Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kas 0,05 A on akule suur koormus ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kas 0,05 A on akule suur koormus ?

    Ei osanud paremat pealkirja panna :P Probleem siis selline, et endal füüsika tunnid meelest läinud ja nüüd natuke abi vaja

    Mul auto seisab väga palju ja aku saab jube kiiresti tühjaks, kui ei sõida. Hakkasin uurima, et mis seal nii palju siis voolu võib võtta ja leidsin, et antenni võimendi oli nii ühendatud, et oli kogu aeg taga. Panin sellele nüüd lüliti vahele, aga enne lükkasin ka testri vahele, et näha palju ta voolu võtab ja tester näitas 0,05 amprit. Küsimus olekski, et kas see 0,05 amprit võiski olla aku tapja või pean otsima, mis seal veel taga on? Kas keegi oskaks võrdluseks öelda, palju ampreid tarbib signalisatsioon või elektrooniline kell? Kas raadio tarbib ka midagi, vaatamata sellele, et on nupust välja lülitatud? Ega ometi kesklukk midagi ei tarbi seisu aeg? Põhiliselt oleksin huvitatud just infost, et palju ampreid signa või kell tarbivad

    #2
    0.05 amprit=50 milliamprit.

    See on suur vool jah juhul, kui aku on mingi 650mAh

    Autoakud on aga suurusjärgus 60Ah ja edasi...
    60 Ah aku saaks 50mA koormamisel tühjaks 60/0.05=1200 tundi=veidi vähem kui kaks kuud.
    Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

    Comment


      #3
      Lisaks et signalisatsioon siis ~10mA, raadio väljalülitatult 2mA, elektrooniline LCD tablooga kell tarbib nii vähe, et seda raske mõõta B-)
      Kui aga raadio vahest ei lähe Stand-By reziimi, nagu mul oli juhuseid, siis nädalaga oli aku tühi küll. Jäi üle ainult nööri-starter.
      Head susserdamist !

      Comment


        #4
        Mul uus aku pidas mingi kuu aega ainult vastu ja seda on ju liiga vähe. Kell ei ole mul lcd, vaid seierid tiksuvad ikka Signa võtab siis viis korda vähem voolu, kui see antenni võimendi võttis :blink: Sel juhul võis põhiliseks pahalaseks ju olla küll see antenni võimendi <_< Raadio on mul mingi vanemat tüüpi, mille keeran nupust välja. Seega mingit standby jama ei tohiks olla. Aga midagi ta vist ikka tarbib jaamade mälus hoidmiseks, sest kui aku maha võtan, siis on jaamad ka mälust läinud.

        Comment


          #5
          Ega muud siis kui ampermeeter vahele ja mõõtma&#33;
          Kõige parem oleks ilmselt kasutada automaatse skaalaga mõõdikut ja ära siis mõõtmise/ootamise ajal starterit anna&#33;
          Kui aga tegu tõsise anomaaliaga, tuleb ilmselt kasuks massilüliti.
          Head susserdamist !

          Comment


            #6
            50mA on natuke palju. Max võiks olla 40mA. martinj-i arvutuse järgi läheb aku jah täitsa tühjaks u. kahe kuuga.Ainult et kui aku pinge on alla 10 voldi , siis ei taha enam starter hästi toimida. Tuleks ikka üles leida, mis voolu võtab. Üks võimalus on, et paned testri(ampertangid)külge ja võtad ükshaaval kaitsmed välja. Ja siis kui voolutarbimine väheneb, siis vaatad mis tarbijad on selle kaitsme taha ühendatud.
            Kui genekas mõni diood ära on siis võib vool ka sinna minna.

            Comment


              #7
              Originally posted by andi@Nov 29 2005, 20:10
              50mA on natuke palju.
              No, aga sellele 50 mA tarbijale ma panin nüüd lüliti vahele Kahjuks ei pääse akule ligi, kui signa peal on, et mõõta, palju ampreid akul üldse taga on <_< Plaanin uue ja suurema mahtuvusega aku ostmist, aga ei tea kas liiga suure mahtuvusega aku võib genekale sitasti ka mõjuda :unsure: Näiteks originaalis on mu pannile ette nähtud 65 Ah. Kas võiksin südame rahus ka 90 Ah aku peale panna või lähevad siis geneka dioodid :unsure:

              Comment


                #8
                Võid küll suurema aku panna, aga see läheb ka tühjaks. Kui praegu läheb jube kiiresti siis pärast läheb lihtsalt kiiresti.
                Otsi kapoti alt üles nupp, mille alla vajutamisel signa õieti peale läheb. Siis saad rahus toimetada ja mõõta mida vaja.
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment


                  #9
                  50mAh on autoakule nalja asi.Minu arvamus on selline,et hoopis akut ei laeta täielikult täis ja sellest hakkavad ka probleemid.


                  edit:trükiviga

                  Comment


                    #10
                    Aga kas võib muretult, tunduvalt suurema mahtuvusega aku peale panna või võib see millegile ikkagi kehvasti ka mõjuda :blink:

                    Comment


                      #11
                      Aga kas võib muretult, tunduvalt suurema mahtuvusega aku peale panna või võib see millegile ikkagi kehvasti ka mõjuda
                      Võid muidugi panna, aga siis sõidad enamuse ajast pooltühja akuga. Auto generaatorile niisama lihtsalt selgeks ei tee, et aku on suurema mahutavusega...laadib ikka ühesuguse vooluga, ehk siis ka vastavalt kauem.

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by sebastian@Nov 30 2005, 14:28
                        Auto generaatorile niisama lihtsalt selgeks ei tee, et aku on suurema mahutavusega...laadib ikka ühesuguse vooluga, ehk siis ka vastavalt kauem.
                        Auto genel suht kama mis mahtuvusega aku on, ta laadib pinge mitte vooluga. Suur aku ei taha lihtsalt ära mahtuda väikse koha peale.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by Elukaz@Nov 30 2005, 18:39
                          Auto genel suht kama mis mahtuvusega aku on, ta laadib pinge mitte vooluga.
                          Mesasja? :blink:

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by Elukaz@Nov 30 2005, 18:39
                            Auto genel suht kama mis mahtuvusega aku on, ta laadib pinge mitte vooluga. Suur aku ei taha lihtsalt ära mahtuda väikse koha peale.
                            Auto genel on pinge sõlumata pööretest sama,aga vool kõigub vastavalt pööretele.Ja sinna juurde lisandub veel gene enda piir Amperaas.Nii et suuremat akut ikka naljalt peale ei pane kuii gene nõrk on.

                            Comment


                              #15
                              Kas suurem aku tarbib ikka oluliselt suuremat laadimisvoolu?
                              IMHO suureneb gene koormus palju rohkem kui ntx paar lisatulesid ette panna.

                              Võhik, otsi kapoti alt nupp, mille sisse surumisel signa peale läheb. Siis saad voole mõõta.
                              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                              Comment

                              Working...
                              X