tähendavad uste lõpplülitid "-" ja ukse lõpplüliti "+".
Ma saan aru, et selle "-" juhtmega saab teha katkestuse auto kere külge. Kaasas oli metallist lüliti, mille kruvisin kapoti alla st. tekib katkestus, kui kapott üles tõsta ehk, et see on ühendatud/katkestatud massiga. Asi toimib st. hakkab üürgama küll.
Selle "+" juhtmega oli plaanis teha salongiuste valve, aga ma ei oska seda kusagile ühendada. Salongivalgustuse pirni pesas on pidevalt 12V st. "+" ning ustes lülitid katkestavad miinust. Tekkis mõte, et salongi pirni pesast võtta toide eraldi releele, mis katkestaks selle ukse lõpplüliti "+" jaoks akult "+"'i.
Või olen millestki valesti aru saanud ja neid juhtmeid ühendatakse kuidagi teisiti?
Teine koht, kus mõistusest puudu tuleb on kesklukustuse ühendamine.
Autol on tehase kesklukk ja juhiukse mootoril on 6 juhet:
(pistikul 5klemmi, sest 2 pruuni juhet on samale klemmile ühendatud). Juhtmete vävid on alarmi omast kahjuks erinevad.
Kusjuures pagasiluugi ja bensuluugi mootoritel on ainult 2 juhet.
Kas on loodan, et alarmi saab ikka olemasoleva keskluku peale ühendada.
Kas selleks peab otsima ülesse keskluku mooduli või saab need juhtmed otse selle pildil olevale pistikule lisaks külge ühendada?
Keskluku moodulit ülesse ei leidnud. Juhiuksest tuleb juhtmekimp, kus on ka mootori juhtmed suundub juhi jalgade kõrvalt tahapoole ja siis istme alt paremale kõrvalistuja poole. Rohekem ei jõudnud salongi lammutada. Kui vaja see moodul ikka ülesse otsida, siis ehk keegi teab, kus see umbes asub.
Küsimus, et mida täpselt tähendavad uste lõpplülitid "-" ja ukse lõpplüliti "+".
Ma saan aru, et selle "-" juhtmega saab teha katkestuse auto kere külge. Kaasas oli metallist lüliti, mille kruvisin kapoti alla st. tekib katkestus, kui kapott üles tõsta ehk, et see on ühendatud/katkestatud massiga. Asi toimib st. hakkab üürgama küll.
Selle "+" juhtmega oli plaanis teha salongiuste valve, aga ma ei oska seda kusagile ühendada. Salongivalgustuse pirni pesas on pidevalt 12V st. "+" ning ustes lülitid katkestavad miinust. Tekkis mõte, et salongi pirni pesast võtta toide eraldi releele, mis katkestaks selle ukse lõpplüliti "+" jaoks akult "+"'i.
Või olen millestki valesti aru saanud ja neid juhtmeid ühendatakse kuidagi teisiti?
Teine koht, kus mõistusest puudu tuleb on kesklukustuse ühendamine.
Autol on tehase kesklukk ja juhiukse mootoril on 6 juhet:
(pistikul 5klemmi, sest 2 pruuni juhet on samale klemmile ühendatud). Juhtmete vävid on alarmi omast kahjuks erinevad.
Kusjuures pagasiluugi ja bensuluugi mootoritel on ainult 2 juhet.
Kas on loodan, et alarmi saab ikka olemasoleva keskluku peale ühendada.
Kas selleks peab otsima ülesse keskluku mooduli või saab need juhtmed otse selle pildil olevale pistikule lisaks külge ühendada?
Keskluku moodulit ülesse ei leidnud. Juhiuksest tuleb juhtmekimp, kus on ka mootori juhtmed suundub juhi jalgade kõrvalt tahapoole ja siis istme alt paremale kõrvalistuja poole. Rohekem ei jõudnud salongi lammutada. Kui vaja see moodul ikka ülesse otsida, siis ehk keegi teab, kus see umbes asub.
Comment