Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Bensiini kulu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Bensiini kulu?

    Tere!
    Asi siis selline, et tuli ükskord jutuks auto kütte kulu igasuguste soojenduste puhurite ja teiste elektrit nõudvate asjade kohta. Mõned mehaanikud räägivad sellist juttu, et see on pläma, kui auto võtab rohkem kui kõik soojendused ja puhurid sees on. Selle pärast küsin ma teilt, et mis on siis õige kas auto bensiinikulu ei suureneb sellest kui puhurid ja soojendused sees on või tõuseb bensiinikulu.Ja äkki keegi seletab selle mulle ilusti ära, et ma saaksin uskumatutele rääkida kuidas sai tegekilult on. :P

    #2
    Põhimõtteliselt võtab jah rohkem, aga nii vähe rohkem, et kütusekulu arvestades see välja ei paista.
    Aga muidu võtab sellepärast rohkem, et generaatorit on raskem ringi ajada, kui tal suur koormus järel on.

    Comment


      #3
      Et kütusekulule mõjuma hakkaks peab kasutama kerot

      Comment


        #4
        Pmtslt energia jäävuse seaduse järgi ei saa sa niisama leida ega kaotada energiat. Et siis auto võtab natuke rohkem kütet küll. 1 kw/h elektri jaoks arvestatakse 350g bensiini
        Maailm oleks puhas ja süüta
        kui poleks õllejogurtit
        - Õ.Õ.

        Comment


          #5
          Suure tarbimisega läheb ~1kW mootori võimsusest genekale. Selle võrra peab siis rohkem vajutama et edasi läheks.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #6
            Soojapuhurid saavad soojuse vist mootorist, lisaenergiat on vaja ainult ventilaatori jaoks. Elektriistmetega on teine lugu. Suhteliselt palju peaks elektrit võtma konditsioneer.

            Comment


              #7
              Loomulikult võtab rohkem kütet. Näiteks tagaklaasi soojendus, lülitad sisse ja hetkeks mootori pöörded kukuvad. Sissepritse muidugi kompenseerib selle, andes segu juurde.
              Ega asjata pole autodel kilovatine generaator. Liidad oma auto tarbijate "voolunälja" kokku, korrutad pingega u. 13,5 volti ja ega palju alla kilovati tulegi. Väiksemal autol muidugi vähem.
              Soojus tuleb küll mootorist ja kannab seda jahutusvedelik, aga miski peab selle soojuse salongi puhuma.
              Konditsioneer ise erilist voolu ei taha, mingil määral küll konditsioneeripumba sidur, aga peasüüdlane on konditsioneeripump ise, mida auto mootor ringi ajab. Mõnel autol on isegi ECON nupp armatuuris, mis konditsioneeri vajadusel välja lülib.

              Kui mehaanik arvab, et see jutt on jama, siis peaks ta vist uuesti kooli minema.
              Oleks ju igavesti mõnus, kui saaks elektrit niisama lambist, kütet raiskamata.

              Ahjaa..kilovatine bassikõlar koos vastava võimendiga on kah bensuröövel... B-)

              Comment


                #8
                Tänud teile selle informatsiooni eest!

                Comment


                  #9
                  Soojendus võtab vähe, vent ei ole kuigi võimas. Kondiga on hoopis teine lugu, see võib suvel terve liitri või isegi kaks otsa panna.

                  Comment


                    #10
                    Mingi 95a.passati kasutusjuhend väidab et climatronic lisab tava reziimis(välistemperatuur +15-30 Celsiust) kuni 1,2 liitrit kütusekulu 100 km. kohta.Econ reziimis kuni 0,3 liitrit.
                    Mingil jaapanlasel mõõtsin mõni aeg tagasi salongi vendi voolutarvet 4 astmes,tarbis midagi 14 koma millegagi Amprit.
                    Ei saa just öelda et väike koormus on.(tuleb kuskile 200 W juurde)

                    Comment


                      #11
                      See 200W on kukepea, päevatuled koos armatuuri valgusega juba ise ju autol sama palju. Kui aga mootori võimsus on 100kW kandis, siis 200W on naljakoht.
                      Pigem jah on katuseraam (suusabox) suurem bensaröövel kui tagaklaasi soojendus.
                      Head susserdamist !

                      Comment


                        #12
                        Minuteada kõigil masinatel lülitatakse kont tagant ära kui salongist AC nupp välja lülitada.

                        Comment


                          #13
                          niisiis bensusäästlikult sõitmiseks kõik suuna/piduri jne tuled välja samuti kõik muu mis elektrit tarbiks v.a süüde
                          tel 53729764

                          Comment


                            #14
                            Või sõita 1kmh aeglasemalt, saad veel rohkem kokkuhoidu.
                            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                            Comment


                              #15
                              Bensiini kulu mõjutavad oluliselt rohkem muud tegurid,kui sisse lülitatud tagaklaasi soojendus.Näiteks suusaboks katusel,samuti õige õhurõhk auto rehvides (liiga madala rõhu korral suureneb veeretakistus).Kütusekulu vähendamiseks viska auto pagasnikust välja kõik ebavajalik (auto muutub kergemaks),õigel ajal vaheta õhufiltrit,samuti süüteküünlaid.Kontrolli,et mõni piduriklots ei ole peale jäänud,jne.
                              Kõige olulisem on muidugi säästev sõidustiil.
                              Vana helitehnika remont Pärnus

                              Comment

                              Working...
                              X