Ega see soojuski salongi mitte millegi arvelt ei tule, kui seda ammutatakse mootorist, siis miski kompenseerib selle tagasi ja see ongi küttekulu ise.
Päevasõidutuled on niikuinii kohustuslikud, selle arvelt pole võimalik kokku hoida.
Pakun et kõige rohkem raiskavad kütust pilgeni elektroonikat täis topitud autod (peegli soojendused, elektrilised istmesoojendused, elektrilised uksed, aknad, istmed liiguvad elektri mõjul. jne) Siis veel muidugi 250cm laiused rehvid, roolivõim mida vägisi kasutatakse ära seisvas autos, signalisatsioon mis ööläbi karjub, väsinud aku ja hommikuti vilisev generaatori rihm kuna generaatorilt nõutakse võimatut (pooltühi aku, kõikvõimalikud soojendused, autoraadio, tuled).
ja muidugi raske saabas mis vägisi vajub pedaali peale ja see, et alati on kuskile kiire.
Päevasõidutuled on niikuinii kohustuslikud, selle arvelt pole võimalik kokku hoida.
Pakun et kõige rohkem raiskavad kütust pilgeni elektroonikat täis topitud autod (peegli soojendused, elektrilised istmesoojendused, elektrilised uksed, aknad, istmed liiguvad elektri mõjul. jne) Siis veel muidugi 250cm laiused rehvid, roolivõim mida vägisi kasutatakse ära seisvas autos, signalisatsioon mis ööläbi karjub, väsinud aku ja hommikuti vilisev generaatori rihm kuna generaatorilt nõutakse võimatut (pooltühi aku, kõikvõimalikud soojendused, autoraadio, tuled).
ja muidugi raske saabas mis vägisi vajub pedaali peale ja see, et alati on kuskile kiire.
Comment