Vs: auto akust... laadimine ja korrasolek
Generaator töötab kuni max võimsuseni. Kui ta ei suuda pinget hoida, siis laeb max vooluga, mis suudab, kuni jõuab seatud pingeni ning seejaärel hakkav vool kukkuma. Antud juhul viiksin ma aku poodi tagasi, kui käivitamisel uuena juba 9V peale koormatakse. Mul enda kogemustest muidugi traktoritel olnud pea alati totaalselt overkill akud ja nendel käivitamisel naljalt 11V alla ei lähe.
Kuna traktorimootorid(vanemad) on reeglina ilma turbota, siis surveaste on oluliselt kõrgem, kui autol. Reeglina on ka starter seepärast (oluliselt) võimsam ja ta peabki akut korralikult maha koormama. 62Ah on traktori jaoks minumeelest natuke tilluke, kui tegemist ei ole just motoplokiga. Ma arvan, et originaalis oli tal kah vist suurem. Uue aku ostmisel võiks muidugi olla ka tegemist "diisli akuga", sest neil on suurem lubatud käivitusvool. Minu papsil on "sakslase"(RS09) peal olnud alati miski veoki aku vms. Kusjuures genekat asjal ei olegi, laetakse ainult võrgust. Esimene 120Ah aku kestis ca 10a. Teine, mille sain kasutatuna ühe rekkamehe käest, sest üks aku oli auku kuskilt saanud, on 180Ah. Nüüdseks 6a kasutuses ja ilmutab väsimuse märke: tihedamal kasutamisel tuleb üle päeva laadida. Enne laadisin kord nädalas...
Gene rihm libiseb, kui ta lõtv on või kui on kulunud ja jõuab rihmaratta põhja. Rihmaratta põhi peaks olema prügine või roostes. Kui mõni ratas on põhjast haljas, siis tuleb rihm ära vahetada.
Generaator töötab kuni max võimsuseni. Kui ta ei suuda pinget hoida, siis laeb max vooluga, mis suudab, kuni jõuab seatud pingeni ning seejaärel hakkav vool kukkuma. Antud juhul viiksin ma aku poodi tagasi, kui käivitamisel uuena juba 9V peale koormatakse. Mul enda kogemustest muidugi traktoritel olnud pea alati totaalselt overkill akud ja nendel käivitamisel naljalt 11V alla ei lähe.
Kuna traktorimootorid(vanemad) on reeglina ilma turbota, siis surveaste on oluliselt kõrgem, kui autol. Reeglina on ka starter seepärast (oluliselt) võimsam ja ta peabki akut korralikult maha koormama. 62Ah on traktori jaoks minumeelest natuke tilluke, kui tegemist ei ole just motoplokiga. Ma arvan, et originaalis oli tal kah vist suurem. Uue aku ostmisel võiks muidugi olla ka tegemist "diisli akuga", sest neil on suurem lubatud käivitusvool. Minu papsil on "sakslase"(RS09) peal olnud alati miski veoki aku vms. Kusjuures genekat asjal ei olegi, laetakse ainult võrgust. Esimene 120Ah aku kestis ca 10a. Teine, mille sain kasutatuna ühe rekkamehe käest, sest üks aku oli auku kuskilt saanud, on 180Ah. Nüüdseks 6a kasutuses ja ilmutab väsimuse märke: tihedamal kasutamisel tuleb üle päeva laadida. Enne laadisin kord nädalas...
Gene rihm libiseb, kui ta lõtv on või kui on kulunud ja jõuab rihmaratta põhja. Rihmaratta põhi peaks olema prügine või roostes. Kui mõni ratas on põhjast haljas, siis tuleb rihm ära vahetada.
Comment