Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

šiguli elektriviga.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    šiguli elektriviga.

    Tere, probleem selline, et aku saab tyhjaks. Niisiis, ei viitsinud neid harju katkuma hakata ja panin kindlalt täiesti korras geneka peale, yhendasin juhtmed, rihm pingul - EI LAADIMA teine. Vool jookseb kusagilt vasakule.

    Kas keegi nyyd oskab öelda, mis ja kus on tüüpilisemad kohad, või mida kõigepealt vaadata, releesid vms? Ise ei jaga seda süsteemi veel nii palju. šiks on vaz 2105.

    Tänud.

    #2
    Kas laadimise kontrolllamp põleb? Kontrolli kaitset nr. 10, see on ergutusahela kaitse. Kaitse nr.9 on laadimise signaallambi relee kaitse, aku laadimist see ei mõjuta.

    Comment


      #3
      Suur tänu! Kontrollin nädalavahetusel. Auto Hiiumaal mul Pühapäeva õhtul teatan. Akutuli põleb jah.

      Comment


        #4
        Laadimisrelees võib ka viga vast olla...

        Comment


          #5
          Nonii. Kontrollisin kaitsmed üle ja ei miskit.. Kus kohas täpselt ja milline see laadimisrelee on. (Releesid seal suht palju ei viitsi näpuga järge ajada.) Krokokate pealt panen käima ja käib kasvõi 5 tundi, mootor iseenesest seisma ei jää, tähendab väga nõrgalt siis laeb. Mul ampermeeter ka vahel ja see on koguaeg miinustes aga mitte täiesti.. Ei tea... Aga kui mootor seisma jätta siis ringi ei vea.

          Comment


            #6
            Kui su autol on peal generaator G-221, siis laadimisrelee peaks asuma parempoolse lonžeroni küljes. Vanasti oli margiks PP-380, musta värvi karp. Toide tuleb klemmile 15, klemmilt 67 läheb ergutusvool generaatori harjadele.
            Kui su autol on peal generaator G-222, siis sellel eraldiasuvat laadimisreleed ei ole. Mikropingeregulaator asub generaatoris. Kontrolli, kas generaatorisse tuleb ergutusvoolu sisselülitatud süüte puhul (klemmi numbrit täpselt ei mäleta, vist oli 15).

            Comment


              #7
              Tähendab, mul oli 05-e originaalgenekas ja ma panin peale 06-e oma! Kas ma sellega midagi sain tuksi keerata. Muidugi ta ei laadinud juba enne...
              Kas 05-e ja 06-e genekas on erinevad selles suhtes? Igal-juhul tsekkan reedel neid releesid. Seal sees peaks olema kohe silmaga nähtav viga?

              Comment


                #8
                05 ja 06 genekad erinevad natuke. 05 l on pingeregulaator sisse ehitatud, 06l on eraldi pingeregulaator. Et siis otse vahetades peaks ta hoopis üle laadima. Vaata siis kas sellele ergutus otsale 67 tuleb üldse +12 peale kui süüde sees.
                Maailm oleks puhas ja süüta
                kui poleks õllejogurtit
                - Õ.Õ.

                Comment


                  #9
                  Jah, laadimisrelees (must karp, kust läheb kaks juhet geneka peale.) viga pole. Peab kontrollima kas genekast läheb ikka pinge välja vist... Rohkem võimalusi vist pole ka, kus võuks viga olla?

                  Comment


                    #10
                    Testriga mõõda mis pinge on sellel + juhtmel mis genkast tuleb ja siis mõõda mis pinge akule jõuab. Vbolla see ampermeetri aretus pole kõige parem?

                    Võimaluse korral genekat proovida teise auto peal.
                    Maailm oleks puhas ja süüta
                    kui poleks õllejogurtit
                    - Õ.Õ.

                    Comment


                      #11
                      ega sul seal geneka taga tabletti ei ole? kui on siis vaheta ära koos harjastega ja hakkab laadima. 104 krooni maksis ziguli poes see jupp. kui nendest kasu pole siis uus genekas sest sees võib mähis ka läbi olla

                      Comment

                      Working...
                      X