Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Bensiini kulu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Originally posted by ats@Feb 5 2006, 20:25

    Kas akut oled kontrollinud? happe tihedust kõigis paakides.
    Tee üks katse, tõsta kuskilt uus täis aku peale ja käivita siis.

    Teise asjana kahtlustaks alles pingeregulaatorit.

    ja kui genekas oleks mehaaniliselt läbi, nagu sa arvad, siis peaks ta takistamiseks ikka väga kinni kiilunud olema, mis pole eriti loogiline.
    Seda aku asja võiks täiesti proovida. Sõbral seisabki auto praegu, kust saaks akut proovida.
    Sound Blaster Live! 5.1 + Sansui AU-9500 + TU-9500 + 2xEstonia 35 AC-021
    www.sansui.us/AU-9500.htm

    Comment


      #47
      vaata näiteks konditsioneeriga autosid. Kui kont järel ei ole, käib tühikäigul mingi 800 rpm, kui kondi järgi paned, pöörded tõusevad mingi 1000-1100rpm-ni (ilmselt muidu ei jõua konti toita)
      Helitehnika erinevatele üritustele: http://www.helitehnika.fie.ee

      Comment


        #48
        Kui ma nüüd õieti mäletan, on mingis vanas autoremondi käsiraamatus pakutud LADAle täistuledega sõites keskmiselt 800g lisakulu 100km kohta.

        Comment


          #49
          kui jah hakata võrdlema võimsusi siis ega reaalselt sa jah ei saa aru, et auto võtab rohkem bentsu kui sa istet edasi tagasi sõuad. Kui auto kasutab maanteel sõites mingit 30kw siis see plusmiinus 1kw muudab ainult 3%. Sõidustiil miidab 40%, mõne hullu puhul pea 100%. Tagaklaasi soojendus on vist ainuke asi autos mis tõesti palju voolu võtab.Häälest on kohe kuulda, tulede sisselülitamisega hääl ei muutu. Räägitakse et auto kont võtab autol 3hp-d maha, seega saab ainult kondi kasutamist lisakuluna pidada, (samas kondikasutamine mõjutab vähe voolutarbimist, va chevy van kus kondi kohalseismise ventikas tarbib mega voolu, on isegi suurem kui auto mootori oma ??? aga neil seal on soe ka)
          Tiit

          Comment


            #50
            kui jah hakata võrdlema võimsusi siis ega reaalselt sa jah ei saa aru, et auto võtab rohkem bentsu kui sa istet edasi tagasi sõuad. Kui auto kasutab maanteel sõites mingit 30kw siis see plusmiinus 1kw muudab ainult 3%. Sõidustiil miidab 40%, mõne hullu puhul pea 100%. Tagaklaasi soojendus on vist ainuke asi autos mis tõesti palju voolu võtab.Häälest on kohe kuulda, tulede sisselülitamisega hääl ei muutu. Räägitakse et auto kont võtab autol 3hp-d maha, seega saab ainult kondi kasutamist lisakuluna pidada, (samas kondikasutamine mõjutab vähe voolutarbimist, va chevy van kus kondi kohalseismise ventikas tarbib mega voolu, on isegi suurem kui auto mootori oma ??? aga neil seal on soe ka)
            Tiit

            Comment

            Working...
            X