Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ford sierra 1.8TD genekas ei näita punast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Ford sierra 1.8TD genekas ei näita punast

    Lugu siis selline 1.8TD ford sierra 92a lõpetas ükspäev laadimise ära, harjad olid läbi.
    Sai uued harjad koos uue "tabletiga" aga ikka ei lae ja kui süüde sisse keerata siis armatuuris geneka punane tuli põlema ei hakka.

    Siiamaani ma teadsin et kui süüde sisse keerata ja geneka punane tuli põlema ei hakka on viga harjades, et siis läbi harjade vool ei jookse.

    Ühesõnaga oskab keegi miskit soovitada.(peale selle et osta uus auto )

    #2
    kas kaitsmed ikka on korras ja pingeregulaator

    Comment


      #3
      Kui kaitse on läbi kas siis süüdet andes tuli ei hakka põlema, kas kaitse pole mitte genekast väljuva otsa peal?

      Pingeregulaator, selle peale mõtlesin ise ka aga kust ta asub ja milline välja näeb

      Comment


        #4
        Originally posted by TAHABOSATA@Sep 1 2005, 20:15
        Kui kaitse on läbi kas siis süüdet andes tuli ei hakka põlema, kas kaitse pole mitte genekast väljuva otsa peal?

        Pingeregulaator, selle peale mõtlesin ise ka aga kust ta asub ja milline välja näeb
        seesama tablett koos harjadega ongi pingeregulaator :P
        tegelt vigu võib veel mitmeid olla...ntx üks mähistest on lühises...või dioodi plokis mõni diood on läbi...

        Comment


          #5
          ok ma nüüd targem aga kuidas toimib see punane geneka märgutuli armatuuris?

          Comment


            #6
            Originally posted by TAHABOSATA@Sep 2 2005, 04:58
            ok ma nüüd targem aga kuidas toimib see punane geneka märgutuli armatuuris?
            no märgutuli saab +´i süütelukust...miinuse saab läbi harjade genekast...kui genekas hakkab laadimatekib sellele harja otsale kust see tuli võetud on ka + ja tuli kustub ära...

            Comment


              #7
              Kas panid ikka uue pingeregulaatori koos harjadega või said kusagilt vana, mis sinu jaoks on uus? Kunagi oli endal täpselt sama jama ja pingeregulaator oli tuksis.

              Comment


                #8
                Teoreetiliselt peaks laadimine ka siis ära kaduma kui laadimise pirn läbi on.
                Maailm oleks puhas ja süüta
                kui poleks õllejogurtit
                - Õ.Õ.

                Comment


                  #9
                  Mitte teoreetiliselt vaid kaobki laadimine ära.Ergutus ahelat saad kontrollida kui panna see peenike sinine juhe massi,siis peab pirn armatuuris ilusti põlema kui ei,siis otsi viga auto poolt,kui põleb,siis genest seest või pingeregulaatorist.Reeglina kui on dioodid või mähis siis tuli põleb pidevalt.Kontrolli ka rootor mähis ära.Takistus jääb enamus genekatel 2,5-5 Oomi lähedale.

                  Comment


                    #10
                    Ja ma oleks gene stendi viinud :P ,
                    Milleks see teine peenike juhe on. Sellel genel on 3 juhet, üks jäme, ilmselt siis + voolu ots ja kaks peenikest kui üks peenetsest on ergutusahela oma siis milleks teine.

                    Veel huvi pärast milleks on genel üks konde välimusega jublakas korpuse külga kruvitud, millest läheb üks juhe genesse sisse.

                    Comment


                      #11
                      komas juhe...peaks olema diisel autodel tahhomeetri jaoks...
                      ja see jubin on raadiohäirete eemaldamiseks...st et raadios ei kostaks seda pininat...

                      Comment


                        #12
                        Üldmõistena on pluss süütelukust jah ning miinus tuleb seisva mootoriga gene poolt. Käiva mootoriga on mõlemas otsas +. Võib tõesti olla, et see peenem juhe ( enamasti sinine ja märgistus D+ või 61 on katki ). Et kontrollida, võta ja näita sellele juhtmele maad ( kui ongi olemas tahho ots, siis see saab signaali mähiste kekpunktist ja seival mootoril ei juhtu midagi ), kui lamp armatuuris põleb, siis probleem gene poolel, kui ei, siis kuskil armatuuri ja gene vahel.
                        Võid võtta kotrolllambi ja üks ots aku + ja teine D+ peale kui põleb, siis juhe katki. Kui ei põle, siis gene sisene ühendus.

                        Comment


                          #13
                          no see ,et see pirn seal läbi on...see on mingi 100st 10%

                          Comment


                            #14
                            No nii sai see gene nüüd tööle, viga oli armatuuris gene märgutule halvas ühenduses, pirn ise oli terve :P

                            Üks "tark" väitis, et kaitsmete karbis, sinine(üks väike) relee on samuti laadimisega seotud? Aga ta ei osanud mulle selle mõtet selgitada?

                            Ise arvan, et laadimiseks muud peale pingeregulaatori vaja pole.

                            Comment

                            Working...
                            X