Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

miks eelsüüteküünalde relee prõgiseb?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    miks eelsüüteküünalde relee prõgiseb?

    mure tekkis siis kui genekas läbi läks, st kui ei laadinud enam korralikult, hetkel peal sõbra poolpidune genekas, mis küll laeb kuid tuluke armatuuris höögub ja relee prõgiseb ikka. Kui oma genekas läbi läks, hakkas see tuluke armatuuris vilkuma ka kui mootor tühikäigul käis, pööretel kadus ära. eelsüüteküünalde relee vahetasin ka ära kuid kasu midagi. Ehk läheb asi jälle korda kui oma geneka remondist kätte saan? on laadimisel sellega üldse mingi seos?


    Tänan juba ette ära!

    Ahjaa, autoks bmw 524 td aastast 89.

    Lauri

    #2
    See punase tule hõõgumine pidi näitama geneka dioodi riket.

    Comment


      #3
      Geneka laadimisel ja küünalde relee praginal küll midagi ühist olla ei saa. Pakun, et relee ei saa kenasti ühendust ja sellest ka pragin.
      Geneka tule hõõgumine ei näita ainult vigast dioodi. Võivad olla veel mähises lühiskeerud, kulunud ja mustad harjad, vigane pingeregulaator.

      Comment


        #4
        nii, nüüd korralik genekas ka peal, kuid krt see relee ikka prõgiseb aeg-ajalt, ja reeglina aitab tühikäigul tarbijate taha lülitamine, näiteks puhur võimsamale astmele ja tagaklaasisoendus ka sisse lülitades prõgin vahest kaob, kuid pöörete tõustes tekib taas ja siis lihtsalt lambist mingi hetk kaob ära, veider.


        Lauri

        Comment


          #5
          Äkki saad vaadata kuidas mõne korras samasuguse auto küünalde lülitamine toimub. Ei saa jutust hästi aru aga kas äkki jäävad küünlad peale? Ma ei tea muidugi aga tavaliselt on küünlad ju maas kui mootor käib.
          Maailm oleks puhas ja süüta
          kui poleks õllejogurtit
          - Õ.Õ.

          Comment


            #6
            Küünlad võivad taga olla ka töötava mootoriga,see oleneb mootori temperatuurist.Ainult armatuuris kustub tuli ära,kui küünlad korras on.

            Comment


              #7
              küünlad kontrollitud, korras on ja see tuli ka kustub kenasti nagu varem. Eile käisin veel kõik juhtmete ühendused üle, ehk on abi. Vaatab, eks tänane päev näitab

              Comment


                #8
                Küünlad põlevad maha, kui nad liiga pikalt taha jäävad. Las sõber võtab testri, ise annad seest küünlaid ja sõber mõõdab, mis pinge küünaldele peale tuleb ja kaua tuleb. Samuti peaks jälgima pinge muutumist selle pragina ajal. Üldiselt ei tohiks pinge kõikuda. Ise kaldun arvama, et relee hakkab otsi andma.

                Comment


                  #9
                  hmm, mure ikka sama, relee peaks olema korras ja sel ajal kui küünlad taga on, ei tule mitte üks prõgin, hoopis siis kui mootor juba pisut soe ja lambi hetkel sõidu ajal hakkab häälitsema ja ikka päris korralikult teeb oma helisid, nii et närvidele käib juba, õnneks nüüd jälle pikalt vait olnud, kuid krt ega ta vist nii kauaks ei jää kahjuks.
                  Eks vaatab seda järgmine kord kohe, kas prõgina ajal vool ka küünaldele peale läheb või mitte, seni kõik küünlad terved.


                  Lauri

                  Comment


                    #10
                    Kas eelsüüte küünalde relee vahetasid uue vastu.Oma Volvol vahetasin lammutusest toodud relee vastu,hiljem selgus,et mõlemad olid võrdselt kutud.

                    Comment


                      #11
                      Relee võtab kuskilt termoandurist mootori tempi. Kui see juhe lahti logiseb, arvab relee et mootor on lõpmata külm ja paneb küünladele taha.
                      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by Elukaz@Feb 6 2006, 21:59
                        Relee võtab kuskilt termoandurist mootori tempi. Kui see juhe lahti logiseb, arvab relee et mootor on lõpmata külm ja paneb küünladele taha.
                        Kusjuures nii see võib olla küll, endal Volvol oli sama jama et kui mootori juures seda temp andurit liigutasin siis relee plõgises.Vahel ka lihtsalt süüdet sisse pannes

                        Comment


                          #13
                          uurin kohe homme seda temp andurit, mis ajule signaali edastab, ehk tõesti seal mingi kala.

                          Comment


                            #14
                            Nii, täna siis järjekordse prõgisemise ajal haarasin testri ja vaatasin, kas küünaldele ka mingi pinge peale tuleb ja selgus et tulebki, nimelt 2-5V ja kui prõgisemist pole, näitab tester-0,..-(-1). Selgus ka selline asi, et ajal mil see relee prõgiseb, ei suvatse auto võtmest seisma ka jääda (viimast on ka varem väga harva ette tulnud). pistikuid näppisin ka , sellest kui temp. anduril juhtme tagant tõmban, ei muutu ka midagi, peale selle et mootori pöörded tõusevad (peaks tõestama seda, et andur ise täitsa töökorras)

                            Comment


                              #15
                              lihtsalt pakun aga kas mitte see eelküte ei saa mingit signaali gene(laadimise regulaatori vms) pealt... st et kui laadimine hakkas, siis mootor järelikult töötab ja siis lülitatakse ta välja?

                              Comment

                              Working...
                              X